loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 10 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

 صفحه نمایش زوایای دید محدودی دارد و کیفیت تصویر آن در حد عالی نیست و میزان خوانایی صفحه نمایش زیر نور خورشید رضایت بخش نیست. شارژ مستقیم ایرانسل
به گزارش خبرنگار موبنا، نوکیا X1-01 دو سیمکارت را زیر قاب های رنگی و جذاب خود نگه می دارد که هر دوی آنها بطور شارژ مستقیم ایرانسل همزمان فعال هستند.
در طرف چپ و همچنین در پایین Lumia 610 هیچ پورت و کلیدی وجود ندارد.نوکیا Lumia 610 به راحتی در دست جا می گیرد و با یک دست نیز به آسانی می توان با آن کار کرد. شارژ مستقیم ایرانسل این گوشی دارای ساختار مقاومی است و کار کرن با آن لذت بخش است.
طراحی: شارژ مستقیم ایرانسل
البته مدیرعامل جدید این شرکت معظم اقدامات تقریباً موثری در این مسیر به انجام رسانده که روزآمد کردن طراحی نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های هوشمند نوکیا جزو اصلی ترین این اقدامات است. ایجاد سری Lumia هم در بین سایر گوشی های نوکیا در همین راستا ارزیابی می شود که اقدام هوشمندانه، به موقع و تا حدی موثر نیز شارژ مستقیم ایرانسل بوده است. بنا بر آخرین آمار فروش نوکیا این شرکت از این سری توانسته 2 میلیون محصول را به فروش برساند. بارزترین خصوصیت نرم افزاری این گوشی هم سیستم عامل ویندوز آن است که حاصل توافق نوکیا و مایکروسافت می باشد. در ادامه با جدیدترین مدل این سری با نام Lumia 900 بیشتر آشنا می شویم.
کیفیت ساختار گوشی عالی است اگرچه قاب پشت گوشی به راحتی خراشیده می شود و فواصل بین کلیدها روی قاب جلو از گرد و خاک پر می شود اما با این وجود شارژ مستقیم ایرانسل در دست گرفتن گوشی و کار کردن با آن آسان است
این گوشی 91 گرمی مدلی جمع و جور به شمار می آید که در ابعاد 112.2 در شارژ مستقیم ایرانسل 47.3 در 16 میلی متری طراحی شده است.
سطح لاستیک مانند قاب پشت به راحتی لک می شود و اثر انگشت روی صفحه نمایش و قاب جلوی گوشی نیز باقی می ماند. فریم براق کروم شارژ مستقیم ایرانسل مانند کناره های گوشی را در برگرفته و به بالای گوشی نیز کشیده شده که تمامی پورت ها و کنترل ها روی آن قرار دارند
Asha 305 شارژ مستقیم ایرانسل دارای دفترچه تلفن بسیار زیبایی است که در گوشی های سری 40 وجود دارد و از کارایی لازم برخوردار است.
نوکیا Lumia 610 در شارژ مستقیم ایرانسل رنگ های فیروزه ای ، سرخابی ، مشکی و سفید تولید و روانه بازارهای جهانی تلفن همراه شده است.
تمامی کلیدهای صفحه کلید تخت می باشند شارژ مستقیم ایرانسل و فقط کلید پنج یک برآمدگی کوچک دارد و تایپ کردن بدون نگاه کردن به صفحه کلید دشوار است.
صفحه شارژ مستقیم ایرانسل نمایش
صفحه نمایش TFT دارای وضوح 128 در 160 پیکسل است که 65K رنگ شارژ مستقیم ایرانسل را نشان می دهد.
نخستین باری نیست که یک منوی تمام لمسی سری 40 شارژ مستقیم ایرانسل را مشاهده می کنیم اگرچه جدیدترین نسخه آن که Asha Touch نام دارد تا حد زیادی ارتقاء یافته است.
نوکیا X1-01 دارای کلید های اختصاصی موسیقی است و طراحی بسیار ساده و مناسبی دارد و کاربران را از شارژ مستقیم ایرانسل حالت آماده به کار دو گانه (dual-Standby) بهره مند می نماید.
صفحه نمایش بسیار انعکاسی است و رنگ ها روی آن محو بنظر می رسند و بطور کلی در گوشی شارژ مستقیم ایرانسل هایی با این رده قیمت می توان کیفیت پایین تصویر را انتظار داشت.
کلید پاور، قفل در این گوشی به سبک گوشی های سیمبین در کنار شارژ مستقیم ایرانسل Lumia 610 قرار دارد.
تغییرات این نسخه از حد آیکن هایی مانند سیمبین و مرور در صفحه اصلی شارژ مستقیم ایرانسل فراتر است و ایده کلی آن در جهت مرور با کشیدن انگشت روی صفحه و ساختار منوی تخت و ساده با سهولت استفاده برای کاربر است.
کلید دیافراگم بخوبی کار می کند و حالت شارژ مستقیم ایرانسل فشار نیمه آن برای کانون اتوماتیک کاملا واضح است. با فشار دادن طولانی این کلید حتی زمانی که گوشی قفل است نیز نرم افزار دوربین اجرا می شود.
اندازه صفحه نمایش این گوشی 1.8 اینچی است و به نظر می شارژ مستقیم ایرانسل رسد که صفحه کلید آن از یک تکه پلاستیک تخت ساخته شده است که این ساختار در برابر ورود گرد و خاک از آن محافظت می کند.
طول این گوشی 127.8 میلی متر و عرض آن هم 68.5 میلی متر است. این طول و عرض زیاد به دلیل مانیتور 4.3 اینچی این گوشی است. ضخامت این مدل هم به 11.5 میلی متر رسیده است که البته نازک ترین در نوع خود نیست ولی با توجه به قابلیت های گوشی ضخامت قابل قبولی است. وزن این گوشی با وجود روکش فلزی بدنه 160 گرم می باشد. شارژ مستقیم ایرانسل نوکیا این گوشی را در رنگ های مشکی، آبی و سفید به بازار عرضه کرده است.
نوکیا با عرضه گوشی های N8، E7 و در آخر هم N9 فرم طراحی جدیدی را وارد گوشی های هوشمند خود کرد که ادامه آن در سری Lumia هم همچنان مشاهده می شود. این فرم طراحی که در Lumia 900 هم آن را می بینید بنا شده به تاکید روی نازک سازی گوشی و ایجاد لبه های کاملاً منحنی در کناره های گوشی به همراه حذف زواید از اطراف مانیتور شارژ مستقیم ایرانسل برای تاکید روی بزرگی مانیتور گوشی که به خوبی هم صورت گرفته است. حاصل کل این تلاش ها این شده که این گوشی با وجود اندازه بزرگ به مانند یک گوشی خوش دست در دستان شما جای بگیرد.
صفحه نمایش خیلی روشن نیست و گزینه ای برای تنظیم روشنایی آن وجود ندارد. وضوح پایین صفحه نمایش مانند چاپگر ماتریس نقطه ای به آیکن ها می دهد و شارژ مستقیم ایرانسل مرور سرعت پایینی دار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 240
  • بازدید کلی : 12,528