loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 بقیه مشخصات این گوشی نیز همانند شارژ ایرانسل گوشی قبلی مباشد.
حفظه ی داخلی و ساپورت کارت های microSD تا ۶۴ شارژ ایرانسل گیگابایت
نوکیا این ماه را با دو گوشی جدید خود می بندد. گوشی های Lumia 720 , 520 دو گوشی ویندوز فونی جدی نوکیا هستند که به تازگی معرفی شده اند و اکنون به معرفی این دو گوشی برای شما شارژ ایرانسل می پردازیم.
باتری ۲۰۰۰ میلی شارژ ایرانسل امپری
مشخصات گوشی Lumia 720 که عکسش در سمت راست مطلب قرار گرفته است:پزدازنده ی دو هسته ای شارژ ایرانسل هسته ای با ۵۱۲ مگابایت رم وپردازنده ی گرافیکی Aderno 305
ضخامت ۹٫۹ شارژ ایرانسل میلی متری و وزن ۱۲۴ گرمی
قیمت ۳۳۰ دلاری شارژ ایرانسل
عینکی را تصور شارژ ایرانسل کنید که می تواند صدای شما بشنود و هر دستوری را از زبان شما بگیرد و یه وسیله ای هوشمند بفرستد تا ان را اجرا کند. عینکی را تصور کنید که می تواند هر آنچه را که با چشمانتان می بینید ، ضبط کند و بعدا هر وقت خواستین انها را دوباره مرور کنید. عینکی را تصور کنید که وقتی در مقابل منظره ای هستید ، به عینک بگویید تا از منظره عکس بگیرد و در اینترنت به اشتراک بگذراد.
مشخصات گوشی Lumia 520 که عکسش در سمت چپ مطلب قرار شارژ ایرانسل دارد:
چیز زیادی در مورد عینک شارژ ایرانسل منتشر نشده اما می توان گفت که شگفت انگیز خواهد بود اما گفته شده قیمت این عینک از ۱۵۰۰ دلار بیشتر خواهد بود. نظر شما چیست
این شاید شارژ ایرانسل گامی بلند برای معروف شدن بیشتر سیستم عامل فایرفاکس باشد. نظر شما چیست؟
این گوشی صفحه نمایش ۳٫۵ شارژ ایرانسل اینچی خواهد داشت و کیفیتش HVGA خواهد بود که از نوع صفحه نمایش های TFT خواهد بود. یک دوربین ۳٫۲ مگاپیکسلی و یک باتری ۱۲۰۰ میلی آمپری نیز در این گوشی قرار می گیرد. حافظه ی رم این گوشی ۵۱۲ مگابایت خواهد بود و ۲۵۶ مگابایت حافظه ی داخلی خواهد داشت که می توان با استفاده از کارت های میکروSD ان را افزایش داد. در مورد پردازنده ی این گوشی شایعاتی وجود دارد اما به علت قطعی نشدن آنها نمی توان با اطمینان در مورد پردازنده ی این گوشی صحبت کرد اما به هیچ وجه قرار نیست پردازنده ی پر قدرتی بر این گوشی نصب شود!
دوربین شارژ ایرانسل ۵ مگاپیکسلی
این شاید جزئی ترین کار هایی باشد که عینک گوگلی که در اخر سال منتشر خواهد کرد ، می تواند انجام دهد. بله گوگل در حال کار بر روی پروژه ی جدید و بسیار مهم خود است! آن هم ساخت عینکی جادویی که می توان هم وسیله شارژ ایرانسل ای ارتباطی باشد و هم یک دوربین تمام عیار در اختیار شما و شاید بتواند در عینک شما فیلم پخش کند.
قیمت ۱۸۳ شارژ ایرانسل دلاری
ضخامت ۹ میلی شارژ ایرانسل متری و وزن ۱۲۸ گرمی
اول به معرفی پدفون جدید این شرکت می پردازیم که در کلمه شارژ ایرانسل بی نظیر می باشد. پدفون محصولی است که به کاربر این اجازه را می دهد که یک محصول هوشمند اندرویدی بگیرد و هر وقت خواست در صفحه نمایش ۵ اینچی از این دستگاه استفاده کند و یا در صفحه نمایش دو برابر بزرگتر!
نظر شما در مورد این گوشی شارژ ایرانسل چه می باشد؟
خبر ها نشان می دهد این گوشی یک صفحه نمایش ۴٫۹۹ اینچی از نوع AMOLED ، با کیفیت ۱۰۸۰p خواهد داشت که Full HD می باشد و اکنون یکی از ضروریات هر گوشی تازه وارد به بازار موبایل می باشد. گفته می شود پردازنده ی این گوشی Snapdragon 600 خواهد بود که چهار هسته خواهد داشت و سرعت پردازش آن ۱٫۹ GHz خواهد بود.حافظه ی رم این گوشی ۲ گیگابایت خواهد بود و در مدل های ۱۶ و ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. دوربین هم به گفته ی شایعات ۱۳ مگاپیکسل خواهد بود. ضخمات این گوشی نیز ۷٫۷ میلیمتر خواهد بود که نشان می دهد این گوشی نازک و لاغر می باشد اما نه لاغرترین و در بین ابر شارژ ایرانسل گوشی ها ، هنوز ایفون ۵ لاغرترین می باشد.
دوربین ۶٫۷ مگاپیکسلی شارژ ایرانسل
ین روز ها بیشتر افراد منتظر معرفی گوشی Galaxy S IV یا همان گلگسی اس چهار هستند و می خواهند مشخصاتی از آن را بدانند و اکنون خبر های دیگری در اینترنت در مورد شارژ ایرانسل این گوشی که در ۱۴ مارس معرفی خواهد شد ، منتشر شده است.
صفحه نمایش ۴ شارژ ایرانسل اینچی
چندی پیش شرکت موزیلا سیستم عامل مخصوص موبایل خود را معرفی کرد و دو گوشی از طرف شرکتی نچندان معروف مبتنی بر این سیستم عامل عرضه شد و اکنون شرکت صاحب نامی چون ZTE می خواهد یک گوشی مبتنی بر این سیستم عامل عرضه کند. فعلا هیچ عکسی شارژ ایرانسل از این گوشی و تاریخ عرضه ی آن اعلام نشده و تنها مشخصات ان در اینترنت منتشر شده است.
شاید شما هم عکسی هایی از پدفون ۲ از شرکت Asus را دیده باشید اما خب دیگر آن را فراموش کنید چرا که این شرکت نسخه ی جدید تر آن را معرفی کرد است. همینطور این شکرت در کنار پدفون جدید خود ، یک تبلت ۷ اینچی نیز معرفی کرده است که بسیار زیبا و پرقدرت می باشد. در ادامه به معرفی این دو محصول می پردازیم و می توانید شارژ ایرانسل عکس هایی از این دو محصول را مشاهده کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 156
  • بازدید کلی : 12,444