loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 نوکیا لومیا 620 از یک دوربین 5 مگاپیکسلی همراه با فلش شارژ اتوماتیک ایرانسل LED در پشت گوشی و نیز یک دوربین VGA برای چت در جلوی آن بهره می برد.
فلگ شیپ زد تی ای شارژ اتوماتیک ایرانسل
انتظار می رود که زد تی ای Nubia Z5 هفته آینده در چین رونمایی شود و امیدواریم از قیمت شارژ اتوماتیک ایرانسل و عرضه آن به صورت جهانی اطلاعاتی به دست آوریم.
پس از شارژ اتوماتیک ایرانسل 6 ماه انتظار، سرانجام کاربران ال جی اپتیموس 2X در اروپا می توانند آپدیت ساندویچ بستنی را برای این فلگ شیپ ال جی دریافت کنند. نسخه firmware این آپدیت نیز V30a می باشد.
این گوشی از دیگر امکانات نوکیا از قبیل Nokia Drive و Nokia Music بهره می برد. لومیا 620 تحت ویندوز 8، با قابلیت های ارتباطی Wi-Fi a/b/g/n، GPS، 2G و شارژ اتوماتیک ایرانسل 3G و پشتیبانی HSDPA برخوردار است.
این گوشی در حال حاضر از LTE بهره نمی برد. لومیا 620 در رنگ های سبز لیمویی، نارنجی، صورتی، زرد، سفید، مشکی و کبود عرضه می شود. قیمت این گوشی 249 دلار تخمین زده می شود و فروش ان نیز شارژ اتوماتیک ایرانسل از ژانویه 2013 در آسیا آغاز خواهد شد.
از شارژ اتوماتیک ایرانسل زمان عرضه و قیمت این گوشی هنوز اطلاعی در دست نیست.
همانطور که می دانید، اچ تی سی J Butterfly اولین اسمارت فون این کمپانی با صفحه نمایش 1080p است. شارژ اتوماتیک ایرانسل Butterfly نیز که برای شبکه های GSM به صورت جهانی طراحی شده است، بسیار شبیه به J Butterfly می باشد.
زد تی ای Nubia Z5 از چیپ ست چهارهسته ای 1.5 گیگاهرتزی Snapdrago S4 Pro APQ8064، صفحه نمایش 5 اینچی 1080p، رم 2 گیگابایتی و دوربین 13 مگاپیکسلی برخوردار شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهد بود.
تصاویر منتشر شده از این گوشی، ضخامت 7.6mm و دو شارژ اتوماتیک ایرانسل بلندگو در پشت این گوشی را نشان می دهند.
اچ تی سی Butterfly شارژ اتوماتیک ایرانسل
ترین های دنیای تبلت,انواع تبلت شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید
ماکروسافت در ابتدای سال 2013 اعلام کرد قصد دارد جدیدترین تبلت خود را که با نام تجاری "سرفیس" شناخته می شود وارد بازار شارژ اتوماتیک ایرانسل کند. این تبلت که از ویندوز8 استفاده می کند دارای حافظه 64 و 128 گیگابایتی است. این تبلت شاید مقابل آیپد لوکس قیمتی نداشته باشد اما در میان تبلت های داخل بازار گران ترین محسوب می شود. قیمت این تبلت 1100 دلارا است.
به دنبال رقابت به وجود آمده بین سازندگان ناشناخته برای ساخت اسمارت فون هایی با ویژگی های چشمگیر، زد تی ای نیز شارژ اتوماتیک ایرانسل در پی ساخت فلگ شیپ جدید Nubia Z5 است.
نوکیا اخیرا شمار جدیدی از گوشی های خانواده لومیا، بهره مند از ویندوزفون 8 را معرفی کرده است. لومیا 620 بهره مند از آخرین ویرایش پلت فورم موبایل مایکروسافت، امیدوار است که با توجه به طراحی جوان پسند و چیپ ست S4 Snapdragon، کاربران شارژ اتوماتیک ایرانسل را تحت تاثیر قرار دهد.
