loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 19 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 کمپانی سامسونگ از نسخه فشرده تلفن هوشمند خود با صفحه ایرانسل یک دو سه لمسی همانند آیفون ۵ رونمایی کرد.
تصاویر منتشر یافته از تبلت AT 10LE-A توشیبا نشان می دهد که این تبلت دارای ورودی های مینی HDMI و مینی USB است. در ضمن اینکه دارای ورودی میکرو SD نیز می باشد. با بهر بردن تبلت AT 10LE-A توشیبا از تگرا 4 می توان پیش بینی کرد ایرانسل یک دو سه که مزیت های سرعتی و عملکرد گرافیکی در این تبلت بهبود یافته است.
بازار تبلت های اندرویدی 7 اینچی به شدت شلوغ شده است و ایسر نیز در ایرانسل یک دو سه حال تکاپو و تلاش و فعالیت در این بازار است. به تازگی ایسر تبلت 7 اینچی ایسر Iconia A1 را معرفی نموده است قیمت این تبلت از 169 دلار آغاز می شود و دارای قیمت مشابه تبلت HP Slate7 ، تبلت لنوو IdeaTab A6000 و تبلت Kindle Fire است.
انتشار متن مطالب «تکنولوژی ها» در نشریات کاغذی بدون کسب اجازه از مدیر سایت ممنوع است. ایرانسل یک دو سه
سامسونگ اعلام کرده ایرانسل یک دو سه است که این نسخه Mini گزینه مناسبی برای افرادی است که در جستجوی تلفن های کارآمدتر هستند.
اولین تجربه چهار هسته‌ای سامسونگ در کلاس اسمارت‌فون‌های پیشرفته همانگونه که کاملا پیش‌بینی می‌شد در کمترین زمان ممکن تمامی بازارهای جهانی ایرانسل یک دو سه را به تسخیر خود در آورد؛ Galaxy S III محصولی که از مدتها پیش شایعات و حواشی متعددی در رابطه با مشخصات احتمالی سخت‌افزاری و پردازشی آن در میان کاربران و منتقدان به گوش می‌رسید بلاخره طلسم حضور را شکست و بصورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد. این اسمارت‌فون پیشرفته که تمامی رکوردهای پیشین ثبت سفارش را شکسته و در حال حاضر با عنوان برترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند در میان تمامی پلتفرم‌ها و برندهای گوناگون شناخته می‌شود موضوع بررسی دقیق و موشکافانه ما در این نوبت است. ما را در ادامه این مبحث همراهی نمائید.
Review www.technologyha.com ایرانسل یک دو سه on alexa.com
به نقل از بازار خبر؛ تلفن هوشمند Galaxy S III Mini در مقایسه با نسخه قبلی ایرانسل یک دو سه Galaxy S III کوچک تر و سبک تر است. این تلفن هوشمند دارای صفحه لمسی چهار اینچی در مقایسه با صفحه ۴٫۸ اینچی در نسخه قبلی است.
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_01.jpg ایرانسل یک دو سه
کلیه حقوق برای تکنولوژی ها محفوظ است، نقل مطالب سايت در رسانه های دیجیتال تنها با ذکر منبع (www.technologyha.com) و لینک به سایت ایرانسل یک دو سه مجاز است.
وزن این تبلت سبک و در حدود 400 گرم است پشت تبلت ایسر Iconia A1 دارای رنگ سفید است و به نوعی ما را به یاد تبلت نکسوس 7 می اندازد. صفحه نمایش این تبلت 7.9 اینچ است و اندازه ی ایرانسل یک دو سه وضوح آن 768×1028 پیکسل است. اندازه و روزولوشن این تبلت ایسر مشابه تبلت آیپد مینی است.
پردازنده این تبلت 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتزی است و یک گیگ رم دارد و بسته به نوع در دو مدل 8 گیگی و 16 گیگی توان دخیره برای آن طراحی شده است. سیستم عامل این تبلت اندروید 4.2 Jelly Bean است. از دیگر ویژگی های این تبلت برخورداری از بلوتوث 4، b/g/n Wi-F و 3G است. دارای پورت های Micro-USB و HDMI نیز تبلت ایسر Iconia A1 می باشد. دوربین پشتی این تبلت 5 مگاپیکسلی با توان 30 فریم بر ثانیه ایرانسل یک دو سه و کیفیت 1080 پیکسلی است. تبلت AT 10LE-A توشیبا یک تبلت با صفحه نمایش 10.1 اینچی است که به تازگی پدیدار شه است. اگر چه اخبار درباره این تبلت محدود است اما تبلت AT 10LE-A توشیبا جز نخستین تبلت های خواهد بود که ازپردازنده Tegra 4 بهره خواهد برد. شایعات درباره این تبلت حاکی از آن دارد که تبلت AT 10LE-A توشیبا یکی تیبلت اسپرت است که دارای پردازنده 4 هسته ای 1.8 هرتزی است که از سیسیتم Tegra 4 بهره می جوید. سیستم عامل این تبلت اندروید 4.2.1 خواهد بود.
صفحه نمایش آن دارای وضوح ۸۰۰×۴۰۰ پیکسل است. هسته ایرانسل یک دو سه دوبل ۱٫۵GHz ورژن S III به ۱GHz کاهش یافته و دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی است.
در مورد تبلت AT 10LE-A توشیبا گفته می شود که با ورودش به بازار بتواند با عملکرد مناسبش جایگاه خوبی بیابد هر چند که کارشناسان می گویند قیمت این تبلت نیز بزودی اعلام می شود و اگر ایرانسل یک دو سه در مورد قیمت گذاری این تبلت توشیبا دقت بیشتری بنماید می تواند جایگاه بهتری هم در بین تبلت های هم سطحش بیابد.
با توجه به صفحه نمایش 10.1اینچی این تبلت و عملکرد سریع مورد انتظار از آن، پیش بینی می ایرانسل یک دو سه شود که قابل مقایسه با تبلت گوگل نکسوس 10 باشد. تبلت گوگل نکسوس 10 یکی از سریع ترین تبلت های 10 اینچی مطلوب برای بازی بود که دارای صفحه نمایشی با روزولوشن 1600×2560 پیکسل بود.
این تلفن هوشمند ایرانسل یک دو سه جدید مجهز به آخرین ورژن سیستم عامل آندروئید ۴٫۱ هم است.
بلاخره دنیای اندرویدفون‌ها نیز پس از یکی دو سال حضور گوشی‌های تکراری با امکانات مشابه و قابلیت‌های معمولی شاهد حضور محصولی تازه ایرانسل یک دو سه با ویژگی‌های پیشرفته‌ای ست که می‌توان عنوان انقلابی را برای آن در نظر گرفت؛ Galaxy S III نسل سوم از

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 181
  • بازدید سال : 184
  • بازدید کلی : 12,472