loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 بدین ترتیب، مبلغ اعتبار درخواستی از حساب بانکی مشترک برداشت و به حساب شرکت ایرانسل واریز می شارژ اتوماتیک ایرانسل گردد و اعتبار مورد نظر مشترک به سیم کارت وی افزوده خواهد شد.
هیئت داوران جشنواره ستاره های فناوری ایران، طی سه سال متوالی، نشان زرین و لوح تقدیر «برترین مدیریت روابط‌ عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور» را براساس بررسی سوابق و کارنامه فعالیت های درخشان، به سبب اهتمام و حضوری مستمر در حوزه روابط عمومی الکترونیک، استفاده هوشمندانه از زیرساخت‌های مبتنی بر ICT و توسعه فضای رسانه از مفاهیم سنتی به فضای مجازی و رسانه‌های نوین، به مدیر شارژ اتوماتیک ایرانسل روابط عمومی ایرانسل، اهدا و آرش کریم بیگی را طی سه سال متوالی به عنوان «برترین چهره فعال حوزه روابط عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور» معرفی کرده بود، از این رو نشان "برترین ستاره سه دوره جشنواره ستاره های فناوری ایران" به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهدا شد.
ریز مکالمات اعتباری شارژ اتوماتیک ایرانسل
خرید اعتبار از طریق سیستم گویا (به شارژ اتوماتیک ایرانسل زودی)
جشنواره ستاره‌های فناوری شارژ اتوماتیک ایرانسل ایران، هرساله و با هدف معرفی برترین فعالیت‌ها، خدمات و کالاهای ارائه شده سال در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات، همزمان با سالروز آغاز انتشار هفته‌نامه تخصصی علم روز و با شعار «یادآوری و نمایش مجدد اعتبار فعالان حوزه فناوری ایران» برگزار می‌شود.
استفاده از تمامی کارت های شارژ اتوماتیک ایرانسل عضو شبکه شتاب امکان پذیر می باشد
تعرفه ارائه ریز مكالمات برای مشتركین شارژ اتوماتیک ایرانسل اعتباری مبلغ ۵۰۰ ریال به ازای هر برگ می باشد. همچنین مبلغ ۰۰۰‚۳ ریال برای كپی کردن اطلاعات بر روی CD اخذ خواهد شد.
كلیه مشتركین سیم كارت های اعتباری می توانند در صورت نیاز به دریافت ریز مكالمات خود، با در دست داشتن اصل مدرک شناسایی (كارت ملی) و نیز قاب سیم کارت خود به یكی از مراكز خدمات ایرانسل مراجعه کرده و پس از احراز هویت، با پر نمودن فرم مربوطه پرینت ریز مكالمات سیم‌كارت خود را شارژ اتوماتیک ایرانسل دریافت نمایند.
در راستای سهولت روند خرید اعتبار و یا پرداخت صورت حساب، سرویس جدیدی با نام «خرید اعتبار از طریق سیستم گویا» برای شما مشترکین عزیز اعتباری و دائمی ایرانسل راه اندازی شده است. برای افزایش اعتبار یا پرداخت صورت حساب با استفاده از این سرویس، کافیست با شماره گیری تلفن گویای ۷۱۷ به سامانه «خرید اعتبار از طریق سیستم گویا» متصل شوید شارژ اتوماتیک ایرانسل و پس از انتخاب مبلغ مورد نظر خود، از طریق درگاه بانک، هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.
شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، در گامی جدید جهت تسهیل دریافت اعتبار برای مشترکین سیم کارت های اعتباری، سرویس «خريد اعتبار شارژ اتوماتیک ایرانسل از طريق وب سايت ايرانسل» را که پیش از این وعده داده بود، راه اندازی کرد و هم اکنون تمامی شما مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می‌توانید. فقط با وارد کردن شماره تلفن همراه تان، اعتبار مورد نظر خود را از طریق پرداخت اینترنتی و مستقیما از همین وب سایت دریافت کنید. با اين روش، مبلغ مذکور به طور مستقيم از حساب بانکی مشترک کسر شده و به اعتبار سيم کارت وی افزوده می‌شود.
