loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 15 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای، نوت بوک جدید لنوو ThinkPad X220 نام دارد خرید شارژ مستقیم ایرانسل و از پر دازنده های Core i3 و Core i7 پشتیبانی می کند.
به گزارش خرید شارژ مستقیم ایرانسل پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوشی Nokia N9 که مدتهاست اخبار غیر رسمی مختلفی درباره تولید آن منتشر می شود بالاخره با تایید FCC به زودی وارد بازار خواهد شد.این گوشی که با شماره مدل RM-680 از سوی FCC به تایید رسیده از طریق اپراتور T-Mobile در آمریکای شمالی موجود می شود.Nokia N9 از اتصال شبکه های GSM و WCDMA پشتیبانی می کند.
این دستگاه در سایز ۱۲٫۵ اینچی LCD با وضوح ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل در خرید شارژ مستقیم ایرانسل اختیار کاربران قرار می گیرد. این دستگاه با باتری اضافه قادر است ۲۴ ساعت شارژ نگه دارد.
این دستگاه در سایز ۱۲٫۵ اینچی LCD با وضوح ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل در اختیار کاربران قرار می گیرد. این دستگاه با باتری خرید شارژ مستقیم ایرانسل اضافه قادر است ۲۴ ساعت شارژ نگه دارد.
میزان استانداردی که برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل عمر باتری در نظر گرفته شده ۱۶ ساعت است. ظرفیت این دستگاه ۱۶۰ گیگابایت است و هشت گیگابایت RAM دارد.
X220 دارای USB 3.0 است خرید شارژ مستقیم ایرانسل و وبکم آن از وضوح تصویر ۷۲۰ پیکسل پشتیبانی می کند.
از قابلیتهایی که برای این گوشی نام برده شده می توان صفحه نمایش ۴ اینچ OLED با خرید شارژ مستقیم ایرانسل وضوح ۸۰۰ x 480 پیکسل،صفحه کلید کورتی کشویی، اتصال بلوتوث و وای فای،پردازنده۱ GHz Snapdragon ،حافظه داخلی ۶۴GB و ۵۱۲MB RAM را نام برد.نوکیا در ماه فوریه با اعلام کاربرد سیستم عامل ویندوز فون در محصولات خود عنوان کرده بود که طی سال جاری میلادی یک گوشی مبتنی بر MeeGO ارائه می کند که Nokia N9 می تواند همین گوشی باشد.
شرکت لنوو از خرید شارژ مستقیم ایرانسل نوت بوک جدیدی رونمایی کرده که قادر است در ۱۶ ساعت شارژ نگه دارد.
به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای، نوت بوک جدید لنوو ThinkPad X220 نام دارد و از پر دازنده های Core i3 و Core i7 پشتیبانی خرید شارژ مستقیم ایرانسل می کند.
لنوو اعلام کرده نسخه تبلت این دستگاه را با قیمت ۱۱۹۹ خرید شارژ مستقیم ایرانسل دلار در اختیار کاربران قرار می دهد.
میزان استانداردی که برای عمر خرید شارژ مستقیم ایرانسل باتری در نظر گرفته شده ۱۶ ساعت است. ظرفیت این دستگاه ۱۶۰ گیگابایت است و هشت گیگابایت RAM دارد.
شرکت لنوو از نوت بوک جدیدی رونمایی کرده که قادر است در ۱۶ ساعت شارژ نگه خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارد.
همچنین، تعرفه‌ دائمی پیام‌های فارسی به مبلغ ۸۹ ریال و پیامک‌های لاتین به مبلغ ۲۲۲ ریال محاسبه می‌شوند اما تعرفه‌ بسیاری از خدمات مانند تغییر نشانی در سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ۱۵هزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل ریال، تعویض سیم‌کارت سوخته و مفقود شده در سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ۵۰ هزار ریال، تغییرنام در سیم‌کارت‌های اعتباری ۵ هزار ریال و در سیم‌کارت‌های دائمی ۵۰ هزار ریال، وصل مجدد هر بار ۲۰ هزار ریال، وصل سرویس پیامک در سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری به صورت رایگان و سرویس محدودیت‌ مکالمه ماهانه شش هزار ریال است.
نوت خرید شارژ مستقیم ایرانسل بوک
لنوو اعلام کرده نسخه تبلت خرید شارژ مستقیم ایرانسل این دستگاه را با قیمت ۱۱۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می دهد.
نوکیا خرید شارژ مستقیم ایرانسل ان 9
طبق آخرین تعرفه خدمات همراه اول شامل مکالمه، پیامک و غیره استفاده از سرویس و گزارش تایید دریافت پیامک هزینه‌ای ندارد و محل ثبت‌نام به‌عنوان مبدا مخابراتی مشترک شناخته می‌شود که خرید شارژ مستقیم ایرانسل درصورت خروج مشترک از محدوده جغرافیایی مبدا و ورود به شهر دیگر، هنگام برقراری تماس به ازای هر دقیقه مکالمه مبلغی معادل دو پالس مکالمه تلفن همراه علاوه بر تعرفه‌های مذکور به عنوان هزینه‌ جابه‌جایی محاسبه می‌شود.
نرخ وصولی یک دقیقه ارتباط تلفن ثابت به مقصد تلفن ماهواره‌یی ثریا با کد (۰۰۸۸۲۱۶) مبلغ ۸۶۰۰ ریال به اضافه سه درصد مالیات و عوارض است که تغییری نکرده، ضمنا به نرخ وصولی ارتباط مشترکان تلفن همراه به مقصد ترمینال‌های ماهواره‌یی ثریا از ساعت ۸ تا ۲۱ به ازای خرید شارژ مستقیم ایرانسل هر دقیقه معادل مبلغ ۱۰ پالس و از ساعت ۲۱ تا ۸ و روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، به ازای هر دقیقه معادل مبلغ ۸ پالس اضافه می‌شود.
نوت بوک خرید شارژ مستقیم ایرانسل
از نکات قابل توجه برای مشترکان شامل خلاف مقررات بودن دریافت هرگونه وجه نقد بابت خدمات مذکور توسط دفاتر بخش خصوصی و لحاظ آن در صورتحساب دوره‌یی (البته به استثناء ارائه صورتحساب المثنی که مبلغ دو هزار ریال است و مشترک باید در همان محل و در دفاتربه خرید شارژ مستقیم ایرانسل صورت نقدی پرداخت کند)؛ تاکید به دریافت رسید برای پیگیری خدمات مورد تقاضا از دفاتر بخش خصوصی هم از دیگر موارد تاکید شده است.
X220 دارای USB 3.0 است و وبکم آن از وضوح تصویر خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۷۲۰ پیکسل پشتیبانی می کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 12,361