loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

در نخستین رونمایی خرید شارژ مستقیم ایرانسل خود در کنگره جهانی موبایل گذشته به خوبی توانست نظر بسیاری را به رابط کاربری دوست داشتنی خود جلب کند؛ رابط کاربری که از خیلی جهات حتی از Firefox OS هم بهتر از آب درآمده است. به هر حال آندروید و iOS امسال ظاهرا سال سختی را پیش رو دارند؛ به خصوص که امسال در انتظار انتشار سیستم عامل های جدید زیادی هستیم.
امروز خبری در سایت Sammobile منتشر شد که حاکی از وجود رنگ جدیدی برای گلکسی نوت خرید شارژ مستقیم ایرانسل است که قهوه ای مشکی نامیده می شود.
اوبونتوی تاچ سیستم عاملی بر پایه لینوکس خرید شارژ مستقیم ایرانسل که نسخه دسک تاپی آن به قدری محبوبیت یافته که خیلی از شرکت های سازنده لپ تاپ مثل سونی بعضی محصولاتشان را دیگر تنها همراه ابونتو ارائه می کنند.
گلکسی نوت ۸ از صفحه نمایش اینچی اچ دی از نوع WXGA بهره میبرد. سی پی یو ۴ هسته ای، دوربین ۵ خرید شارژ مستقیم ایرانسل مگاپیکسلی، و اندروید ۴٫۱٫۲ از دیگر مشخصات این تبلت جدید است.
دسک تاپی در گوشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل
سونی اولین تلفن هوشمند برجسته بازار که در مقابل نفوذ آب به داخل دستگاه مقاوم بود را وارد بازار کرد. حال به نظر می‌رسد تلفن اکسپریا Z راه را برای دیگر تولیدکنندگان ابزارهای اندرویدی باز کرده تا محصولات ضد آب خود را تولید و روانه بازار کنند.اطلاعات و شایعات مختلفی وجود دارد که نشان می‌دهند، سامسونگ در تلاش است، نسخه ضد آب تلفن گلکسی اس ۴ را با نام Galaxy S4 Active روانه بازار کند. از طرفی بدون شک سونی راه اکسپریا Z را ادامه خواهد داد و تلفن‌های ضد آب بیشتری را طراحی و تولید خواهد کرد. اما این همه ماجرا نیست و ال جی خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیز در تلاش است تا نسخه ضد آب تلفن شیشه‌ای اپتیموس جی خود را به زودی وارد بازار تایوان کند.به این ترتیب موج تازه‌ای از تلفن‌های اندرویدی ضد آب در راه است که احتمالا امسال شاهد آن خواهیم بود. یکی از موارد رایج در بروز آسیب‌های جدی در تلفن‌های هوشمند، نقوذ مایعات است و اگر تلفن‌های هوشمند از این قابلیت پشتیبانی کنند، بدون شک به دوام این محصولات کمک خواهد کرد.تلفن Optimus GJ در واقع از همان مشخصات سخت افزاری اپتیموس G بهره می‌برد با این تفاوت که ضد آب شده و می تواند تا سی دقیقه در عمق یک متری آب دوام بیاورد. گفته می‌شود که این تلفن مجهز به صفحه نمایش ۴٫۷ اینچ با رزولوشن ۷۲۰p، پردازنده ۴ هسته‌ای S4 Pro و ۲ گیگابایت حافظه رم است.
Ubuntu خرید شارژ مستقیم ایرانسل صاحب لاک اسکرین استانداردی نیست. در نتیجه صفحه آن بسته به شرایط تغییر می کند. مثلا بسته به اینکه به سوی کدام لبه دست بکشید اطلاعات متفاوتی نمایش داده می شوند. (چپ پرکاربردترین اپ ها، راست آخرین اپی که باز کرده اید، پایین کنترل اپ ها و بالاستینگ سیستم)
امروز سایت Evleaks تصویری از گلکسی نوت ۸ منتشر کرد که رنگ جدید آنرا مشخص میکند. این تصویر متعلق به نسخه وای فای گلکسی نوت ۸ است و انتظار میرود که نسخه ۳G آن خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیز در آینده نزدیک معرفی شود.
نسخه لمسی ابونتو از خیلی جهات می تواند رقیب سرسختی برای اندروید باشد؛ خرید شارژ مستقیم ایرانسل دست کماگر بتواند پشتیبانی لازم را از سوی یکی از غول های دنیای دیجیتال به دست آورد. رابط گرافیکی و محیط سیستم عامل مانند نسخه اصلی اوبونتو شیک و زیبا طراحی شده و مشخصا طراحانش توجه زیادی را معطوف دسترسی آسان به آخرین پیام ها و اخبار بروز شده روی گوشی داشته اند.
کافی است گوشی هوشمندی را که سیستم عامل Ubuntu دارد به یک صفحه نمایش متصل و یک صفحه کلید به آن اضافه کنید و … شما یک دسک تاپ تمام عیار خواهید داشت. در این حالت شما در عین حال به خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنترل صدا برای اپ های مربوط و جست و جوی دوگانه (از روی گوشی یا مانیتور) به صورت همزمان دسترسی خواهید داشت.
Ubuntu همراه با سرویس پشتیبانی ابری رایگان مخصوص خود که Ubuntu One خوانده می شود ارائه خواهد شد؛ سیستمی که در عین حال از طریق ویندوز، خرید شارژ مستقیم ایرانسل مک، اندروید و iOS هم قابل دسترس است. این سرویس ابری تا پنج گیگابایت فضا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.
در نهایت این نسخه حکم آخرین پله تکامل اکوسیستم ابونتو را برای رقابت با اکوسیستم های مشهور بازار بازی می کند. با این حال نبود بستر مناسب برای اپ های مورد نیاز و کم توجهی توسعه دهندگان نرم افزار به این سیستم عامل همچنان از مهمترین معماهای پیش رو به شمار خرید شارژ مستقیم ایرانسل می روند.
نسخه موبایل Ubuntu از همان هسته ای استفاده می کند که نسخه دسک تاپی آن (و صد خرید شارژ مستقیم ایرانسل البته اندروید) از آن بهره می برند و خب مشخصا تمامی اپ هایی که برای این هسته نوشته شده اند روی ابونتو نیز اجرا می شوند.
دنیای ابری خرید شارژ مستقیم ایرانسل
اسکلتی مشترک خرید شارژ مستقیم ایرانسل
قفل کردن صفحه خرید شارژ مستقیم ایرانسل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 180
  • بازدید کلی : 12,468