loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

به هر حال، تا عصر پنج شنبه زمان زیادی باقی نمانده است، تا داستان را از زبان این دو دوست صمیمی بشنویم و حقایق را در یابیم.اپل خرید شارژ مستقیم ایرانسل تولید جانشین بعدی آیفون 5 را در ماه های آینده آغاز خواهد کرد. بر اساس گفته های برخی منابع ناشناس، تولید آیفون جدید در سه ماهه دوم ۲۰۱۳ آغاز خواهد شد و احتمالا در تابستان به بازار عرضه می گردد.
آنها می گویند: آن گونه که ما شنیده ایم، گمان می رود که یک محصول با نمایشگر ۴ اینچ و جنس بدنه ای متفاوت از آیفون های موجود قرار است خرید شارژ مستقیم ایرانسل تولید شود که به احتمال زیاد در رنگ های متنوع هم عرضه خواهد شد. این آیفون ارزان قیمت هم احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۱۳ به بازار خواهد آمد.
و سامسونگ به دنبال چه ره آوردی از این تجربه است؟ علاوه بر سود ارتباط مستقیم با مشتری و خرده خرید شارژ مستقیم ایرانسل فروشی، سامسونگ می خواهد به مشتریانش این امکان را بدهد که واقعا با محصولات کار کنند و احساس کار دست اول حقیقی با آنها را داشته باشند. تلفن های همراه، تجهیزات جانبی، تلویزیون های هوشمند و تبلت ها از جمله محصولاتی هستند که در این فروشگاه ها به نمایش در خواهند آمد.
تا کنون می دانیم که اولین تلفن هوشمندی که قرار خرید شارژ مستقیم ایرانسل است به Facebook Home مجهز شود، یکی از محصولات اچ تی سی است که احتمالا با نام HTC First به بازار خواهد آمد. عکسی که در بالا می بینید، طبق آخرین حدسیات و شایعات، گفته می شود متعلق به این محصول است.
استخدام مدیر قبلی ویندوز فون توسط آمازون برای یک ماموریت محرمان چارلی کیندیل پس از سالها کار در مایکروسافت و فعالیت در تیم ویندوز فون سال گذشته این شرکت را ترک کرد. و اکنون برخی سایت ها خبر از کوچ او به آمازون می دهند. پس از ۲۱ سال فعالیت مایکروسافتی که شامل پست هایی چون مدیر عمومی تیم ویندوز فون هم بوده است، اکنون دلیل حضور کیندیل در آمازون چه می تواند باشد؟البته این موضوع هنوز نامشخص است و وی هم در این خصوص تا کنون سکوت اختیار کرده است. و البته همین باعث شده تا جرقه های بیشتری به انبار کاه شایعات و حدسیات بیفتد و موارد بسیاری در این مورد شنیده شود. اصل مطلب هم این است که احتمالا امازون به دنبال راه اندازی پلتفرم موبایل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خود است. مدت ها است که شایعات در خصوص برنامه های آمازون برای توسعه یک اسمارت فون اختصاصی در اینترنت دهان به دهان می چرخند.
البته کیندیل خبر ورود به آمازون را در وبلاگ خود همراه با برخی حقایق و شوخی های آوریل در هم آمیخته است. اما تنها چیزی که اکنون می دانیم، این خرید شارژ مستقیم ایرانسل است که پیوستن وی به آمازون قطعی بوده و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر اظهار نظر آمازون بمانیم.
تبیان خرید شارژ مستقیم ایرانسل زنجان
گمانه زنی ها درباره آیفون بعدی (با نام احتمالی iPhone 5S) همانند روال پیشین ادامه دارد. و گزارش های منابع مختلف درباره تولید آیفون ارزان قیمت چنان معتبر و دقیق به نظر می رسند که اپل به سختی می تواند از آنها جاخالی دهد. و در آخر اینکه وال استریت ژورنال معمولا یک منبع مورد خرید شارژ مستقیم ایرانسل اعتماد درباره اخبار اپلی بوده است و همین به شایعات منتشر شده اعتبار و ارزش ویژه ای می بخشد.البته تنها باید چند ماهی برای راستی آزمایی تمام این داستان ها صبر و تحمل داشت. شما چگونه می اندیشید؟
همچنین به نظر می رسد که اپل در عرضه این محصول شیوه به روز رسانی مرسوم خود را دنبال خواهد کرد: یک موبایل که "اندازه و ظاهر مشابه با نمونه فعلی خواهد خرید شارژ مستقیم ایرانسل داشت". این منابع همچنین اشاره کرده اند که آیفون ارزان قیمت تر هم در برنامه قرار داشته و در راه است.
آیا بازار گنجایش این را دارد که یک شرکت دیگر درون رودخانه خرید شارژ مستقیم ایرانسل پر تلاطم توسعه تلفن های هوشمند شیرجه بزند؟ این بستگی به آن دارد که آمازون بخواهد در این صنعت روی پای خود بایستد، یا با تکیه بر عصای اندروید وارد بازار شود.
همان خرید شارژ مستقیم ایرانسل گونه که پیش از این گفتیم، به نظر می رسد سرانجام شایعات طولانی مدت تلفن فیسبوکی به اینجا انجامیده که این شبکه اجتماعی تصمیم دارد نرم افزاری با نام Facebook Home عرضه نماید که نوعی ابداع دوباره اندروید (کاری شبیه آمازون) محسوب می گردد و امکانات فیس بوک را به مرکز اسمارت فون شما می آورد. امکاناتی همچون ارسال پیام، مشاهده لیست دوستان و مشاهده پست های تایم لاین به بخش اصلی صفحه اول موبایل تان تبدیل می شوند و چیزی فراتر از یک اپلیکیشن ساده فیس بوک را رقم می زنند.
تازه ترین شایعات پیش از کنفرانس خبری ۱۵ فروردین فیسبوک و اچ خرید شارژ مستقیم ایرانسل تی سی ، حاکی از آن هستند که قرار است اولین فیسبوک فون مشترک این دو شرکت با نام HTC First وارد بازار شود. یک اسمارت فون اندرویدی که صفحه خانگی آن کاملا در اختیار فیسبوک قرار گرفته و قرار است در هفته جاری رونمایی گردد.
موبایل نرم افزارها شنیده خرید شارژ مستقیم ایرانسل های فیسبوکی: HTC First اولین منزلگاه موبایلی فیسبوک
فروشگاه های کوچک سامسونگ در دل ۱۴۰۰ شعبه خرید شارژ مستقیم ایرانسل Best Buy
قرار است تا پایان تابستان در بیش از ۱۴۰۰ شعبه بست بای در آمریکا بخشی اختصاصی خرید شارژ مستقیم ایرانسل با نام Samsung Experience Shop برای فروش محصولات سامسونگ الکترونیکز اختصاص یابد. و البته بیش از ۹۰۰ شعبه آن تا پایان آوریل (ماه جاری) افتتاح خواهند شد.
پس از فروش های چند ده میلیونی خانواده گلکسی، اکنون سامسونگ امیدوار است جنگ اسمارت فون ها را در بزرگترین میدان نبردی که هر کارخانه ای عاشق آن است، ادامه دهد: خرده فروشی. این غول کره ای به تازگی در همکاری تنگاتنگی با Best Buy تصمیم دارد تجربه فروش خود را در تمامی ایالات متحده به درون جعبه بزرگ شعبات این خرده فروش مشهور خرید شارژ مستقیم ایرانسل بیاورد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 264
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 264
  • بازدید ماه : 312
  • بازدید سال : 315
  • بازدید کلی : 12,603