loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 15 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

از شارژ مستقیم ایرانسل برنامه جلوییم
مدیرعامل ایرانسل در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی روند شکل گیری شرکت سایت شیرینگ گفت: با انجام توافقات کلی و تشکیل شرکت مشترکی با حضور شرکت ارتباطات سیار، ایرانسل و شهرداری، شارژ مستقیم ایرانسل مقدمات تاسیس آن فراهم شده، شرکت‌ها نماینده‌های خود را معرفی کرده اند، اساسنامه آن نهایی شده و سرمایه شرکت مشخص شده است.
سرمایه گذاری شارژ مستقیم ایرانسل ۵/۱ میلیارد دلاری MTN
وی ادامه شارژ مستقیم ایرانسل داد: براساس قوانین مدنی کشور، حق ایرانسل بود که تهاتر کند که از مبلغ ۷۲ میلیارد تومان که بدهی شرکت‌های مخابرات به ایرانسل بود، کسر کرده و مجددا بعد از دو هفته ۷۲ میلیارد تومان را هم پرداخت کردیم.
به گفته وی، شارژ مستقیم ایرانسل از طرف سازمان تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی (FIPPA) به شرکت MTN اجازه داده شده است تا سقف ۵/۱ میلیارد دلار به صورت وجه نقد وارد کشور کند که تاکنون مبلغ ۸۳۴ میلیون دلار از طریق شرکت MTN وارد کشور شده است که یکی از مهمترین سرمایه‌گذاری‌های خارجی در دو سال گذشته محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: همچنین ایرانسل در هر سال به ازای هر بلوک ۱۰۰ هزار شماره‌ باید ۲۰ میلیون تومان به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بپردازد که اکنون بابت شارژ مستقیم ایرانسل دو گروه پیش شماره ۰۹۳۵ و ۰۹۳۶ سالانه چهار میلیارد تومان به رگولاتوری پرداخت می‌کنیم و بابت خدمات اجرایی و عمومی نیز سه درصد درآمد قراردادی سال قبل نیز پرداخت می‌شود.
دزفولی با شارژ مستقیم ایرانسل اشاره به تعهد ایرانسل مبنی بر ایجاد ۲۰ هزار شغل، خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد نیروی انسانی که به صورت مستقیم در شرکت ایرانسل بکار گرفته شده‌اند، ۱۰۱۲ نفر و ۱۵ هزار نفر نیز از طریق پیمانکاران اصلی و فرعی در زمینه‌های مختلف مشغول به کار شده‌اند که کل اشتغال ایجاد شده در طی این مدت بیش از ۱۶ هزار نفر است.
خدمات مشترکین شبانه‌روزی ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل
دزفولی همچنین به میانگین درآمد ماهانه ۱۱ دلار از هر مشترک اشاره کرد و گفت: ایران با پنج سنت به ازی هر دقیقه یکی از کشورهای با پائین‌ترین تعرفه در دنیا محسوب می شود و با ۱۲۰ دقیقه مکالمه به ازی هر مشترک در هر ماه، نرخی کمتر از متوسط میزان مکالمه به ازای هر مشترک در ماه شارژ مستقیم ایرانسل برخوردار است و علیرغم رشد شبکه ارتباطات سیار در کشور در یکی دو سال اخیر یکی از پائین‌ترین ضریب نفوذهای تلفن همراه را در دنیا داریم.
سهم ایرانسل، شارژ مستقیم ایرانسل ۱۱ دلار از هر مشترک
مدیرعامل ایرانسل تصریح کرد: ایرانسل باید سالانه مبلغ ۱/۲۸ درصد از کل درآمد خود را به وزارت ارتباطات بپردازد که ۸۰ درصد از مبالغ پیش‌بینی شده که در برنامه تجاری در سال ۸۲ به وزارت ارتباطات تسلیم شده، شارژ مستقیم ایرانسل مبلغ تضمینی است که ایرانسل موظف به پرداخت آن است.
