loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 6 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

تجربهـهای سرگرمی شارژ مستقیم ایرانسل رسانهـای سازگار Sony
با توجه با شايعه بروزرساني HTC One به اندرويد 4.2 ، @LlabTooFer به شارژ مستقیم ایرانسل تازگي پستي در توييتر خود منتشر كرد بر روي اين آپديت از سال گذشته كار شده است.اگر اين خبر صحت داشته باشد اين آپديت ميتواند قدمي براي شركت HTC باشد تا اين گوشي دوباره بدرخشد و سهمي از بازار را به دست بگيرد.
Xperia ZR همچنین دارای حالت Battery STAMINA است که زمان آماده به شارژ مستقیم ایرانسل کار تلفن هوشمند شما را به طور چشمگیری تا چهار برابر یا بیشتر از طریق خاموش کردن خودکار برنامه های کاربردی که مصرف باتری زیادی دارند در زمان خاموش شدن صفحه نمایش و روشن کردن دوباره آنـها در زمان روشن شدن صفحه، افزایش میـدهد.
راحتی به اشتراکـگذاری شارژ مستقیم ایرانسل و لذت
با صفحه نمایش 4.6 اینچیReality Display بسیار واضح HD که با Mobile BRAVIA Engine 2 تجهیز شده است، ازسرگرمی خود لذت ببرید (ای کاش فول اچـدی بود!). این ترکیب با استفاده از تخصص فنـآوری افزایش کنتراست از طیف تلویزیونـهای براویا که با یک پنل OptiContrast™ با طراحی زیبا در کنار یکدیگر قرار گرفتهـاند، تجربه مشاهدهـای زیبا و با کیفیتی مناسب را ارایه می کند.پنل OptiContrast™ بازتابش را کاهش داده و امکان مشاهدهـای واضح را حتی در زیر شارژ مستقیم ایرانسل تابش شدید نور خورشید فراهم میـآورد. این پنل همچنین در زمانی که تلفن خاموش است سطح سیاه یکپارچهـای را ایجاد میـکند. با حذف لایۀ حسگر و یکپارچهـسازی حسگر و لنز، پاسخـگویی لمسی صفحه افزایش یافته است. بنابراین اکنون لمس شما مؤثرتر وکاراتر است. علاوه بر این با ـــــ پیشـبینی منحصر به فرد سونی برای کمک به هدایت بهتر حرکت انگشتان شما، پیمایش و حرکت کردن بر روی Xperia ZR به طور اطمینان بخشی روان است.
با داشتن حسگر تصویر ” Exmor RS برای موبایل” ساخت Sony با HDR (گسترۀ پویای بالا) هم برای عکس و هم برای فیلم، در هر شرایط محیطی عکسـها و فیلمـهایی بیـنقص را ثبت میـکند. حالت خودکار فوقـالعاده برای تصویر‎برداری با تنظیمات بهینه، ویژگی تشخیص صحنه را با کیفیت بالای شارژ مستقیم ایرانسل فنـآوری پردازش تصویر(HDR و کاهش پارازیت) تلفیق میـکند و زمانی که میـخواهید یک سوژه را که با سرعت زیاد در حال حرکت است ثبت کنید، کافیست به آسانی حالت تصویر برداری پی در پی را روشن کنید تا با سرعت 15 فرِیم در ثانیه به تعداد نامحدود عکس بگیرید.
برنامه‎های کاربردی“WALKMAN”، آلبوم و Movies امکان یافتن محتوای آنلاین و آفلاین شارژ مستقیم ایرانسل را از طریق یک نقطه دسترسی با شیوهـهای جدیدی برای لذت بردن و به اشتراکـگذاری آنـها را فراهم میـآورند. برنامه کاربردی “WALKMAN” دسترسی به همه آهنگـهای دانلود شده، آرشیوی از 20 میلیون آهنگ قابل جستجو از Music Unlimited و یکپارچه سازی ــــــــ را فراهم میـآورد.
پردازشگر چهار هستهـای 1.5 گیگاهرتزی شارژ مستقیم ایرانسل Qualcomm Snapdragon™ S4 Pro با 2 گیگابایت رم برای عملکرد سریع ، حالت Battery STAMINA برای عمر باتری متمایز
دوربین 13 مگاپیکسلی با ویژگی تصویربرداری سریع با ” Exmor RS برای موبایل” و HDR شارژ مستقیم ایرانسل برای عکسـها و فیلمـهایی در هر شرایط محیطی.مقاوم در برابر آب و مقاوم در برابر گرد و غبار (IP55 /IP58) برای نهایت طراحی بادوام
شايعاتي ديروز به گوش ميرسيد كه گوشي HTC One X به اندرويد 4.2 بروز رساني خواهد شد.از ديگر شايعاتي كه ديروز توسط شركت توسعه دهنده معتبر @LlabTooFer پخش شد و به دارندگان اين دستگاه اميد داد اين بود كه اين دستگاه تا 2 الي 3 هفته ديگر به اندرويد 4.2 بروز رساني خواهد شد.@LlabTooFer يكي از منابع معتبر خبري شارژ مستقیم ایرانسل HTC در گذشته بوده است.
برنامۀ کاربردی Movies دسترسی به بیش از 150,000 فیلم و سریال تلویزیونی از Video Unlimited را فراهم میـآورد. برنامه کاربردی آلبوم امکان دسترسی آسان به عکسـهای دوستان در ــــــــ و مرور عکسـها بر اساس محل را ایجاد میـکند. ‘Faces’ ویژگی جدیدی است شارژ مستقیم ایرانسل که به این برنامه افزوده شده است. این ویژگی تمامی چهرهـها در آلبوم عکس شما را تشخیص میـدهد. بنابراین میـتوانید مخاطبـهای موجود خود را برچسبـگذاری کرده یا به چهرهـهای آشنا نامی اختصاص دهید.
هدست Bluetooth جدید شارژ مستقیم ایرانسل مدل SBH50 که به این سری همیشه در حال گسترش پیوسته است، یک هدست بیـسیم پیشرفته با قابلیت پشتیبانی از برنامهـهای کاربردی است که به رادیو FM داخلی، نمایشگر OLED و اتصال تک لمسی برای پخش بیـسیم صدا مجهز است. Xperia ZR خود را به آسانی با این هدست مماس کنید تا دستگاهـها فوراً با یکدیگر جفت شوند و با آن به موسیقی گوش دهید یا تماس تلفنی برقرار کنید. SBH50 در رنگـهای مشکی و سفید در دسترس است. سایر لوازم جانبی که میـتوانند Xperia ZR را کامل کنند پایۀ شارژ DK28و ساعت هوشمند SmartWatch MN2 هستند.
تجربه مشاهده با کیفیت شارژ مستقیم ایرانسل بالا
ویژگی های کلیدی شارژ مستقیم ایرانسل برای Xperia ZR
صفحۀ نمایش 4.6 اینچی Reality Display با کیفیت HD و Mobile BRAVIA Engine 2 برای تجربۀ مشاهدهـای واضح و شارژ مستقیم ایرانسل روشن.
عملکردهای تک لمسی شارژ مستقیم ایرانسل به شما اجازه می دهند بتوانید به آسانی موسیقی، عکسـ و فیلم را از تلفن هوشمند خود با گستردهـترین طیف دستگاهـهای مجهز به NFC ساخت Sony، شامل بلندگوها، هدفونـها و تلویزیونـها به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 298
  • بازدید سال : 301
  • بازدید کلی : 12,589