loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

فروشندگان می‌گویند گارانتی و خدمات پس از فروش معنای واقعی خود را در میان خریداران پیدا نکرده و بسیاری شارژ مستقیم ایرانسل از مشتریان تفاوتی میان گوشی‌های گارانتی دار و گوشی‌های فاقد گارانتی حس نمی کنند چرا که مواردی همچون صفحه کلید، ال سی دی، بدنه، شارژ، باتری و سایر موارد شامل گارانتی نمی‌شود.
به گفته دست اندرکاران حوزه بازار تلفن شارژ مستقیم ایرانسل همراه هم اکنون بیش از 75درصد از سهم بازار در اختیار گوشی هایی که از مبادی غیرقانونی وارد می شوند و فاقد خدمات هستند، قرار گرفته است.
برخی از کارشناسان معتقدند که کیفیت پایین خدمات پس از فروش باعث بی اعتمادی و عدم تمایل مشتریان به خرید گوشی‌های گارانتی دار شده و شرکت‌های واردکننده تاکنون نتوانسته اند رضایت مشتریان را جلب شارژ مستقیم ایرانسل کنند.
زمانی که موتورولا فوتون (Motorola شارژ مستقیم ایرانسل Photon 4G) از اواخر این ماه میلادی وارد بازار بشه، اولین گوشی هوشمند موبایل موتورولا خواهد بود که دارای وایمکس (WiMAX) بوده و همچنین اولین گوشی هوشمند موبایل بین المللی هست که مجهز به 4G میباشد و با تمام شبکه های GSM دنیا سازگار است.
به گزارش خبرنگار موبنا،‌ به دلیل اختلاف قیمت شارژ مستقیم ایرانسل گوشی‌های گارانتی دار و بدون گارانتی میزان تمایل مشتریان برای انواع گوشی‌های قاچاقی به طور چشمگیری افزایش یافته است.
از آنجایی که بیشتر مشکلاتی که برای گوشی یک مشترک پیش می آید شامل این شارژ مستقیم ایرانسل نوع موارد است که به موجب همین امر اعتقاد خریدار تفاوتی میان گوشی با گارانتی و بدون گارانتی نیست.
[align=-WEBKIT-AUTO]همان طور که پیدا است، رشد هزینه تبلیغات و هزینه های مرتبط با فروش اپل، با سرعت و شتاب کمتری نسبت به فروش محصولات پیگیری شده و حتی ممکن است در فصل جاری، فقط 5% از فروش به شارژ مستقیم ایرانسل تبلیغ اختصاص یابد. در حالی که سامسونگ به بمباران تبلیغاتی بازارهای مختلف مشغول است و شاید در فصل جاری نسبت هزینه های SG&A به فروش، به 20 درصد هم برسد.
mobile technology فناوری موبایل شارژ مستقیم ایرانسل (گوشی)
[align=-WEBKIT-AUTO]در ادامه مطلب نمودارهایی را برای شما قرار داده ایم، که میزان فروش، سود عملیاتی و البته تبلیغات «سامسونگ الکترونیکز» را به تفکیک بخش های داخلی آن یعنی «تلفن های همراه (Handsets)، مخابرات غیر از تلفن ها (Telecom ex Handsets)، وسایل برقی (Appliances)، تلویزیون ها (Digital Media TV)، پنل های نمایشی (LCD) و محصولات نیمه هادی شارژ مستقیم ایرانسل (Semicondoctors)» از سال 2008 تا 2012 نمایش می دهند.
دریافت هزینه برای تعمیر گوشی تلفن همراه با وجود کارت ضمانت، تاخیر در تعمیر و تحویل به موقع گوشی، تغییر مکان نمایندگی های مراکز خدمات پس از فروش هنگام تحویل از مواردی است که مشترکان مدام با آن مواجه اند و بیشتر دارندگان گوشی با خراب شدن آن ترجیح می دهند به جای استفاده از خدمات پس از فروش ، گوشی دیگری خریداری شارژ مستقیم ایرانسل کنند.
