loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 *از آب زیاد برای پاك كردن صفحه نمایش استفاده نكنید، اگر هم نیازی به استفاده از آب داشتید بهتر است ابتدا آب را به پارچه بزنید. هیچ گاه به طور مستقیم آب را روی صفحه نمایش‌تان نریزید. نكته بسیار مهم دیگری كه باید در اینجا به آن دقت كنید، خاموش كردن گوشی پیش از پاك كردن آن با خرید شارژ ایرانسل آب است.
كارهایی خرید شارژ ایرانسل كه نباید انجام دهید
کد 999 خرید شارژ ایرانسل در تلفنهای BellSouth
قطعأ در صورتی که کدهای پیش خرید شارژ ایرانسل فرض را تغییر ندهید ، این امکان را مهیا میسازید تا افراد دیگر با استفاده از کدهای پیش فرض کارخانه ای فوق بر روی پیام های شما مدیریت داشته باشند.
حال در صورتی که در سفر باشید با برقراری تماس با تلفن ثابت ، پس از رفتن تلفن بر روی منشی و شنیدن صدای بوق ، کافیست ابتدا دکمه * را بزنید. سپس خرید شارژ ایرانسل کد دو رقمی که خودتان قرار داده اید را وارد کنید تا قسمت مدیریت منشی تلفنی شوید. حال میتوانید از همان راه دور و تلفنی که با آن تماس گرفته اید پیغام ها را بشنوید و یا آنها را پاک کنید.
اما موضوعی که در اینجا اهمیت دارد مسئله امنیتی و حریم شخصی خرید شارژ ایرانسل هر فرد است.
به دلیل تنوع گوشیها طبعأ امکان تشریح راه هر کدام وجود ندارد خرید شارژ ایرانسل و اما روش انجام این کار قطعأ در دفترچه راهنمای تلفن وجود دارد.
به عنوان مثال در مدل KX-TGA660B ابتدا به مسیر زیر بروید: خرید شارژ ایرانسل
اکنون با ورود به قسمت Remote Code میتوانید یک کد دو رقمی را قرار داده و ذخیره خرید شارژ ایرانسل کنید.
به طور عمده قصد داریم تا در این ترفند شما را با قابلیت چک کردن منشی تلفنی از راه دور آشنا کنیم. ترفندی که همان طور ذکر شد به وسیله آن به نوعی میتوانید به درون منشی تلفنی تلفن های دیگر نفوذ خرید شارژ ایرانسل کنید.ابتدا دقت کنید کلیه آموزش های داده شده تنها جنبه آموزشی دارد. قطعأ با استفاده از این آموزش ها بسیاری افراد استفاده مثبت کرده و بر دانسته هایشان اضافه میشود و میتوانند از نفوذ دیگران به تلفن خودشان جلوگیری کنند. طبعأ پیامدهای منفی نیز به دنبال خواهد داشت. وب سایت ما هیچ مسئولیتی را در ازای استفاده نابجا از این ترفندها نخواهد داشت.
پس دقت کنید خرید شارژ ایرانسل فراوان کنید که این کد دو رقمی را در اختیار هیچ کس قرار ندهید.
تمیز كردن صفحه نمایش تبلت و گوشی‌ها كار بسیار ساده‌ای است؛ زیرا برای انجام این كار به وسیله و ابزاری خاص نیازی نیست. البته نكته بسیار مهم در این ارتباط، دانستن این نكته است كه بسیاری از پارچه‌ها و مواد تمیزكننده به خودی خود می‌تواند به صفحه نمایش آن خرید شارژ ایرانسل آسیب برساند. به همین منظور فقط كافی است با برخی از این راهكارها كه در زیر به آنها اشاره می‌كنیم، آشنا شوید.
این قابلیت در اکثر گوشی های دارای پیغام گیر وجود دارد. تلفن های پاناسونیک KX-TG6502B ، KX-TG6500 ، KX-TG-6502 ، KX-TG5438 ، KX-TG5439 ، KX-TG5471S ، KX-TG5439S ، KX-TGA660B خرید شارژ ایرانسل و ... از این نوعند. به وسیله این قابلیت به عنوان مثال اگر شما در سفر باشید خواهید توانست پیغام های ضبط شده بر روی تلفن ثابتتان را بشنوید و آنها را مدیریت کنید.
