loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

تبلت Acer Iconia A1-810 هنوز معرفی نشده است اما تصاویری از این تبلت پدیدار شده است که به نظر می رسد در ما جون عرضه بشود.ایسر هنوز رسما تبلت Iconia A1-810 رسما معرفی ایرانسل ننموده است اما اخباری از این تبلت در وب سایت های خرده فروشی فرانسوی درج شده است.این تبلت دارای صفحه نمایش 7.9 خواهد بود. سیستم عامل تبلت Acer Iconia A1-810 اندروید 4.2 است و کارشناسان تخمین می زنند که این تبلت از سوی ایسر عرضه شود.
از دیگر ویژگی های این تبلت ورودی میکرو HDMI و میکرو SD است. تبلت ایسر Iconia A1-810 دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی است در ضمن اینکه یک دوربین VGA در قسمت جلویی این تبلت گنجانده شده است. این تبلت دارای حافظه16 گیگی است. قیمت این تبلت 199 یورو خواهد بود در ایرانسل حالی که هنوز رسما این قیمت اعلام نشده است.
با توجه به این موضوع که شرکت پُلاروید شرکتی است که نام خود را در بازار دوربین بدست آورده است، چندان تعجب آور نیست که ویژگی های دوربین این تبلت، تا حدودی با کیفیت بالاتر و از لحاظ فناوری به کار رفته، رو به جلوتر از تبلت های با ایرانسل کیفیت 2 مگا پیکسلی باشد، البته اگرچه در این تبلت، تمرکز شرکت سازنده بر روی کیفیت دوربین اش نیست اما به نظر می رسد که این ویژگی مطلوب به نقطه متمایز کننده ای تبدیل شود به طوری که بتواند این مساله به نقطه قوتی بزرگ برای فروش این تبلت بدل شود.
تصاویری که از این تبلت منتشر شده است نشان می دهد که هم به عنوان تبلت و هم ایرانسل به عنوان وسیله ای که یک صفحه کلید جدا شدنی بر روی آن قرار داده شده می توان به این تبلت نگریست.
این تبلت دارای پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگا هرتزی MediaTek MT8125 ARM Cortex-A9 است. دارای یک گیگ رم ایرانسل است و دارای رزولوشن 1024در 768 می باشد. تبلت ایسر Iconia A1-810 قابل مقایسه با تبلت مینی آیپد اپل می باشد.
ایسر تبلتی معرفی کرده است که دارای نمایشگر 8 اینچی به همراه صفحه کلیدی بزرگتر از طرفین این تبلت و به لحاظ طولی از خود تبلت بزرگتر است. سیستم عامل این تبلت 8 اینچی ویندوز8، 32 بیتی است که دارای پردازشگر اینتل ایرانسل Atom Z2760 و 2 گیگ RAM است. این تبلت به گونه ای طراحی شده است که می تواند از صفحه کلیدش جدا شود. این تبلت می توان دپیش رویی در تغییر فضای تبلت های امروزی باشد.
در این تبلت، اندروید نسخه 4.1 به خوبی اجرا می شود و پردازنده اش از نوع دو هسته ای می باشد. اما تبلت M10 تبلتی 10 اینچی است که از اندروید نسخه 4.1 پشتیبانی می کند اما با این تفاوت که پردازنده آن از نوع چهار هسته ایرانسل ای است و از قدرت بالاتری برخوردار است.
این تبلت دارای کارت گرافیک اینتل GMA است و سیستم عامل آن ویندوز 8 می باشد . اندازه این تبلت 7×10.3 است و ارتفاع آن 0.4 می باشد. اندازه صفحه نمایش این تبلت 10.1 اینچ است. وزن این تبلت 1.3 پوند یعنی تقریبا 675 گرم و به همراه آدابتور AC وزن آن به دو پوند کمی بیش از 900 گرم می ایرانسل رسد که وزن مناسبی در کلاس این تبلت ها است.
تبلت HP ElitePad 900 یک تبلت مناسب برای بیزینس من ها و تاجر هاست که همراهش مجموعه ای از افزونه های فایرفاکس و لوازم جانبی است. اما در یک نگاه اگر بخواهیم بنگریم قیمت گران این تبلت شاید بزرگترین نقطه ضعف آن است هر چند که با توجه به این قیمت پردازشگر 1.5 گیگاهرتزی اینتل اتم این تبلتخوب جلوه نمی کند. قیمت پایه این تبلت از 656 دلار آغاز می ایرانسل شود و اگر لوازم جانبی و سایر افزونه ها را بخواهید قیمتش تا 1061 دلار نیز می رسد.تبلت HP ElitePad 900 دارای حافظه 2 گیگی 800مگاهرتزی DDR2 است. در ضمن اینکه هارد درایو این تبلت 64 گیگ SSD است.
دنیای تبلت ها ایرانسل هر روزه در حال تغییر است. طراحان و تولید کنندگان مختلف برای برآوردن نیاز کاربران مختلف در تلاش هستند تا با عرضه مدل های متفاوت نیاز آن ها را به نحو بهتری برآورده کنند. کاربران تبلت ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند از این میان گروهی از کاربران افراد علاقمند به بازی هستند. پس در میان طراحان مجبورند شاخص های خاصی را برای این گروه خاص مشتریان در نظر بگیرند که نیاز این گروه از ماربران را به نحو بهتری برآورده سازند در میان 7 مورد از سریع ترین تبلت های اندرویدی را برایتان برگزیدیم که منتخبی است برای کاربرانی که علاقه زیادی به بازی دارند.
شرکت پُلاروید اخیراً با پرده برداری از دو نوع تبلت جدید در نمایشگاه2013 CES مسیر جدیدی را در بازار تبلت ایرانسل ایجاد کرده است. اما تبلت کوچکتر ارائه شده در نمایشگاه CES 2013 ، تبلت 7 اینچی Polaroid M7 نام دارد که به تازگی به بازار عرضه شده است.
شاید نکته ای ایرانسل که در میان تصاویر منتشره از این تبلت جلوه می نماید که قابلیت چرخشی و برگشتی دارد و زمانی متصل به صفحه کلید است می توانید در حالت های مختلف از آن بهر ببرید.
این تبلت تا ایرانسل 8 گیگابایت قابلیت ارتقای فضای ذخیره سازی را دارد و همچنین از بهار سال 2013 و با قیمت 129 دلار در دسترس قرار گرفته است.ویژگی های پُلاروید M 7 در مقایسه با تبلت های 7 اینچی بسیار محبوب تر است و این مساله به طور مشخص باعث شده که این تبلت در محدوده قیمتی اش در بازار کاملا برجسته باشد. این تبلت در مقایسه با تبلت Google Nexus 7 دارای صفحه نمایش بسیار چشمگیر تری است. هر دو تبلت در ابعاد 280 در 800 پیکسل و با آی پی اِس ppi 216 نمایش داده می شوند.
تبلت Polaroid M7 نسبت به میزان هزینه ای که می کنید یکی از بهترین ایرانسل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 111
  • بازدید کلی : 12,399