دزفولی به ارایه مقایسه‌ی عملکرد ایرانسل پرداخت و گفت: مطابق آنچه که وعده داده بودیم، می‌بایست در یک سال اول فعالیت خود از ۳/۲ میلیون مشترک برخوردار می‌شدیم که اکنون این رقم به ۱/۵ میلیون مشترک افزیش یافته و از ۱۵۸۰ شارژ مستقیم ایرانسل کیلومتر پوشش جاده‌ای به ۱۹۰۰ کیلومتر یعنی ۲۰ درصد بیشتر از برنامه دست یافته ا‌یم.
وی ادامه داد: اما پیش از این با توافقاتی که با معاون اداری شارژ مستقیم ایرانسل و مالی شهرداری صورت گرفته بود، مقرر شده بود همزمان با طی مراحل تاسیس شرکت، سایت‌هی مورد نیاز ایرانسل به عنوان اپراتوری که تازه‌کار است و برای توسعه خود نیاز به این سایت‌ها دارد، متوقف نماند و مشروط به تشکیل این شرکت نشود اما متاسفانه مشروط شد و تعداد ۱۲۲ سایت در تهران متوقف شده و به میزان پنج درصد از تکمیل پوشش تهران عقب هستیم.
تعهدات شارژ مستقیم ایرانسل مالی ایرانسل
دزفولی اضافه کرد: علاوه‌بر ۷۲ میلیارد تومان سال نخست که به صورت شارژ مستقیم ایرانسل قانونی پرداخت شده، ۲۸ میلیارد تومانی هم از وزارت ارتباطات بابت اتصال متقابل طلب داشتیم که مجموعا یکصد میلیارد تومان به وزارت ارتباطات پرداخت شده است.
۱۲۲ شارژ مستقیم ایرانسل سایت متوقف شده در تهران
وی افزود: از ۲۴۸ شهر وعده داده شده، ۲۳۰ شهر تحت پوشش قرار گرفته و ۱۵ شهر نیز آماده بهره‌برداری است که یا تحت شارژ مستقیم ایرانسل آزمایش است یا در انتظار لینك‌های انتقال از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت است.مدیرعامل ایرانسل به ۴۹ درصد پوشش جمعیتی وعده داده شده اشاره کرد که ۴۴ درصد آن تکمیل شده و پنج درصد نیز آماده بهره‌برداری است که به دلیل توقف ۱۲۲ سایت در تهران از سوی شهرداری و برخی مشکلات با شهرداری تهران، عامل اصلی کاهش پوشش جمعیتی در تهران شده است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با عمل نکردن ایرانسل به تعهدات مالی‌اش گفت: تمامی تعهدات مالی ایرانسل در موعد مقرر پرداخت شده است و آنچه که به عنوان تاخیر از آن یاد می‌شود، یک ماه فرصتی است که در قرارداد پیش بینی شارژ مستقیم ایرانسل شده که ما بابت قرارداد اتصال متقابل ۲۱ میلیارد تومان از وزارت ارتباطات طلب داشتیم.
دزفولی با اشاره به بخش خدمات مشترکین و مرکز تماس ایرانسل که به منظور پاسخ گویی و رسیدگی به نیازها و سوالات مشترکین به صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته فعالیت می‌کند گفت: شاخص‌های عملکرد ایرانسل در رابطه با مرکز تماس در سه ماه اخیر به این صورت است که متوسط CHT (نگهداشت تماس و پاسخگویی به مشترک) ۱۶۴ ثانیه و متوسط زمان پاسخگویی به مشتری ۱۰۲ ثانیه بوده است و همچنین درصد تماس‌هایی که در ظرف ۳۰ ثانیه به آنان پاسخ داده می‌شود، ۳۰ درصد است.به گفته وی، یک میلیون و ۲۲۰ هزار تماس‌های دریافتی در طول یک ماه بوده و ۱۱ میلیون و ۴۸۰ شارژ مستقیم ایرانسل هزار تماس میزان کل تماس‌های دریافتی مرکز تماس ایرانسل تاکنون بوده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 96
  • بازدید کلی : 12,384