اما نحوه این کار خرید شارژ ایرانسل چگونه است؟
کد 11* پس از شنیدن صدای بوق در خرید شارژ ایرانسل تلفنهای پاناسونیک (100% تست شده)m کد 0000* پس از شنیدن صدای بوق در تلفنهای قدیمی تر
همان طور که دیدید کافی است با پس از رفتن بر روی پیغام گیر کافی است دو خرید شارژ ایرانسل رقم تنظیم شده را وارد نمود تا بتوانید پیغام های ضبط شده را گوش کنید.
کد 080 در طول پخش صدای منشی خرید شارژ ایرانسل در تلفنهای Uniden
کد 500 خرید شارژ ایرانسل در تلفنهای AT&T
کد 0123 پس از شنیدن صدای بوق در پیغام خرید شارژ ایرانسل گیرهای GE 2-9869
چک کردن پیغامهای ذخیره شده در منشی تلفنی از خرید شارژ ایرانسل راه دور
مدت زمانی است که نسل تلفن های ثابت در کشور ما تغییر کرده است. پس از وارد شدن تکنولوژی نمایش شماره تماس گیرنده تلفن های با این قابلیت وارد کشور شدند. تلفنهایی از شرکت هایی مثل پاناسونیک که علاوه بر داشتن قابلیت های خرید شارژ ایرانسل متعدد ، منشی تلفنی یا Answering Machine را نیز به همراه دارند. حتماً شما نیز تاکنون با پیغام های انگلیسی که به شکل پیش فرض بر روی این نوع تلفن ها قرار داده شده است برخورد داشته اید. هم اکنون قصد داریم ترفندهای مخفی این نوع تلفن ها و قسمت منشی تلفنی آنها را به شما معرفی کنیم. (با استفاده از این ترفند شما میتوانید عملأ منشی تلفنی تلفن های ثابت را هک کنید!)
*هیچ گاه از پارچه‌های زبر و دستمال كاغذی استفاده نكنید، چرا كه مواد به كار رفته در آنها باعث خراش صفحه نمایش گوشی‌تان خواهد شد. هر چند چنین خراش‌هایی ممكن است در ابتدا كوچك باشد و زیاد به چشم نیاید، ولی به مرور زمان عمق بیشتری پیدا خرید شارژ ایرانسل می‌كند. در عوض از پارچه‌های مایكروفیبری استفاده كنید. این پارچه‌ها مخصوص پاك كردن سطوح حساس طراحی شده است.
البته با وجود قابلیت Caller ID این موضوع خرید شارژ ایرانسل نیز تا حدودی قابل شناسایی است.
*هیچ گاه از مواد شیمیایی شامل آمونیاك یا مواد پاك‌كننده حاوی الكل استفاده نكنید. اگر هم به مایعی نیاز داشتید، می‌توانید خرید شارژ ایرانسل مقداری آب روی پارچه‌ای كه قصد دارید با آن صفحه نمایش‌تان را تمیز كنید، بریزید. علاوه بر این شما می‌توانید از محلول‌های خاص همانند iKlenz برای پاك كردن گوشی‌تان استفاده كنید؛ زیرا چنین محلول‌هایی از سوی كمپانی‌هایی بزرگ همچون اپل ساخته شده و تائید می‌شود.
بسیاری از افراد از این موضوع اطلاعی ندارند و پس از خرید تلفن و نهایتأ وصل آن دیگر کاری به تنظیمات داخلی آن ندارند. در نتیجه این قسمت بر روی تنظیمات کارخانه ای خرید شارژ ایرانسل باقی میماند.
کد 123* پس از شنیدن صدای بوق خرید شارژ ایرانسل در تلفنهای موتورولا
Menu > Intial Settings > خرید شارژ ایرانسل Set Answering
در سری گوشی های پاناسونیک این موضوع خرید شارژ ایرانسل بسیار شبیه به هم است.
کد 19# در در طول پخش صدای خرید شارژ ایرانسل منشی در تلفنهای سونی و VTech
در زیر تعدادی از کدهای کارخانه ای مربوط به قسمت چک کردن از خرید شارژ ایرانسل راه دور پیغام های گوشی را معرفی میکنیم:

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 204
  • بازدید سال : 207
  • بازدید کلی : 12,495