loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 16 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 این گوشی خوش فروش سونی که توانسته با برخورداری از امکانات بالا مورد تقاضای بیشتر علاقمندان این برند قرار گیرد چندی پیش با قیمت 530 هزارتومان به فروش ایرانسل یک دو سه می رسید اما هم اکنون این مدل با افزایش قیمت 215 هزار تومانی به بهای 745 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
صفحه نمایش لمسی 4.2 اینچ خازنی ال سی دی با نور زمینه LED ، نسخه 2.3.4 آندروید (Gingerbread)، پردازنده Adreno 205 GPU ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسل با کانون اتوماتیک ، فلاش Geotagging ، LED و پانوراما 3D Sweep، GPS با A-GPS، محل کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت، شتاب سنج و حسگر Proximity، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری، رادیو FM استریو با RDS، پورت MicroUSB (شارژ) و نسخه 2.1 بلوتوث استریو، شماره گیری صوتی، ادغام با فیس بوک، پورت MicroHDMI و طراحی باریک از جمله امکانات گوشی خوش فروش Xperia Arc S به شمار می ایرانسل یک دو سه آید.
Timescape نرم افزاری است که تمامی ارتباطات کاربر را با هم ارایه می‌دهد و تصویری از SMS ، MMS ایرانسل یک دو سه ، ایمیل، تماس‌های ناموفق را روی یک صفحه نشان می‌دهد.
این گوشی کوچک سونی اریکسون دارای صفحه نمایش 2.55 اینچی ایرانسل یک دو سه است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست.
X10 mini مجهز به یک دوربین پنج مگاپیکسلی ایرانسل یک دو سه با وضوح تصویر 1920در2560 پیکسل و فلش LED است.
از آنجا که صفحه نمایش گوشی خازنی است، از حساسیت کافی برخورداربوده، بنابر این برای لمس صفحه نمایش به نیروی ایرانسل یک دو سه زیادی نیاز ندارید.
فروشندگان گوشی های سونی از افزایش قیمت215 هزار تومانی گوشی Xperia Arc S ایرانسل یک دو سه سونی اریکسون در سطح بازار خبر دادند.
به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فعالان، افزایش نرخ ارز طی ماه های گذشته باعث شده تا تمامی گوشی های موبایل از جمله x10 mini سونی اریکسون با افزایش قیمت ایرانسل یک دو سه فوق در بازار عرضه شوند.
نرم افزار پخش موسیقی در این گوشی به‌رغم اینکه طراحی جدیدی دارد، دارای ویژگی‌ها و ایرانسل یک دو سه امکانات جدیدی نیست.
وضوح مناسب صفحه نمایش این گوشی ایرانسل یک دو سه در زیر نور خورشید به عنوان یکی از مزایای XPERIA X10 mini به شمار می آید.
همچنین دارای تعداد زیادی ایرانسل یک دو سه آیکون است که محتوای آنها را می‌توان براساس نوع مرتب کرد.
وضوح تصویر کم، محدودیت نرم افزارهای سازگار با دستگاه، نداشتن باتری قابل تعویض و نداشتن قابلیت شماره‌گیری هوشمند از نقاط ضعف گوشی X10 mini ایرانسل یک دو سه بسیار به شمارمی آید.
این گوشی سونی اریکسون 88 گرم وزن دارد و در ابعاد 16در50در83 میلی‌متری ساخته شده است و ایرانسل یک دو سه تا کنون در بازارتلفن همراه ایران از استقبا خوبی برخوردار شده است.
به گزارش خبرنگار موبنا، افزایش نرخ ارز طی روزهای گذشته و همچنین کاهش واردات قانونی و غیرقانونی باعث شده تا بیشتر گوشی های موجود در بازار از جمله Xperia Arc S سونی ایرانسل یک دو سه شده است.
حافظه داخلی این گوشی توسط مموری کارت microSD تا 16 گیگابایت ارتقا می ایرانسل یک دو سه یابد.
فروشندگان گوشی های سونی مدل های Xperia mini و x8 این برند ایرانسل یک دو سه را به عنوان پرفروش ترین های این برند در سطح بازار تلفن همراه معرفی کردند.
گوشی Xperia X10 mini سونی اریکسون از نسخه 1.6 آندرویید بهره می‌برد. سونی اریکسون توانسته ساختار منو را شخصی ایرانسل یک دو سه کند.
گوشی X10 mini سونی اریکسون که چندی پیش با قیمت242 هزار تومانی در بازار به فروش می رسید هم اکنون با قیمت292 هزار تومانی در اختیار کاربران تهرانی قرار می گیرد ایرانسل یک دو سه
فروشندگان گوشی های سونی اریکسون از افزایش قیمت 50 هزار تومانی ایرانسل یک دو سه X10 mini این برند در سطح بازار تلفن همراه خبردادند.
از مشخصات فنی گوشی پرفروش Xperia mini سونی می توان به صفحه نمایش لمسی خازنی 3 اینچ LCD با 16 میلیون ایرانسل یک دو سه رنگ، نسخه 2.3 سیستم عامل آندروید (Gingerbread) ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک ، فلاش Geatagging ، شتاب سنج و حسگر Proximity ، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری ، رادیو FM استریو باRDS و شماره گیری صوتی اشاره کرد.
همچنین از قابلیت های تعبیه شده در x8 این برند می توان به صفحه نمایش سه اینچی لمسی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا 16 گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری 3.15 مگاپیکسلی، ایرانسل یک دو سه سیستم عامل اندروئید و مرورگر اینترنتی اشاره کرد.
آنها بر این باورند که در پی افزایش قیمت مجدد ارز ایرانسل یک دو سه همچنان شاهد رشد قیمت این کالای دیجیتالی خواهیم شد.
از دیگر گوشی های خوش فروش سونی می توان به مدل های Xperia Arc S و LIVE اشاره کرد که به تریتب با قیمت 650 و 390 هزار تومانی در اختیار مشتریان ایرانسل یک دو سه قرار می گیرد.
فروشندگان گوشی های سونی معتقدند که قیمت گوشی های موجود در بازار ارتباط ایرانسل یک دو سه مستقیمی با نوسانات نرخ ارز دارد و این افزایش قیمت نیز از افزایش نرخ دلار نشات گرفته است.
به گزارش خبرنگار موبنا، دو مدل فوق به دلیل برخورداری از قیمت و امکانات مناسب توانسته شمار بالایی از تقاضای ایرانسل یک دو سه مشتریان این برند را از آن خود کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 260
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 311
  • بازدید کلی : 12,599