loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

براساس این گزارش، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز از طریق شماره ۷۰۷ برای تماس از شارژ اتوماتیک ایرانسل خطوط ایرانسل و یا ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط، با کارشناسان مرکز تماس شبانه‌روزی وایمکس ایرانسل تماس بگیرند.
یک ماه اینترنت رایگان برای کاربران جدید و ترافیک رایگان از ساعت ۲ الی ۷ بامداد از دیگر امتیازهای تشویقی ارائه شده به متقاضیان خدمات اینترنت پرسرعت بیسیم از طریق وایمکس ایرانسل است.یک ماه اینترنت رایگان وایمکس ایرانسل، به کاربران جدید در استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، البرز شارژ اتوماتیک ایرانسل و شهرهای آبادان، اندیمشک، دزفول، لواسان، ورامین، قرچک، شهریار و اسلامشهر در ازای فعال‌سازی سرویس ماهانه اعتباری اهدا می‌شود.
بنا بر اعلام روابط عمومی ایرانسل، تخفیف ۴۰ درصدی مودم‌های داخلی با قابلیت Wi-Fi و تخفیف ۳۳ درصدی مودم‌های USB وایمکس ایرانسل، مشمول متقاضیانی در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، تهران، البرز و خوزستان می‌شود که در فاصله زمانی ۳۰ اردیبهشت تا ۲ خرداد ۱۳۹۲ نسبت به ثبت‌نام سرویس وایمکس با این نوع از مودم‌ها اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوطه و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت شارژ اتوماتیک ایرانسل ۵ روز انجام دهند.
علاقه سونی به اتصال موبایل های سونی به سایر محصولات سونی مثل تلویزیون ، باعث جدایی سونی از شرکت اریکسون شارژ اتوماتیک ایرانسل شد و هم اکنون موبایل های سونی این قابلیت را دارند که به وسیله کابل و یا سیستم بی سیم ، به محصولات متنوع سونی متصل شوند .
در این بازه زمانی، مودم داخلی وایمکس ایرانسل با قابلیت Wi-Fi با ۴۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۲۰ هزار تومان و مودم‌USB به همراه سامانه تقویت کننده با ۳۳ درصد تخفیف به قیمت ۸۰ هزار تومان عرضه خواهد شد. در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می‌تواند یک حساب وایمکس ثبت شارژ اتوماتیک ایرانسل نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام‌های اضافی ملغی می‌گردند.
متاسفانه شرکت های عرضه کننده و فروشندگان موبایل سونی در ایران ، تاکنون فعالیت آنچنان خوبی در ارائه آموزش های نحوه استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربران از موبایل سونی نداشته و اکنون شرکت سونی موبایل با همکاری یک شرکت ایرانی ، اقدام به ارائه آموزش و پشتیبانی موبایل های سونی خواهد کرد.
چهار گزینه Smart نیز در تاچ‌ویز قرار داده شده‌اند: Smart Pause هنگام پخش ویدئو وقتی چشم از صفحه بردارید ویدئو را متوقف می‌کند؛ Smart Scroll وقتی به پایین صفحه وب می‌رسید با تشخیص چشمانتان صفحه را اسکروی می‌کند؛ Smart Stay تا زمانی که به صفحه نگاه شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌کنید آن را روشن نگاه می‌دارد و Smart Rotation از چرخش اشتباه صفحه هنگامی که دراز کشیده‌اید جلوگیری می‌کند.
قابلیت جدید بعدی Air Gestures نام دارد؛ این قابلیت با استفاده از سنسور مادون قرمز جلوی گوشی قابلیت تعویض آهنگ و تصاویر، اسکرول صفحات وب و جواب دادن به تماس ها را با حرکت دست با فاصله از گوشی امکان‌پذیر می‌کند. بدین ترتیب اگر دستانتان خیس یا کثیف باشد نیاز شارژ اتوماتیک ایرانسل به دست زدن به گوشی نخواهید داشت.
پرداخت هزینه اشتراک وایمکس ایرانسل از طریق پرداخت اینترنتی به وسیله سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم کارت ایرانسل، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سرویس ارسال شارژ با شماره گیری کد دستوری، پرداخت تلفنی با استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل از کارت‌های بانکی عضو شتاب و یا مراجعه به شعب بانک‌های عامل امکان‌پذیر است.
سامسونگ مانند همیشه امکانات نرم‌افزاری ویژه‌ای را در گلکسی اس ۴ جای داده است. اولین مورد Air View عملکردی شبیه به S Pen گلکسی نوت ۲ را با انگشتانتان شبیه‌سازی شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌کند و می‌توانید با نگاه داشتن انگشت با فاصله از صفحه محتوای پیامک‌ها یا آلبوم تصاویر را ببینید.
ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir، فروشندگان مجاز منتخب و شارژ اتوماتیک ایرانسل مراکز خدمات ایرانسل امکان پذیر است.
شارژر خورشيدي شارژ اتوماتیک ایرانسل
یرانسل از تخفیف ۴۰ درصدی برای مودم داخلی با قابلیت Wi-Fi و ۳۳ درصدی برای مودم USB وایمکس خود به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد مبارک حضرت امام علی شارژ اتوماتیک ایرانسل (ع) و روز پدر خبر داد.
با نور خورشيد شارژ کنيد: موبايل، شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربين ديجيتال، دستگاه mp3 و mp4
همچنین قابلیت Multi Window امکان اجرای هم‌زمان دو اپلیکیشن را در کنار هم فراهم می‌کند که می‌تواند برای بسیاری شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربران مفید باشد؛ ویدئو پلیر نیز می‌تواند به صورت یک پنجره جداگانه روی دیگر
وبایل های سونی به شارژ اتوماتیک ایرانسل دلیل قابلیت های فراوان ، تنوع ، کیفیت بالا و زیبایی ، جایگاه خوبی در بین کاربران ایرانی پیدا کرده است . ما می خواهیم این جایگاه را قوی تر کرده و به کاربران موبایل سونی کمک کنیم که از موبایل خود بهتر استفاده کنند و همیشه ما را در کنار خود داشته باشند.
لذا در صورتیکه که کاربر موبایل های سونی هستید و یا قصد خرید موبایل سونی دارید و علاقمندید که از تمام قابلیت های موبایل خود استفاده کنید ، آدرس ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید تا اخبار مربوط به آموزش های ما ، نکات مخفی موبایل ها ، مراکز رسمی فروش ، لوازم جانبی ارائه شده در ایران و بسیاری از موارد دیگر مخصوص موبایل های سونی ، برای شما ارسال گردد. شارژ اتوماتیک ایرانسل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 255
  • بازدید سال : 258
  • بازدید کلی : 12,546