loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 16 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (1)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 این امکان وجود دارد تا قالب‌های گرافیکی گوناگونی را برای ساعت هوشمند خرید شارژ ایرانسل سونی انتخاب کنید. متاسفانه برای انجام این‌کار باید حتما یک گوشی هوشمند داشته باشید و از طریق آن این کار را به انجام برسانید.
طراحی: خرید شارژ ایرانسل
ساعت سونی ۴٫۱۹ سانتی‌متر طول، ۴٫۰۸ سانتی‌متر عرض و خرید شارژ ایرانسل ۸ میلی‌متر ضخامت داشته و بسیار سبک است. وزن این ساعت حدودا ۲۲٫۶ گرم می‌باشد.
سونی از یک صفحه نمایش ۱٫۶ اینچی در خرید شارژ ایرانسل ساعت هوشمند خود استفاده کرده که در مقابل صفحه نمایش ۱٫۶۳ اینچی ساعت سامسونگ کوچک‌تر به نظر می‌رسد. همچنین صفحه نمایش SmartWatch 2 از رزولوشن ۲۲۰ در ۱۷۶ پیکسل بهره می‌برد، این مقدار در ساعت سامسونگ برابر با ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل است.
Galaxy Gear خرید شارژ ایرانسل سامسونگ:
سامسونگ وعده داده که این ساعت را در شش رنگ مختلف خرید شارژ ایرانسل عرضه نماید.
جدیدترین ساعت هوشمند سونی به نام SmartWatch 2 از نظر طراحی بسیار زیبا و جذاب و مجهز به اپلیکیشن‌های مختلف و قالب‌های زیبای طرح ساعت می‌باشد و همچنین ضد آب است. Galaxy Gear که اولین ساعت هوشمند سامسونگ تلقی می‌شود، تحت یک نسخه خاص از سیستم عامل اندروید کار می‌کند و مجهز به پردازنده ۸۰۰ مگاهرتز و صفحه نمایش بزرگ از نوع OLED می‌باشد. علاوه بر این‌ها Galaxy Gear مجهز به میکروفون، اسپیکر و دوربین نیز می‌باشد. اما به خرید شارژ ایرانسل واقع این ساعت‌ها چقدر مفید خواهند بود و چگونه در مقابل هم عرض اندام خواهند کرد؟
ویژگی‌ها خرید شارژ ایرانسل و رابط کاربری:
اگر نسل قدیمی‌تر این ساعت را از نزدیک دیده باشید، شما هم با ما هم عقیده‌ خواهید بود که سونی مهارت زیادی در طراحی محصولات زیبا و شکیل دارد. این موضوع در مورد نسخه جدید ساعت هوشمند این شرکت نیز کاملا رعایت شده است. SmartWatch 2 یکی از خرید شارژ ایرانسل زیباترین و در عین حال خوش دست‌ترین ساعت‌های حال حاضر جهان است.در ساخت بند این ساعت از سیلیکون منعطف استفاده گردیده که باعث شده تا هنگامی که کاربر آن را به دست می‌کند، احساس خوبی داشته باشد. سونی تاکنون رنگ‌بندی‌های گوناگون را برای این محصول معرفی نکرده است، اما تجربه نشان داده که این اتفاق پس از گذشت اندک زمانی به وقوع خواهد پیوست.
از نقطه نظر اندازه صفحه خرید شارژ ایرانسل نمایش و تراکم پیکسل، ساعت هوشمند سامسونگ یک سر و گردن بالاتر از رقیب ژاپنی خود قرار می‌گیرد.
SmartWatch خرید شارژ ایرانسل 2 سونی:
SmartWatch 2 خرید شارژ ایرانسل سونی:
سامسونگ از صفحه نمایش OLED در ساخت Galaxy Gear استفاده کرده است، که همین موضوع باعث شده تا نوشته‌ها و تصاویر خرید شارژ ایرانسل با وضوح و شفافیت بالایی بر روی آن نقش بندند.
SmartWatch 2 سونی: خرید شارژ ایرانسل
Galaxy خرید شارژ ایرانسل Gear سامسونگ:
از نقطه نظر ظاهری ساعت هوشمند سامسونگ با ابهت‌تر از ساعت هوشمند سونی می‌باشد (حداقل بر روی کاغذ که این‌چنین است). این ساعت جدید ۵٫۵ سانتی‌متر طول، ۳٫۶ سانتی‌متر عرض و ۱٫۱۱ سانتی‌متر ضخامت دارد. از نظر خرید شارژ ایرانسل وزنی، Galaxy Gear با ۷۳٫۷ گرم، سنگین‌تر از SmartWatch 2 می‌باشد.
برنده خرید شارژ ایرانسل نبرد طراحی: SmartWatch 2 سونی
Samsung Galaxy خرید شارژ ایرانسل Gear
صفحه نمایش: خرید شارژ ایرانسل
از نظر طراحی رابط کاربری و ویژگی‌های نرم‌افزاری، ساعت جدید سونی تفاوتی با نسل قبل نکرده و شبیه به نسل قبلی می‌باشد. اما نکته جالب در مورد این ساعت این خرید شارژ ایرانسل است که SmartWatch 2 توانایی سازگاری با بسیاری از گوشی‌های اندرویدی را دارد.
برنده نبرد صفحه نمایش: Galaxy Gear سامسونگ خرید شارژ ایرانسل
کارشناس CNet این فرصت را نداشت تا عملکرد این خرید شارژ ایرانسل محصول را در زیر تابش مستقیم آفتاب مورد آزمایش قرار دهد، اما به گفته وی، صفحه نمایش این ساعت آن‌قدر پر نور و شفاف است که به نظر نمی‌رسد در محیط‌های خارجی مشکل ساز شود.
هنگامی که کارشناس وب‌سایت CNet این ساعت هوشمند را به دست کرد، عنوان نمود که وزن آن به مراتب سبک‌تر از چیزی است که تصورش خرید شارژ ایرانسل را می‌کرده است. بند لاستیک مانند این ساعت از لحاظ انعطاف و نرمی، به پای رقیب ژاپنی خود نمی‌رسد، اما کیفیت و جنس آن قابل قبول است.
سامسونگ در خرید شارژ ایرانسل ساخت بدنه Galaxy Gear از نوعی فلز نقره‌ای رنگ مجلل استفاده کرده که باعث شده تا در اولین نگاه، توجه مخاطب به این محصول جلب شود.
در محیط باز و زیر تابش مستقیم نور آفتاب، صفحه نمایش ساعت هوشمند سونی عملکرد ضعیفی از خود به جای گذاشت و نوشته‌ها و تصاویر نقش بسته بر روی ساعت در این شرایط، خرید شارژ ایرانسل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 12,325