loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 20 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

ضخامت ایرانسل 8.8 میلیمتر
با انتشار این گزارش ارزش هر سهم نوکیا در دو روز متوالی مجموعاً نزدیک به 14 درصد کاهش یافت و از 3.58 دلار در پایان معاملات روز 17 آوریل به 3.07 دلار در پایان معاملات روز 19 آوریل رسید. بدین ترتیب در حال حاضر ارزش کل سهام ایرانسل نوکیا 11.5 میلیارد دلار است.
بر اساس گزارش منتشر شده، نوکیا در سه ماهه نخست سال 2013 درآمدی برابر 5.85 میلیارد یورو (در حدود 7.64 میلیارد دلار) داشت که نسبت به سه ماهه ایرانسل مشابه سال پیش کاهشی 20 درصدی و نسبت به سه ماهه چهارم سال 2012 کاهشی 27 درصدی را نشان می دهد. همچنین نوکیا نه تنها در این سه ماهه سودی را عاید سهامداران خود ننمود، بلکه با زیان عملیاتی 150 میلیون یورویی نوکیا هر سهم این کمپانی متحمل زیان عملیاتی 0.07 یورویی گردید (EPS برابر 0.07- یورو.)
نسخه دو سیم کارته و تک ایرانسل سیم کارته از این گوشی وجود دارد
نوکیا 5800 از انتهای سال میلادی جاری وارد بازارها خواهد شد و بی شک انتخاب خوبی برای کسانی خواهد بود که به ایرانسل ویژگی لمسی بودن گوشی، علاقه دارند.
نرم افزار دوربین ارتقاء یافته به همراه ویژگی‌های جدید مانند عکاسی پشت سر هم (10 عکس ایرانسل با کیفیت 5 مگاپیکسل)، بهترین عکس (انتخاب بهترین عکس از میان عکس‌های گرفته شده در حالت پشت سر هم)، عکاسی از یک سوژه به صورت پشت سر هم (مانند ویژگی Sequence در HTC و Drama در Galaxy S4)، تمرکز بر حرکت (دنبال کردن یک سوژه متحرک) و در نهایت حذف عوامل ناخواسته از یک عکس.
فریم ایرانسل دورقاب آلومینیومی و قاب پشتی از جنس پلی کربنات
عدم پشتیبانی از شارژ بی سیم ایرانسل
Fastlane دو قسمت را به شما نشان ایرانسل می‌دهد، یکی برنامه‌هایی که در حال حاضر باز هستند و دیگری پیامک‌ها و ناتیفیکیشن‌هایی که شما دریافت کردید.
نوکیا امروز یک گوشی جدید ره به خانواده Asah اضافه کرد، تمایز این گوشی با دیگر گوشی‌های خانواده آشا در این ایرانسل است که این گوشی یک طراحی جدید دارد و در ضمن سیستم عاملی جدید بر روی آن نصب است.به گزارش جی اس ام تمرکز این سیستم عامل بر حالت‌های حرکتی Swipe است و از یک ویژگی جدید با نام Fastlane در آن استفاده می‌شود. گوشی با دو بار ضربه زدن بر روی آن فعال می‌شود و شما به دو صفحه اصلی که یکی Fastlane و دیگری صفحه اپلیکیشن‌ها نام دارد دسترسی دارید.
این سیستم ایرانسل عامل جدید تکیه بسیار زیادی به زندگی اجتماعی شما دارد و از بیشتر سایت‌های اجتماعی پشتیبانی می‌کند.
نوکیا امروز یک گوشی جدید ره به خانواده Asah اضافه کرد، تمایز این گوشی با دیگر گوشی‌های خانواده آشا در این است که این گوشی یک طراحی جدید دارد و در ضمن سیستم عاملی جدید بر روی آن نصب است.به گزارش جی اس ام تمرکز این سیستم عامل بر حالت‌های حرکتی Swipe است و از یک ویژگی جدید با نام Fastlane در آن استفاده می‌شود. گوشی با دو بار ضربه زدن بر روی آن فعال می‌شود و شما به دو صفحه اصلی که یکی Fastlane و دیگری صفحه اپلیکیشن‌ها نام دارد دسترسی ایرانسل دارید.
مشخصات این گوشی را در ادامه مطالب ایرانسل ببینید:
فلاش ایرانسل LED
منابع: zdnet، nokia5800.net، بیزینس ویک، pcmag ایرانسل
دیروز نوکیا در نشت لندن گوشی جدید خود یعنی ایرانسل لمیا 925 را معرفی کرد .مشخصات این گوشی :
مجهز به میکروفون IHF برای ضبط ویدئوهای فول اچ دی ایرانسل
Fastlane دو قسمت را به شما نشان می‌دهد، یکی برنامه‌هایی که در حال حاضر باز هستند و ایرانسل دیگری پیامک‌ها و ناتیفیکیشن‌هایی که شما دریافت کردید.
پردازنده دو هسته‌ای با سرعت 1.5 ایرانسل گیگاهرتز
حافظه داخلی 16 ایرانسل گیگابایت
این سیستم عامل جدید تکیه بسیار زیادی به زندگی اجتماعی شما دارد و از ایرانسل بیشتر سایت‌های اجتماعی پشتیبانی می‌کند.
پی نوشت: در سایت های متعدد نوکیا 5800، نخستین گوشی لمسی یا تاچ اسکرین نوکیا معرفی شده بود. اما گویا ایرانسل نوکیا گوشی های لمسی دیگری هم داشته است، از جمله نوکیا 7710. ظاهرا این گوشی نتوانسته آنچنان که باید موفق باشد و بنابراین هنگام نوشتن خبر تولید گوشی جدید کاملا فراموش شد
رم 1 گیگابایتی ایرانسل
وزن 139 گرم ایرانسل
واحد خبر mobile.ir : کمپانی نوکیا در روز 18 آوریل 2013 (29 فروردین 1392) گزارش مالی سه ماهه نخست سال 2013 خود را منتشر نمود و علی رقم وجود برخی جنبه های مثبت در این گزارش، به ویژه در ارتباط با فروش اسمارت فون های لومیا، زیان عملیاتی و کاهش درآمدهای نوکیا موجب شد تا ایرانسل نگرانی های سهام داران از آینده غول فناوری فنلاند بیش از پیش گردد.
دوربین 8.7 مگاپیکسلی با پایدار کننده اپتیکال عکس و محدوده دیافراگم ایرانسل f/2.0
باتری 2000 میلی آمپری ایرانسل
صفحه نمایش 4.5 اینچی با کیفیت WXGA ایرانسل و 768×1280 پیکسل
پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 32 گیگابایت (کارت حافظه 4 گیگابایتی در ایرانسل گوش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 232
  • بازدید ماه : 280
  • بازدید سال : 283
  • بازدید کلی : 12,571