این مسایل باعث شده است روز به روز تعداد گوشی های بدون گارانتی که به صورت قاچاق وارد کشور می شود افزایش می شارژ مستقیم ایرانسل یابد.
سامسونگ الکترونیکز، در یکی شارژ مستقیم ایرانسل دو سال اخیر به چنان قطبی در بازار تلفن های هوشمند تبدیل شده که اگر موقعیتش به خوبی تثبیت شود می تواند حتی نحوه کنترل پلتفرم اندروید را نیز تحت تأثیر قرار دهد.با این حال نباید عملکرد بخش موبایل سامسونگ را جدای از کل سامسونگ الکترونیکز مورد بررسی قرار داد. سامسونگ الکترونیکز با اتکا به انتقال داخلی فناوری ها و ظرفیت ها بین بخش های مختلف خود (که در نوع خود امری منحصر به فرد است)، تبدیل به غول امروزی شده. به بیان دیگر سامسونگ الکترونیکز یک مجموعه نسبتاً جامع به شمار می رود.
[align=-WEBKIT-AUTO]اما چرایی انتخاب شارژ مستقیم ایرانسل تیتر این مطلب را در انتهای آن بهتر خواهید فهمید. با نارنجی همراه باشید.
عدم تمایل مشتریان به خرید گوشی‌های گارانتی‌دار باعث ایجاد بازاری پرهیاهو برای گوشی‌های شارژ مستقیم ایرانسل قاچاق شده است.
[align=-WEBKIT-AUTO]اینجا است که به تیتر این مقاله باز می گردیم. بخش بزرگی از حاشیه سود کم سامسونگ به هزینه های نسبتاً زیاد SG&A (یعنی هزینه فروش، و هزینه های عمومی و اجرایی) بر می گردد که شامل تبلیغات، ترویج فروش محصولات و هزینه حق العملکاری و کارمزد می شود. در اصل با افزایش حاشیه شارژ مستقیم ایرانسل سود، این هزینه ها نیز به همان نسبت افزایش یافته اند. بیایید به نمودار مقایسه ای هزینه های SG&A سامسونگ در کنار اپل نگاهی داشته باشیم. در نمودار زیر، این هزینه ها بر اساس درصد فروش تنظیم شده اند.
اولین مزیتی که گوشی هوشمند Motorola Photon 4G (موتورولا فوتون) داره، اینه که می تونید بوسیله پایه ای که در پشت اون تعبیه شده بصورت راحت به تماشای فیلم ها وعکس های گوشی خودتان در صفحه 4.3 اینچی qHD(به معنی یک چهارم 1080p) بنشینید. گوشی موتورولا فوتون دارای یک دوربین VGA جلو برای تماس های تصویری و یک دوربین 8 مگاپیکسلی پشت که دارای فلش 2 ال ای دی (LED) است که قابلیت گرفتن تصویر 720p داره. اگر هم می خواهید تصویر را در اندازه Full HD 1080p تماشا کنید دارای یک پورت خروجی mini HDMI هستش. قیمت این گوشی تقریبا 200 دلار آمریکا تخمین شارژ مستقیم ایرانسل زده شده که از 31 July وارد بازار میشه.
می توان استدلال کرد 17% حاشیه سود به طور میانگین، برای مجموعه ای که هم اکنون طلایه دار صنایع مختلف سامسونگ شارژ مستقیم ایرانسل است، کافی نیست. نوکیا در بهترین روزهای خود 25% حاشیه سود داشت، و ریم و اچ تی سی به ترتیب 30 و 27 درصد. اپل نیز هم اکنون در فروش آیفون نزدیک 45% حاشیه سود لحاظ می کند.
[align=-WEBKIT-AUTO]نمودارهای گویا شارژ مستقیم ایرانسل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 88
  • بازدید کلی : 12,376