loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 6 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

محققان روشی ابداع کرده‌اند که با استفاده از گوشی آی‌فون می‌توان عفونت‌های روده‌ای را شارژ ایرانسل تشخیص داد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، محققان با اضافه کردن یک میکروسکوپ، یک تکه شیشه، نوار دو طرفه و چراغ قوه به گوشی آی‌فون توانستند از این دستگاه برای تشخیص عفونت‌های شارژ ایرانسل روده‌ای استفاده کنند.
فایرفاکس از موتور Gecko استفاده می‌کند در حالی که سافاری اپل و کروم از WebKit شارژ ایرانسل بهره می‌برد.
به منظور خدمت‌رسانی هر چه بهتر به هموطنان زلزله زده، همراه اول گوشی، شارژ ایرانسل سیم کارت و اعتبار رایگان در مناطق زلزله‌زده استان بوشهر توزیع کرد.
به تازگی اخباری مبنی بر اینکه اپل قصد دارد از مرورگر فایرفاکس در گوشی‌ آی‌فون و شارژ ایرانسل آی‌پد استفاده کند منتشر شده است.
بر اساس مقاله‌ای که در یک روزنامه پزشکی- بهداشتی آمریکایی به چاپ رسیده، با تهیه نمونه خونی از کودکان در تانزانیا توسط میکروسکوپ گوشی آی‌فون و با استفاده از چراغ قوه و شیشه و تصویری که از دوربین شارژ ایرانسل گوشی تهیه شد، عفونت‌های روده‌ای را تشخیص می‌دهد.اگرچه نتایج این آزمایش کامل نیست اما تا 70 درصد دقیق است.محققان معتقدند به زودی تلفن‌های همراه با استفاده از میکروسکوپ به ابزاری برای تشخیص بیماری در مناطق فقیر برای کنترل بیماری‌های روده‌ای که مشکلات جدی به شمار می‌روند تبدیل شود.
به تازگی شارژ ایرانسل شایعاتی درباره گوشی جدید موتورولا منتشر شده که قرار است با جدیدترین نسخه آندروید به بازار بیاید.
فایرفاکس موزیلا، مرورگر وب آزاد و کدباز برگرفته از موزیلا اپلیکیشن سویت است که توسط بنیاد موزیلا اداره می‌شود. بر اساس آمار در ماه ژانویه ۲۰۱۰ ، ۲۵ درصد کاربران اینترنت و در ماه ژوئن ۲۰۱۲ ، این مرورگر ۳۴.۴ درصد از کاربران اینترنت را به خود اختصاص داده‌ است. این مرورگر بیشتر بین کاربران لینوکس محبوبیت دارد، رفته‌رفته با پدیدار شدن مشکلات امنیتی در پراستفاده‌ترین مرورگرهای وب مانند اینترنت اکسپلورر، کاربران دیگر سیستم‌عامل‌های رایانه‌ای از قبیل ویندوز و مکینتاش نیز استفاده از این مرورگر را آغاز کرده‌اند، تا جایی که مستقل از شارژ ایرانسل یک سیستم‌عامل مشخص، بیش‌استفاده‌شده‌ترین مرورگر جهان است.
از سوی دیگر عفونت‌های روده‌ای یکی از مهم‌ترین بیماری‌هایی است که بسیاری از مردم در کشورهای شارژ ایرانسل فقیر را تهدید می‌کند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، جدیدترین نسخه سیستم‌عامل آندروید شارژ ایرانسل Key Lime Pie نام دارد و نخستین گوشی هوشمندی که قرار است با این سیستم‌عامل به بازار بیاید X Phone، محصول مشترک گوگل و موتورولاست.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، بر اساس اخباری که درباره همکاری اپل با موزیلا منتشر شده، اپل قصد دارد از مرورگر فایرفاکس در گوشی آی‌فون و آی‌پد استفاده شارژ ایرانسل کند.
