loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 10 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

صفحه کلید افزوده شده به Gingerbread همانطور که گفتیم یکی دیگر از تغییرات مهم در سیستم عامل جدید است این صفحه کلید برخلاف دیگر نمونه های آن در ورزن های پیشین این سیستم عامل کاملا برای استفاده خرید شارژ ایرانسل از دست و امکان تماس چند نقطه ای یا Multitouch بهینه سازی شده است. در اینجا علیرغم کوچک تر شدن ابعاد کلیدها، به فاصله میان آنها چه در حالت افقی و چه در حالت عمودی افزوده شده است که اثر کوچک شدن کلیدها را تا حدودی کم رنگ می کند. در این صفحه کلید جدید برای استفاده از کاراکترهای خاص و مواردی که بطور معمولا در صفحه کلید دیده نمی شوند تنها کافی ست دکمه مورد نظر را فشرده و نگه داشت در این حالت کاراکترهای مورد نظر براحتی بروی صفحه ظاهر می شوند. البته شیوه قبلی یعنی جستجو میان مجموعه کاراکترها همچنان برقرار است که این حالت برای استفاده با یک دست همچنان شیوه بهتری به نظر می رسد. بعنوان یک نمونه برای دستیابی به کاراکترهای عددی کافی ست انگشت را روی دکمه ?123 گذاشت و رو به بالا و به سمت کلیدها اصطلاحا Swipe کرد البته این شیوه یک نکته منفی هم دارد و آن هم اینکه در این حالت برای بازگشت به حالت حروفی معمول می بایست بار دیگر همان دکمه اول را فشرد و راهی برای بازگشت اتوماتیک به حالت حروفی وجود ندارد. در مجموع با وجود نکات مثبت این روش نگفته پیداست که این شیوه برای استفاده با دو دست طراحی شده است.
google_nexus_s_14.jpgاز Application های جدید در سیستم عامل Gingerbread باید به Tags و Downloads اشاره کرد که اولی یعنی Tag برنامه ای جهت کارکرد با فناوری جدید NFC یا Near Field Communications خرید شارژ ایرانسل است که یک اتصال با برد بسیار کوتاه در حد چندین سانتیمتر بین گوشی و ابزارهای مجهز به این فناوری برقرار کرده و داده های حاضر در این ابزارها که معمولا مواردی نظیر اطلاعات یک مکان، ساعت حرکت وسائل نقلیه عمومی، لینک تبلیغات تصویری در سایت های اشتراک ویدئو و مواردی از این دست می شود را در حافظه خود نگهداری می کند. بعنوان یک نمونه گوگل در جعبه همراه گوشی یک پوستر کوچک قرمز رنگ با تصاویر یک بالن در میانه آن قرار داده که با گذاشتن گوشی روی این بالن دو لینک ویدئویی در برنامه Tags ظاهر می شود که اطلاعاتی در مورد فناوری NFC می دهند. در مورد NFC صحبت های فراوانی شده است اما بطور خلاصه این فناوری در آینده نزدیک امکان استفاده از گوشی های تلفن همراه بعنوان کیف پول الکترونیکی در پرداخت های روزانه معمولا مثل خرید بلیط اتوبوس یا سینما را فراهم می آورده و راهنمای بی نظیری برای گردشگران در کسب اطلاعات در مورد اماکن تاریخی مورد بازدید خواهد بود اما تا فراگیر شدن این فناوری پیشرفته ظاهرا هنوز راه درازی در پیش است و حضور این تکنولوژی در Nexus S همچنان نمی تواند بعنوان نکته فوق العاده ای محسوب شود. دومین Application جدید در Gingerbread که در بالا به آن اشاره شد Downloads نام دارد که همانطور که از نام آن بر می آید محلی برای ذخیره و دسترسی سریع به کلیه فایل هائی ست که توسط مرورگر اینترنتی گوشی یا Application ایمیل دانلود شده اند. اما جذا از این Application ها سرویس های جدیدی هم به Gingerbread افزوده شده اند از جمله این موارد پشتیبانی از پروتکل های تماس اینترنتی VOIP/SIP است. نکته جالب و هیجان انگیز دیگر تغییر کدهای برنامه نویسی و API های جدید برای پشیتبانی از بازی های پیشرفته و تبدیل اندروید به یک پلتفرم بازی کامل است که این مهم با توجه به پردازنده قدرتمند حاضر در Nexus S که جیپ ست گرافیکی فوق العاده ای را نیز در کنار خود می بیند کاملا قابل انجام است. پردازنده یک گیگاهرتزی این مدل به مانند Galaxy S از نوع Samsung Hummingbird با پلتفرم ARM Cortex A8 است و چیپ ست گرافیکی آن نیز همان نمونه فوق العاده PowerVR SGX540 می باشد که علاوه بر Galaxy S در S8500 Wave نیز دیده می شود. حافظه RAM این مدل 512 مگابایت است و از 16 گیگابایت حافظه داخلی در آن استفاده شده که بدلیل عدم حضور کارت حافظه راهی نیز برای ارتقا آن وجود ندارد.
دفترچه تلفن گوشی یک نمونه استاندارد اندروید با مشخصات همیشگی ست که این بار امکان Sync کردن مستقیم شماره کنتاکت های مختلف با مشخصات شناسائی این کنتاکت ها در شبکه های اجتماعی گوناگون را در اختیار کاربران قرار می دهد هرچند که این کار یعنی این عملیات Sync کرد بسیار زمان بر و تا حدودی خسته کننده است. Nexus S در وظیفه اصلی خود یعنی برقراری تماس بسیار موفق عمل نموده و صدای دریافتی و ارسالی به لطف سنسور Noise Cancelling در سطح بسیار ایده آلی قرار دارد. در حین برقراری تماس بروی صفحه نمایش علاوه بر تصویر مخاطب شش گزینه شامل Dialpad یا شماره گیر عددی، افزودن تماس یا Add Call، گزینه فعال کردن اسپیکر، Mute یا قطع صدای میکروفون، Bluetooth و بالاخره دکمه قرمز رنگ بزرگ پایان مکالمه یا End به چشم می خورد. منوی اطلاعات تماس یا Call Log تمامی تماس خرید شارژ ایرانسل های گرفته شده، دریافت شده و از دست رفته را در یک صفحه با آیکون های متفاوت به نمایش می گذارد جائیکه در برخورد با تماس های مشابه از یک شخص در یک محدوده زمانی کوتاه یک گروه از تماس ها با یک عدد که معرف تعداد تماس هاست ایجاد می کند.
google_nexus_s_13.jpgدر صفحه Stand-by پنج Home Screen در نظر گرفته شده که خرید شارژ ایرانسل همچون همیشه می توان آنها را با Widget های گوناگون پر نمود. با رفتن به منوی اصلی دستگاه یکی دیگر از تغییرات ظاهری جذاب نسخه 2.3 خودنمائی می کند منوی اصلی دستگاه بصورت لیستی از Application ها در چینشی 4×4 طراحی شده است اما با اندکی دقت در بالا و پائین این منو آیکون سایر برنامه ها و Application های نصب شده در دستگاه را می توان دید که به شیوه گرافیکی بسیار زیبائی در بالا و پائین همچون یک رول حلقوی جای گرفته اند و با Drag کردن آیکون ها رو به بالا و پائین به زیبائی هر چه تمام تر به سمت بخش روئی حرکت می کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 74
  • بازدید کلی : 12,362