loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 15 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

کنگره جهاني موبايل بارسلون 2010 اسپانيا روز پنج شنبه گذشته در حالی به کار خود پايان داد که بسياري خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از توليد کنندگان و بازديدکنندگان از سراسر دنيا براي شرکت در گردهمايي هاو جلسات و رونمايي از محصولات جديد و نرم افزارهاي منحصر به فرد به اين رويداد بزرگ جهاني آمده بودند.
Legend محصول HTC ، يکي از بهترين گوشي هاي اندروييدي خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شناخته شد که يک گوشي هوشمند با کيفيت بسيار بالا است.
اين گوشي داراي خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه نمايش 3.7 اينچي لمسي AMOLED WVGA است و از پردازنده يک گيگاهرتزي Snapdragon بهره مي برد.
همچنین این دو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایل اولین ابزارهای نوکیا هستند که از تکنولوژی Slam این شرکت بهره می برند. این تکنولوژی به کاربران امکان می دهد که فایل های شان را از طریق بلوتوث و بدون Pair کردن دستگاه ها، به اشتراک بگذارند.
اين گوشي هم از نسخه 2.1 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سيستم عامل اندروييد و نرم افزار Adobe Flash 10.1 بهره مي برد.
ايسر هم در اين کنگره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جهاني اقدام به رونمايي از چند گوشي اندروييدي کرد که دو تا از آنها در ليست برترين هاي امسال بارسلون قرار گرفت.
«امروزه مصرف کنندگان جوان در سراسر دنیا به شکل فزاینده ای مشغول استفاده از فیسبوک برای تماس با دوستان و دیگر فعالیت های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اجتماعی هستند. عرضه نوکیا آشا ۲۰۵ پاسخی به این تفاضای رو به رشد کاربران و تامین ارتباط آسان و فوری آنها به فیسبوک است.»
گوشي Pulse Mini هم که توسط تي موبايل راهي بازار مي شود يک گوشي اندروييدي است که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در نمايشگاه MWC امسال رونمايي شد.
Legend جانشين Hero است و از نسخه 2.1 سيستم عامل اندروييد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و صفحه نمايش 3.2 اينچي لمسي پشتيباني مي کند.
*** دو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بي‌تاچ ايسر
گوشي E110 از نسخه 1.5 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اندروييد پشتيباني مي کند و داراي پردازنده 416 مگاهرتزي ، صفحه نمايش 208 اينچي لمسي است.
نوکیا آشا 205 و نوکیا 206 قرار است در سه ماهه چهارم سال جاری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میلادی با قیمت جذاب ۶۲ دلار برای فروش عرضه شوند.
اين گوشي داراي صفحه نمايش 2.8 اينچي لمسي، دوربين 3.2 مگاپيکسلي با فلش LED و پشتيباني از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نسخه 2.1 اندروييد است.
تعداد زيادي از کارشناسان گرد هم جمع شدند و بهترين هاي اين نمايشگاه را انتخاب کردند. پلتفورم گوشي هاي هوشمند اندروييدي يکي از پرسروصداترين رويدادها در جريان برگزاري کنگره جهاني موبايل امسال بود که بسياري از توليدکنندگان اقدام به استفاده از اين نرم افزار براي توليد گوشي هاي تلفن همراه و همچنين ساخت نرم افزارهاي کاربردي براي اين سيستم عامل کردند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در زير به آخرين و بهترين گوشي هاي اندروييدي ارايه شده در اين نمايشگاه مي پردازيم:
گوشي خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل E400 ايسر از صفحه نمايش 3.2 اينچي لمسي، نسخه 2.1 اندروييد و پردازنده 600 مگاهرتزي پشتيباني مي کند و ضخامت آن 12 ميلي متري است.
سامسونگ در اين نمايشگاه با عرضه گوشي Beam i8520 در ليست بهترين ها نامي از خود ثبت کرد. اين گوشي پروژکتوردار است و به کاربران امکان مي دهد تصاوير، ويديوها و ديگر محتواهاي گوشي را بر روي خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ديوار با بازگنمايي منعکس کنند.
هر دو این موبایل ها از سیستم عامل سری 40 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آشا بهره می برند و در مدل های یک و دو سیم کارته عرضه خواهند شد. این تلفن های همراه به مرورگر Nokia Xpress Browser مجهز هستند که هزینه های اینترنت گردی را (با فشرده کردن داده های رد و بدل شده) تا ۹۰ درصد کاهش می دهد.
امروز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شرکت نوکیا دو گوشی جدید خود با نام Asha 205 و Asha 206 معرفی نمود. این دو تلفن ارزان قيمت با بهره گیری از تکنولوژی های جدید نوکیا، قرار است تجربه اینترنت گردی عالی را برای کاربران شان فراهم آورند.در ادامه با مشخصات تکميلي و گالري تصاوير اين دو گوشي جديد نوکيا با گجت نيوز همراه باشيد.
نوکیا 206 یک تلفن همراه کوچک معمولی است که صفحه نمایش 2.4 اینچی، دوربین 1.3 مگاپیکسلی و قابلیت های ارتباطی همچون بلوتوث و اتصال به شبکه های موبایل 2G دارد. مدل دو سیم کارته این موبایل هم از تکنولوژی EasySwap نوکیا برای جابجایی سیم کارت بدون خاموش کردن تلفن همراه بهره می برد. از نرم افزارهای پیش فرض نوکیا ۲۰۶ می توان به eBuddy Chat و WhatsApp اشاره کرد. نوکیا ۲۰۶ هم در رنگ های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سبز-آبی، صورتی و زرد به زودی وارد بازار می شود.
*** پرياي حرفه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اي
گوشي Xperia X10 Mini Pro سوني اريکسون هم در ليست بهترين هاي امسال قرار گرفت و با صفحه نمايش 2.55 اينچي و پشتيباني از نسخه 1.6 اندروييد و دروبين خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پنج مگاپيکسلي در اين نمايشگاه خودي نشان داد.
جدول مشخصات فنی Nokia Asha 205 : خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
*** پرتو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
گوشي ديگر در اين ليست Desire خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باز هم متعلق به HTC است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 273
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 273
  • بازدید ماه : 321
  • بازدید سال : 324
  • بازدید کلی : 12,612