loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 11 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

تبلت سونی اکسپریا z تبلتی نام آشنا است برای کاربرانی که پیش از این با اسمارت فون سونی اکسپریا z آشنا شده بودند. شارژ مستقیم ایرانسل این تبلت با طراحی کاملا جدید از سوی سونی به بازار عرضه شده است . از ویژگی های برجسته طراحی تبلت سونی اکسپریا z می توان به باریکی و لبه های ظریفش اشاره نمود.
از دیگر ویژگی های این تبلت ورودی میکرو HDMI و میکرو SD است. تبلت ایسر Iconia A1-810 دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی است در ضمن اینکه یک دوربین VGA در قسمت جلویی این تبلت گنجانده شده است. این تبلت دارای حافظه16 گیگی است. قیمت این شارژ مستقیم ایرانسل تبلت 199 یورو خواهد بود در حالی که هنوز رسما این قیمت اعلام نشده است.
تبلت Acer Iconia A1-810 هنوز معرفی نشده است اما تصاویری از این تبلت پدیدار شده است که به نظر می رسد در ما جون عرضه بشود.ایسر هنوز رسما تبلت Iconia A1-810 رسما معرفی ننموده است اما اخباری از این تبلت در وب شارژ مستقیم ایرانسل سایت های خرده فروشی فرانسوی درج شده است.این تبلت دارای صفحه نمایش 7.9 خواهد بود. سیستم عامل تبلت Acer Iconia A1-810 اندروید 4.2 است و کارشناسان تخمین می زنند که این تبلت از سوی ایسر عرضه شود.
شرکت پُلاروید اخیراً با پرده برداری از دو نوع تبلت جدید در نمایشگاه2013 CES مسیر جدیدی را در بازار تبلت ایجاد کرده است. اما تبلت کوچکتر ارائه شده در نمایشگاه CES 2013 ، تبلت 7 اینچی Polaroid M7 نام دارد که به تازگی به بازار عرضه شده است.در این تبلت، اندروید نسخه 4.1 به خوبی اجرا می شود و پردازنده شارژ مستقیم ایرانسل اش از نوع دو هسته ای می باشد. اما تبلت M10 تبلتی 10 اینچی است که از اندروید نسخه 4.1 پشتیبانی می کند اما با این تفاوت که پردازنده آن از نوع چهار هسته ای است و از قدرت بالاتری برخوردار است.
سیستم عامل تبلت شارژ مستقیم ایرانسل سونی اکسپریا z اندروید 4.1.2 است . این تبلت از پردازنده 1.5 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 4s پرو بهره می برد. 2 گیگ رم و 16 گیگ حافظه داخلی برخوردار است و قیمت آن معادل 499 دلار می باشد.
تصاویری که از این تبلت منتشر شده است نشان می دهد که شارژ مستقیم ایرانسل هم به عنوان تبلت و هم به عنوان وسیله ای که یک صفحه کلید جدا شدنی بر روی آن قرار داده شده می توان به این تبلت نگریست.
ویژگی های پُلاروید M 7 در مقایسه با تبلت های 7 اینچی بسیار محبوب تر است و این مساله به طور مشخص باعث شده که این تبلت در محدوده قیمتی اش در بازار کاملا برجسته باشد. این تبلت در مقایسه با شارژ مستقیم ایرانسل تبلت Google Nexus 7 دارای صفحه نمایش بسیار چشمگیر تری است. هر دو تبلت در ابعاد 280 در 800 پیکسل و با آی پی اِس ppi 216 نمایش داده می شوند.
با توجه به این موضوع که شرکت پُلاروید شرکتی است که نام خود را در بازار دوربین بدست آورده است، شارژ مستقیم ایرانسل چندان تعجب آور نیست که ویژگی های دوربین این تبلت، تا حدودی با کیفیت بالاتر و از لحاظ فناوری به کار رفته، رو به جلوتر از تبلت های با کیفیت 2 مگا پیکسلی باشد، البته اگرچه در این تبلت، تمرکز شرکت سازنده بر روی کیفیت دوربین اش نیست اما به نظر می رسد که این ویژگی مطلوب به نقطه متمایز کننده ای تبدیل شود به طوری که بتواند این مساله به نقطه قوتی بزرگ برای فروش این تبلت بدل شود.
صفحه نمایش این تبلت 10.1 اینچی با حداکثر روزولوشن 1200×1900 پیکسل است. این تبلت فوق العاده باریک تنها 6.9 میلی متر ضخامت دارد. وزن این تبلت 1.13 پوند و کمی بیشتر از شارژ مستقیم ایرانسل 500 گرم می باشد.
عمر باطری این تبلت 8:40 دقیقه می باشد و این در حالی است که تبلت هایی همچون سامسونگ گلکسی و گوگل نکسوس از عمر بیشتری برخوردارند.در ادامه عمر باطری چند تبلت خوب را بررسی شارژ مستقیم ایرانسل کردیم که می تواند جالب باشد.
این تبلت دارای پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگا هرتزی MediaTek MT8125 ARM Cortex-A9 است. دارای یک گیگ رم است و دارای رزولوشن 1024در شارژ مستقیم ایرانسل 768 می باشد. تبلت ایسر Iconia A1-810 قابل مقایسه با تبلت مینی آیپد اپل می باشد.
ایسر شارژ مستقیم ایرانسل تبلتی معرفی کرده است که دارای نمایشگر 8 اینچی به همراه صفحه کلیدی بزرگتر از طرفین این تبلت و به لحاظ طولی از خود تبلت بزرگتر است. سیستم عامل این تبلت 8 اینچی ویندوز8، 32 بیتی است که دارای پردازشگر اینتل Atom Z2760 و 2 گیگ RAM است. این تبلت به گونه ای طراحی شده است که می تواند از صفحه کلیدش جدا شود. این تبلت می توان دپیش رویی در تغییر فضای تبلت های امروزی باشد.
تبلت Polaroid M7 نسبت به میزان هزینه ای که می کنید یکی از بهترین تبلت شارژ مستقیم ایرانسل های مقیاس کوچک است:
دوربین این تبلت دارای کیفیت 8.1 مگاپیکسلی است که در گوشه بالایی سمت راست پشت تبلت واقع شده است. همچنین دوربین شارژ مستقیم ایرانسل جلویی آن دارای کیفیت 2.2 مگاپیکسل است که در قسمت میانی بالای تبلت قرار گرفته است. هر دودوربین جلوی و پشتی تبلت سونی اکسپریا z از سنسورهای Exmor R بهره می برد.
شاید نکته ای که در میان تصاویر منتشره از این شارژ مستقیم ایرانسل تبلت جلوه می نماید که قابلیت چرخشی و برگشتی دارد و زمانی متصل به صفحه کلید است می توانید در حالت های مختلف از آن بهر ببرید.
این تبلت تا 8 گیگابایت شارژ مستقیم ایرانسل قابلیت ارتقای فضای ذخیره سازی را دارد و همچنین از بهار سال 2013 و با قیمت 129 دلار در دسترس قرار گرفته است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 95
  • بازدید کلی : 12,383