بر اساس گزارش مدیر موزیلا، اپل هیچ برنامه‌ای برای استفاده از سیستم‌عامل موزیلا ندارد و فقط قرار است از مرورگر این شرکت بهره ببرد.اگرچه موزیلا شارژ ایرانسل فایرفاکس را در صورت تغییر ندادن موتور جستجوی جاوااسکریپت ارایه کرده، اما اپل روی مرورگرهایی متمرکز می‌شود که از موتور جستجوی WebKit خودش استفاده کند.
اطلاعات بیشتر راجع به قمیت و زمان دقیق عرضه این گوشی منتشر نشده، اما انتظار می‌رود در طول بهار سالجاری شارژ ایرانسل میلادی در اختیار مشتریان قرار گیرد.
از دیگر ویژگی‌های شارژ ایرانسل گوشی مذکور می‌توان به فناوری ردیاب چشمی که قرار است در گوشی Galaxy S4 سامسونگ هم ارایه شود، اشاره کرد.
ضخامت گوشی X Phone فقط 7.9 میلی‌متر است، بنابراین در رده باریک‌ترین گوشی‌های شارژ ایرانسل هوشمند دنیا قرار می‌گیرد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، جدیدترین نسخه سیستم‌عامل آندروید Key شارژ ایرانسل Lime Pie نام دارد و نخستین گوشی هوشمندی که قرار است با این سیستم‌عامل به بازار بیاید X Phone، محصول مشترک گوگل و موتورولاست.
به تازگی شایعاتی درباره گوشی جدید موتورولا منتشر شده که قرار است شارژ ایرانسل با جدیدترین نسخه آندروید به بازار بیاید.
بر اساس اطلاعاتی که درباره این گوشی منتشر شده، دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی Full HD است و از پردازنده شارژ ایرانسل چهارهسته‌ای بهره می‌برد.این گوشی همچنین از دوربین 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین ثانویه آن برای مکالمات تصویری پنج مگاپیکسلی است.
اطلاعات بیشتر راجع به قمیت و زمان دقیق عرضه این گوشی منتشر نشده، اما انتظار می‌رود در طول بهار سالجاری میلادی شارژ ایرانسل در اختیار مشتریان قرار گیرد.
تاکنون ابزارهای زیادی برای تلفن‌های همراه ارایه شده، اما تلسکوپ جدید برای نخستین بار امکان تشخیص شارژ ایرانسل عفونت‌های روده‌ای را فراهم کرده است.
ضخامت گوشی X Phone فقط 7.9 میلی‌متر است، بنابراین در شارژ ایرانسل رده باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند دنیا قرار می‌گیرد.
بر اساس اطلاعاتی که درباره این گوشی منتشر شده، دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی Full HD است و از پردازنده چهارهسته‌ای بهره می‌برد.این گوشی شارژ ایرانسل همچنین از دوربین 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین ثانویه آن برای مکالمات تصویری پنج مگاپیکسلی است.
به گزارش موبنا، اپراتور اول برای تأمین ارتباط مناسب در مناطق زلزله‌زده استان بوشهر اقدام به توزیع گوشی تلفن شارژ ایرانسل همراه، سیم کارت اعتباری و شارژ رایگان کرده است.
از دیگر ویژگی‌های گوشی شارژ ایرانسل مذکور می‌توان به فناوری ردیاب چشمی که قرار است در گوشی Galaxy S4 سامسونگ هم ارایه شود، اشاره کرد.
براساس این گزارش، همراه اول علاوه بر کمک‌های مذکور، برای کلیه مشترکین شارژ ایرانسل در مناطق زلزله‌زده 90 دقیقه مکالمه رایگان در نظر گرفته است.این گزارش می‌افزاید، با پیش‌بینی‌های صورت گرفته مانند تأمین برق اضطراری، شبکه همراه اول در استان بوشهر هیچگونه قطعی نداشته است و با پایداری کامل در حال خدمت‌رسانی به مشترکین است؛

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 241
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 241
  • بازدید ماه : 289
  • بازدید سال : 292
  • بازدید کلی : 12,580