loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 11 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

ه گزارش سرویس موبایل پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Unwired View، کمپانی T-Mobile خرید شارژ مستقیم ایرانسل و HTC نسخه به روز رسانی شده اندروید موسوم به بستنی حصیری را از روز ۱۶ می در دسترس علاقه مندان قرار داده اند.
این به روز رسانی در چند مرحله صورت می پذیرد پس اگر گوشی ۴G شما برای دانلود نسخه جدید به شما هشدار نداد نگران نباشید چون شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل طی روزهای آینده سیستم عامل جدید را دریافت خواهید کرد
Timescape نرم افزاری است که تمامی ارتباطات کاربر را با هم ارایه می‌دهد و تصویری از خرید شارژ مستقیم ایرانسل SMS ، MMS ، ایمیل، تماس‌های ناموفق را روی یک صفحه نشان می‌د
گوشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل Xperia X10 mini سونی اریکسون از نسخه 1.6 آندرویید بهره می‌برد. سونی اریکسون توانسته ساختار منو را شخصی کند.
وضوح مناسب خرید شارژ مستقیم ایرانسل صفحه نمایش این گوشی در زیر نور خورشید به عنوان یکی از مزایای XPERIA X10 mini به شمار می آی
فروشندگان گوشی های سونی اریکسون از افزایش قیمت 50 هزار تومانی خرید شارژ مستقیم ایرانسل X10 mini این برند در سطح بازار تلفن همراه خبردادند.
اما خبر بدی که می توان برای این گوشی داد این است که Sony Ericsson Xperia Nozomi بدون کارت حافظه خواهد بود و خرید شارژ مستقیم ایرانسل در دو نسخه ، با حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی و RAM یک گیگابایتی روانه بازار می شود . مشخصات کامل گوشی Sony Ericsson Xperia Nozomi را می توانید از اینجا ببینید .
به گزارش سرویس موبایل پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از info، کمپانی خرید شارژ مستقیم ایرانسل HTC تایید کرده که گمرک ایالات متحده محموله های گوشی هوشمند مدل EVO 4G LTE و HTC One X را نگه داشته است.
به گزارش خبرنگار موبنا، دو مدل فوق به دلیل برخورداری از قیمت خرید شارژ مستقیم ایرانسل و امکانات مناسب توانسته شمار بالایی از تقاضای مشتریان این برند را از آن خود کند.
این گوشی کوچک سونی اریکسون دارای صفحه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایش 2.55 اینچی است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست.
همچنین دارای خرید شارژ مستقیم ایرانسل تعداد زیادی آیکون است که محتوای آنها را می‌توان براساس نوع مرتب کرد.
شرکت HTC به این حکم اعتراض کرده و گفته که گوشی های دیگری در پرونده نقض قانون ثبت اختراع مطرح هستند. این ممنوعیت از تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۱ مورد خرید شارژ مستقیم ایرانسل تایید قرار گرفت و از ۱۹ دسامبر نیز به اجرا درآمده است.
نسخه اندرویدی که برای این گوشی در نظر گرفته شده ۲٫۳٫۵ اندروید می باشد . این محصول که در خرید شارژ مستقیم ایرانسل برخی منابع با نام ARC HD نیز معرفی شده از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فیلمبرداری Full HD بهره خواهد برد .
پورت HDMI از دیگر امکاناتی است که قرار است امکان به اشتراک گذاری خرید شارژ مستقیم ایرانسل فیلم ۱۰۸۰p با HDTV ممکن سازد .
برای بروز کردن سیستم عامل خود به قسمت Settings بروید گزینه About phone را انتخاب کرده و نسخه جدید اندروید را از HTC Software updates دانلود و نصب خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنید.
دفترچه تلفن X10 mini به کاربر امکان می‌دهد تعداد نامحدودی شماره و اسم را وارد کند و علاوه بر نام، آدرس پستی، نام شرکت، عنوان شغلی و چندین یادداشت، خرید شارژ مستقیم ایرانسل بخشی هم به ایمیل اختصاص داده شده است.
از دیگر گوشی های خوش فروش سونی می توان به مدل های Xperia Arc S و LIVE خرید شارژ مستقیم ایرانسل اشاره کرد که به تریتب با قیمت 650 و 390 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
این نسخه جدید از سیستم عامل ویژگی های جدیدی را به گوشی HTC اضافه می کند که از جمله آنها خرید شارژ مستقیم ایرانسل می توان به ورژن جدید و ۳٫۶ Sense UI، سیستم مشاهده اپلیکیشن های جدید، ساختار منو جدید و افزودن به عمر مفید باطری اشاره کرد.
از مشخصات فنی گوشی پرفروش Xperia mini سونی می توان به صفحه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایش لمسی خازنی 3 اینچ LCD با 16 میلیون رنگ، نسخه 2.3 سیستم عامل آندروید (Gingerbread) ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک ، فلاش Geatagging ، شتاب سنج و حسگر Proximity ، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری ، رادیو FM استریو باRDS و شماره گیری صوتی اشاره کرد
ا کنون تصاویر و اخبار های ضد و نقیض فراوانی در مورد محصول جدید شرکت سونی اریکسون یعنی Sony Ericsson Xperia خرید شارژ مستقیم ایرانسل Nozomi در سایت های مختلف انتشار یافته است . اما طبق جدید ترین اخبار غیر رسمی از برخی منابع ، خبر می رسد که این شرکت محصول جدید خود را به چیپ Snapdragon و پردازنده گرافیکی Ardeno 220 و CPU دو هسته ای ۱٫۵GHz مجهز خواهد نمود .
کمیسیون تجارت بین المللی آمریکا ورود خرید شارژ مستقیم ایرانسل این گوشی های را ممنوع کرده است. این اقدام در حالی از سوی ITC صورت می گیرد که پرونده حقوقی اپل و HTC مبنی بر نقض قانون ثبت اختراع در جریان است و تا روشن شدن وضعیت این پرونده فروش این گوشی ها در آمریکا ممنوع اعلام شده است.
همچنین از قابلیت های تعبیه شده در x8 این برند می توان به صفحه نمایش سه اینچی لمسی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا 16 گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری 3.15 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروئید و مرورگر اینترنتی اشاره کرد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
فروشندگان گوشی های سونی مدل های Xperia mini و x8 این برند را به عنوان پرفروش ترین های این برند در خرید شارژ مستقیم ایرانسل سطح بازار تلفن همراه معرفی کردند.
از آنجا که صفحه نمایش گوشی خازنی است، از حساسیت کافی برخورداربوده، بنابر خرید شارژ مستقیم ایرانسل این برای لمس صفحه نمایش به نیروی زیادی نیاز ندارید.
به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فعالان، افزایش نرخ ارز طی ماه های گذشته باعث شده تا تمامی گوشی های موبایل از جمله x10 mini سونی اریکسون خرید شارژ مستقیم ایرانسل با افزایش قیمت فوق در بازار عرضه شوند

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 232
  • بازدید سال : 235
  • بازدید کلی : 12,523