loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 6 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

طراحی و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل امکانات
حداقل و حداکثر فاصله کارکرد موثر پروژکتور: 0.6 تا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 3 متر
نسبت‌های تصویر: 4:3 یا 16:9 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یا 16:10
مشخصات فنی و قیمت پروژکتور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل B1M ایسوس
اسپیکر داخلی: 2 در 2 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وات
پروژکتور B1M خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل توسط دفتر ایسوس در ایران برای نقد و بررسی در اختیار زومیت قرار گرفت.
فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی شده: MOV, MP4, AVI, MKV, MPG, MPEG, WMV بعلاوه فرمت‌های صوتی و عکس و همچنین فرمت‌های اسناد مایکروسافت مانند Word, Powepoint و Excel خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
منبع نور: LED با رنگ‌های قرمز، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سبز و آبی
قیمت در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بازار جهانی 600 دلار (این محصول هنوز وارد بازار کشور نشده است.)
طول عمر لامپ: 30,000 ساعت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حداکثر انرژی مصرفی: 85 وات
حداکثر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نویز صدا 32 دسی‌بل
یکی از قابلیت‌های دوست داشتنی B1M، امکان اجرا و پخش مستقیم فایل‌های مختلف صوتی و تصویری است. از آنجایی که این پروژکتور دارای درگاه میکرو SD و USB است به راحتی قادر خواهید بود تا حافظه SD یا حافظه فلش خود را به دستگاه متصل نموده و بدون نیاز به دستگاه پخش کننده خارجی یا کامپیوتر، محتوای مورد نظر خود را در آن پخش کنید. B1M قادر به پخش فرمت‌های مختلف از جمله MKV است و به خوبی می‌توان از آن برای تماشای فیلم، بدون نیاز به هیچ ابزار خارجی استفاده کرد. اما این همه ماجرا نیست، ایسوس برای کاربرانی که قرار است از این محصول در محیط‌های اداری و آموزشی استفاده کنند نیز امکان نمایش فایل‌های مجموعه آفیس شامل ورد، اکسل و پاورپوینت را میسر کرده تا برای جلسات اداری و آموزشی نیز بدون نیاز به کامپیوتر بتوان از آن بهره برد. ما فایل‌هایی با فرمت‌های مختلف را به حافظه فلش منتقل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کرده و از طریق B1M پخش نمودیم، همه فایل‌های ذکر شده به خوبی پشتیبانی می‌شوند.
در ابتدا باید بگوییم که این محصول یکی از اولین‌ها در نوع خود می‌باشد، چرا که تا پیش از آن، از تکنولوژی LED برای تولید نور در پروژکتورها استفاده نمی‌شد. اما با وجود LED، بسیاری از مشکلات مربوط به پروژکتورها از جمله طول عمر لامپ یا شدت روشنایی آنها، به فراموشی سپرده شده است. ویدیو پروژکتوری که قصد بررسی آن را داریم از نظر ابعاد نیز به مراتب کوچک‌تر از پروژکتورهای قدیمی است. ابعاد کوچک آن باعث شده تا به راحتی قادر به حمل و استفاده از آن در سفر و یا گردهمایی‌های خودمانی شوید. ابعاد B1M برابر با 175 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در 44.5 در 139 میلی‌متر و وزن آن تنها 900 گرم است. ایسوس در درون جعبه این پروژکتور یک کیف پارچه‌ای کارآمد قرار داده تا به راحتی قادر به حمل آن باشید. با وجود اینکه B1M بسیار کوچک است، اما پشتیبانی خوبی از درگاه‌های ورودی و خروجی رایج دارد؛ این پروژکتور مجهز به وروردی HDMI ،D-Sub، کامپوزیت، خروجی صدا، درگاه USB، و کارت خوان حافظه SD است.
لوازم جانبی: کابل برق، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آداپتور، کیف، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، ریموت کنترل، کابل D-Sub
فناوری نمایش: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 0.45 DLP
طراحی و شکل و شمایل ظاهری در ویدیو پروژکتورها جزو معیارهای اصلی به شمار نمی‌رود و برخلاف تلویزیون‌ها معمولا این ابزارها در دسترس و دید مخاطب نیستند. آنچه که در این ابزارها، حائز اهمیت است، امکانات و کیفیت تصویر خروجی آنها است. اما ایسوس در طراحی B1M چیزی کم نگذاشته و سعی نموده است تا طراحی جذابی را برای این وسیله کوچک در نظر بگیرد. بدنه دستگاه بصورت مشکی و با ترکیبی از رنگ نقره‌ای و مشکی است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و شکل متفاوت لنز آن نیز باعث ایجاد جذابیت در دستگاه شده است. در قسمت پشت پروژکتور، درگاه‌های متنوع ورودی و خروجی شامل USB, HDMI, کارت خوان SD، ورودی D-Sub قرار داده شده تا نیاز هر کاربری را پوشش دهد.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حداقل و حداکثر سایز تصویر: 31.2 تا 153 اینچ
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نسبت کنتراست: 3500:1
کیفیت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تصویر یک پخش کننده، خواه یک تلویزیون باشد و خواه یک پروژکتور، دارای معیارهای مشخصی است که در نهایت، این معیارها در کنار یکدیگر تجربه کاربر را رقم خواهند زد. ما نیز در شرایط مختلف این پروژکتور را مورد ارزیابی قرار دادیم تا دید بهتری نسبت به کیفیت واقعی تصویر آن ارائه کنیم. برای به تصویر کشیدن کیفیت واقعی تصویر این پروژکتور، تنظیمات دوربین مانند سرعت شاتر، دریچه دیافراگم و حساسیت ISO را به نوعی تنظیم نمودیم که تا حد امکان، شرایطی که چشم انسان مشاهده می‌کند را شبیه سازی کنیم.
ابعاد: 175 در 44.5 در 139 میلی‌متر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 97
  • بازدید کلی : 12,385