loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 7 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اندروید ۴٫۲ آبنبات ژله‌ای و رابط کاربری HTC خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Sense 5
از دیگر ویژگی های این محصول می توان به حافظه رم یک گیگاباتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد. در این تبلت هفت اینچی یک پردازشگر دو هسته ای با سرعت ۱٫۵ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گیگاهرتز قرار دارد. این تبلت که JT-B1 نام دارد از نسل سوم شبکه های تلفن همراه پشتیبانی می کند.کمپانی اچ تی سی از گوشی جدید وان مینی پرده‌ برداشت. اچ تی سی با این اقدام به بسیاری از شایعات موجود در مورد این گوشی رنگ واقعیت بخشید.
صفحه نمایش ۵ اینچی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کیفیت Full HD و تراکم پیکسلی ۴۴۰ پیکسل در اینچ
با استناد به یکی از تصاویر تازه درز کرده از پروفایل کاربری فردی که کاربر یکی از وب‌سایت‌های زیرمجموعه کمپانی اچ تی سی است، رزولوشن صفحه نمایش این گوشی معادل ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است.بر طبق شایعات قبلی، پیش‌بینی می‌شود که صفحه نمایش وان مینی، ۴٫۳ اینچ باشد که تنها ۰٫۴ اینچ کوچک‌تر از وان است. در این گوشی خبری از حس‌گر IR برای کنترل وسایل الکترونیکی مانند تلویزیون نیست و همچنین احتمالا در آن از پردازنده چهار هسته‌ای مورد استفاده در گوشی وان استفاده نخواهد شد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بقیه مشخصات این گوشی همچون رابط کاربری کاملا همانند گوشی وان خواهد بود.
این تبلت اندرویدی دارای صفحه نمایش ۷ اینچی است که قابلیت تفکیک پذیری آن ۱۰۲۴×۶۰۰ پیکسل می باشد. پیش از این تبلت ۱۰ اینچی این شرکت با استقبال خوبی روبه رو شده بود که همین امر باعث شد تا پاناسونیک به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فکر ساخت تبلتی جدید بیفتد.
این پوسته که jbOS7 نام دارد برای Nova Launcher ساخته شده است. سازنده‌ی آن بیشتر آیکون‌ها را خود طراحی کرده است. البته وی اذعان دارد که این پوسته تنها یک تصویر پس‌زمینه و چند آیکون نیست. وی حتی صفحه‌ی قفل نیز برای آن طراحی کرده است. او می‌گوید تلاش کردم تا این پوسته بیشترین شباهت را به iOS 7 داشته باشد. مثلاً در صفحه‌ی قفل با انتخاب گزینه‌ی آب و هوا به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جای اینکه نرم‌افزار آب و هوا باز شود به صفحه‌ی آب و هوا می‌رود که خودم برای این پوسته طراحی کردم.
دوربین مانند HTC خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل One با کیفیت اولتراپیکسل
دوربین با کیفیت فیلمبرداری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۷۲۰p HD
رم ۲ گیگابایتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
پردازنده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Snapdragon 600 با سرعت ۱٫۹ گیگاهرتز
این دکمه‌هایی که در پشت و زیر دوربین در نظر گرفته شده، کنترل صدا را بر عهده دارند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و کم و زیاد کردن از آن طریق قابل انجام است و علاوه بر این در این تصاویر می‌توان از وجود فلشی در کنار دوربین مطلع شد.
اندازه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۴۴٫۵×۷۰٫۵×۱۰٫۶ میلیمتر
پردازنده اینتل (Intel ATOM خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Z2760)
در رنگ‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قرمز، سفید، خاکستری
حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خارجی
دنیای تبلت‌ها این روزها بسیار داغ است و شرکت های صاحب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نام تلاش می کنند تا از سود سرشار این بازار محروم نمانند. یکی از این شرکت های صاحب نام پاناسونیک می باشد که ساخت تبلت جدید تبلت اندرویدی خود را شروع کرده است.
مشخصات این گوشی را در ادامه ببینید: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
رم ۲ گیگابایتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی با کیفیت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل HD (1366×۷۶۸)
سیستم عامل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ویندوز ۸
قابلیت جالبی که در iOS 7 وجود دارد قابلیت تصویر پس‌زمینه‌ی Parallax است. به وسیله‌ی این قابلیت (جلوه‌ی ویژه)، با حرکت دادن گوشی تصویر پس‌زمینه به گونه‌ای حرکت می‌کند که کاربر احساس می‌کند تصویر پس‌زمینه در فاصله‌ی دورتری نسبت به خود صفحه‌ی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایش و آیکون‌ها قرار دارد. این قابلیت را می‌توانید در اندروید با نرم‌افزار ۳D Image Live Wallpaper داشته باشید. این نرم‌افزار به صورت یک تصویر پس‌زمینه‌ی زنده عمل می‌کند و تصویر پس‌زمینه را با حرکت دستگاه، حرکت می‌دهد.
شرکت اپل تلاش بسیاری انجام داده تا ظاهر iOS 7 را نوسازی بکند. اپل تغییرات بسیار زیادی بر روی ظاهر و رابط کاربری iOS انجام داده و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آن را ساده‌تر و زیباتر کرده است. دارندگان گوشی‌ها و تبلت‌های اپل می‌توانند در پاییز سیستم‌عامل دستگاه خود را به iOS 7 ارتقا دهند ولی هم‌اکنون یکی از کاربران XDA Developers پوسته‌ای شبیه iOS 7 برای اندروید ساخته است.
عمر باتری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۰ ساعت
یکی از این تبلت‌ها ATIV Tab 3 است که می توانید مشخصات و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عکس این تبلت را در ادامه مشاهده کنید:
مراسم سامسونگ دیروز برگزار شد و چندین محصول مختلف در این مراسم معرفی شد. در این مراسم شرکت سامسونگ دوربین، لپ تاب و تبلت‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خود را معرفی کرد.
پیش از این، اطلاعاتی بدست آمده بود که نشان می‌داد، تلفن One Mini از پردازنده Snapdragon 400 با ۲ هسته ۱٫۴ گیگاهرتزی بهره می‌برد. همچنین گزارش شده بود که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این تلفن از رابط کاربری Sense 5 و نرم افزار Blinkfeed پشتیبانی خواهد کرد.
جزئیات فنی این گوشی نیز منتشر شده است که البته جزئیات مربوط به صفحه نمایش این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی که از نوع ۷۲۰p می‌باشد، در میان آن‌ها مشاهده نمی‌شود.
حافظه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هارد دیسک ۶۴ گیگابایتی
وزن ۱۶۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گرم
باتری ۳۲۰۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میلی آمپری
اچ تی سی امروز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دومین عضو خانواده Butterfly را با نام Butterfly

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 128
  • بازدید کلی : 12,416