برای اطلاع شارژ اتوماتیک ایرانسل از فهرست مراکز خدمات مشترکین ایرانسل، اینجا کلیک کنید.
با استفاده از سرویس «اطلاعات شهری ایرانسل» شما می توانید به سادگی و به سرعت، نزدیک ترین مراکز ارائه خدمات ایرانسل و یا موارد دیگر مانند رستوران ها را جستجو کرده و نشانی و حتی موقعیت آنها بر روی نقشه را دریافت نمایید. هم اکنون در مرحله نخست راه اندازی شارژ اتوماتیک ایرانسل این خدمات، نشانی و موقعیت نزدیکترین رستوران ها در تهران و نمایندگی های ایرانسل در سراسر کشور در دسترس شما قرار دارد که البته به زودی تمامی بانک ها، بیمارستان ها، سینماها و دیگر مراکز خدماتی در سراسر کشور نیز به این فهرست اضافه خواهند شد.
تنها شارژ اتوماتیک ایرانسل یک کلیک تا شارژ مستقیم از وب سایت ایرانسل فاصله دارید...
توجه:برای دریافت رمز شارژ اتوماتیک ایرانسل ورود اینترنتی بانکی، می توانید با بانک خود تماس بگیرید.
خرید محصولات ویترین از طریق تلفن گویا شارژ اتوماتیک ایرانسل (به زودی)
!در صورت دریافت شارژ شگفت شارژ اتوماتیک ایرانسل انگیز از طریق وب سایت ایرانسل، به جای ۲۰ %، از 24 % شارژ شگفت انگیز بهره‌مند خواهید شد
با استفاده از این سرویس جدید، شما مشترکین ایرانسل و علاقه مندان به شارژ اتوماتیک ایرانسل محصولات ویترین قادر خواهید بود، با شماره‌گیری تلفن گویای ۷۲۷ به سامانه «خرید محصولات ویترین از طریق سیستم گویا» متصل شوید و با پیگیری راهنمای تلفن گویا محصولات متنوع ویترین ایرانسل را خریداری نمایید.
فقط با وارد کردن شماره تلفن مشترک ایرانسل، مبلغ شارژ و بانک مورد نظر را شارژ اتوماتیک ایرانسل انتخاب کنید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید؛ در این مرحله لازم است شماره ١٦ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود، رمز عبور اینترنتی بانکی و همچنین شماره ٣ رقمی پشت کارت شتاب را وارد کرده و پرداخت خود را انجام دهید.
برای استفاده از این شارژ اتوماتیک ایرانسل سرویس، نخست به صورت رایگان با شماره گیری در سرویس نمای دوستان ثبت نام نموده و سپس با استفاده از کد، از سرویس استفاده کنید. هزینه دریافت نشانی از طریق پیامک ۳۰۰ ریال و دریافت نقشه از طریق پیام چندرسانه‌ای ۶۰۰ ریال است.
!%24شارژ شگفت انگیز شارژ اتوماتیک ایرانسل از طریق وب سایت ایرانسل
• محصولات شنیداری نیز از طریق این سرویس در دسترس مشترکین قرار شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهد گرفت.
بر اساس این گزارش، هیئت داوران به سبب ایجاد بزرگترین مرکز تماس خاورمیانه، یکپارچه سازی شبکه مراکز تماس محلی و عرضه تجربه ای جدید، سهل الوصول و فرهنگ‌ساز در مفهوم خدمات مشترکین، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل را به عنوان "برترین عرضه کننده خدمات مشترکین حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ۱۳۹۱" معرفی کرد. تندیس زرین این بخش توسط شارژ اتوماتیک ایرانسل امیرحسین سعیدی نائینی به مدیرکل ارتباط با مشتریان ایرانسل اهدا شد.
• لطفا توجه داشته شارژ اتوماتیک ایرانسل باشید که برای استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل ابتدا باید ثبت نام رایگان در نمای دوستان را انجام دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 105
  • بازدید کلی : 12,393