چندی پیش یک طراح به نام "استوارت هوگ" نسخه دوم آی پد را به یکی از لوکس ترین تبلت های دنیا تبدیل کرد. این تبلت با استفاده از 53 الماس درست شده است و بدنه آن از فسیل دایناسوری به نام "تی رکس" ساخته شده است. جنس عجیب بدنه آن و همچنین الماس های به شارژ اتوماتیک ایرانسل کار رفته در این تبلت قیمت آن را تا 8 میلیون دلار افزایش داده است. این تبلت به نوعی گران ترین تبلت در بخش وسایل لوکس است."باشگاه خبرنگاران"
اچ تی سی Butterfly از صفحه نمایش 5.0 اینچی سوپر LCD 3 به همراه Gorilla Glass 2 شارژ اتوماتیک ایرانسل با وضوح 1920 x 1080، چیپ ست Qualcomm Snapdragon S4 Pro APQ8064 SoC به همراه CPU چهارهسته ای 1.5 گیگاهرتزی Krait و GPU آدرنو 320، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی (به همراه ورودی کارت میکرو SD)، دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی 1080p در پشت گوشی، دوربین 2.1 مگاپیکسلی در جلوی گوشی، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n، بلوتوث 4.0، A-GPS + GLONASS، NFC، باطری 2,020mAh و آندروید 4.1 لوبیای ژله ای برخوردار است.
نوکیا لومیا 620، تحت شارژ اتوماتیک ایرانسل ویندوزفون 8
** گران ترین شارژ اتوماتیک ایرانسل تبلت دنیا
ال جی اخیرا نسخه کره جنوبی این گوشی را آپدیت کرده است و اکنون زمان ارایه این آپدیت برای کاربران اروپایی می باشد. به نظر می رسد که آپدیت ساندویچ بستنی، شارژ اتوماتیک ایرانسل آخرین آپدیت موجود برای اولین اسمارت فون دوهسته ای است و ارایه آپدیت جیلی بین برای این اسمارت فون بسیار غیرمحتمل می نماید.
لومیا 620، از صفحه نمایش 3.8 شارژ اتوماتیک ایرانسل اینچی ال سی ClearBlack با وضوح WVGA، CPU دوهسته ای Krait با سرعت 1 گیگاهرتز، GPU آدرنو 305 و رم 512 مگابایتی برخوردار است. حافظه داخلی این گوشی 8 گیگابایت است و قابلیت گسترش با استفاده از کارت میکرو اس دی را داراست.
اچ تی سی از گوشی Butterfly (نمونه GSM گوشی J Butterfly) رسما رونمایی کرد. این اسمارت فون شارژ اتوماتیک ایرانسل که قبلا با عنوان Deluxe DLX اعلان شده بود، اکنون قرار است فلگ شیپ جدید اچ تی سی باشد.
می توانید این آپدیت را از ابزار آپدیت ال جی دریافت کنید. اینطور به نظر می رسد که نسخه های اپتیموس 2X تحت واسطه همچنان باید برای دریافت این آپدیت منتظر بمانند. شارژ اتوماتیک ایرانسل
سونی به شارژ اتوماتیک ایرانسل تازگی تبلت جدید خودش را رونمایی کرده است. این تبلت با صفحه نمایش 10 اینچی عرضه خواهد شد و نام آن "اکسپریا زد" است. این تبلت از نظر سخت افزاری آنچنان قوی نیست و یک پردازنده 1.5 گیگاهرتزی دارد ولی وزن آن تنها 490 گرم است و ضخامتش نیز تنها 6.9 میلی متراست. سونی گفته است که این تبلت می تواند به خاطر وزن و ضخامتش فروش خوبی داشته باشد."باشگاه خبرنگاران"
** لوکس ترین تبلت شارژ اتوماتیک ایرانسل دنیا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 253
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 301
  • بازدید سال : 304
  • بازدید کلی : 12,592