loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 -سقف تکنولوژی را شارژ اتوماتیک ایرانسل در ایران توسعه دهیم
سمینار شارژ اتوماتیک ایرانسل توسعه دهندگان سامسونگ در روز جمعه 13 اسفند 1389در هتل اسپیناس برگزار گردید.
ایده هایی که از طرف شرکت سامسونگ برای برنامه نویسان ارائه شارژ اتوماتیک ایرانسل گردیده است به شرح ذیل توسط آقای شهاب سلطانی زاده معرفی گردید:
3-بتوانیم در شارژ اتوماتیک ایرانسل ایران یک تجارت راه اندازی کنیم تا سود مشترک از این بابت به دست آوریم
فاوانیوز: نوکیا، تولیدکننده بزرگ گوشی تلفن همراه در کنگره جهانی تلفن همراه کە هفته آینده شارژ اتوماتیک ایرانسل در بارسلونا برگزار خواهد شد، گوشی تازه ارزان قیمت خود را کە مبتنی بر ویندوز فون ۸ است، عرضه خواهد کرد.
در سایت badadeveloper سه شارژ اتوماتیک ایرانسل زبان انگلیسی، چینی و کره ای مطالعه سایت وجود دارد.
اگرچه هنوز جزئیاتی از گوشی تازه نوکیا منتشر نشده است اما پیش‌بینی می‌شود این گوشی از ویژگی‌های مشابه با Lumia 620 نوکیا برخوردار باشد. علاوه بر این گوشی ارزان قیمت نوکیا هفته آینده گوشی PureView مبتنی بر ویندوز فون ۸ خود را نیز عرضه خواهد کرد.درصورتی کە این پیش‌بینی‌ها درست باشد، هفته آینده گوشی هوشمندی با ویژگی حسگر دوربین ۴۱ مگاپیکسلی مشابه با گوشی ۸۰۸ PureView عرضه خواهد شد. همچنین پیش‌بینی می‌شود اولین گوشی ویندوزی شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا دارای بدنه آلومینیومی باشد.
5. Web based / Cloud SVC شارژ اتوماتیک ایرانسل
در سایت Samsungapps به صورت آنلاین می توانید محصولات ارائه شارژ اتوماتیک ایرانسل شده را خریداری نمایید.
در ادامه آقای شهاب سلطانی زاده در مورد چند برنامه ارائه شده مانند کتابخانه همراه سامسونگ که توسط شرکت شارژ اتوماتیک ایرانسل ایده پرداز ژوبین طراحی گردیده و همچنین نرم افزار Farsi Cardio ، نرم افزار فرودگاه امام و ترافیک تهران توضیحاتی ارائه نمودند.
در بخش سوم سمینار آقای چانگ لو در زمینه اپلیکیشنهای گوشی های سری Wave و bada Server و مراحل ارتقا سیستم عامل شارژ اتوماتیک ایرانسل bada توضیحاتی را به برنامه نویسان حاضر در سمینار ارائه کردند و همچنین در مورد نحوه ی ارائه برنامه ها در سایت badadeveloper و نحوه ی تجارت از این طریق را به برنامه نویسان اعلام کردند.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت http://badaos.ir مراجعه نمایید. شارژ اتوماتیک ایرانسل
کاربران باید گوشی‌های خود را بە رایانه متصل کرده و با استفاده از برنامه Zune، ویندوز فون ۷٫۸ را دانلود و نصب کنند. شارژ اتوماتیک ایرانسل
گوشی ارزان مبتنی بر شارژ اتوماتیک ایرانسل ویندوز فون ۸ – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
آقای شهاب سلطانی زاده شارژ اتوماتیک ایرانسل در پایان سخنان خود مسابقه برنامه نویسی را برای سیستم عامل bada و Android با دو دسته بندی خاص اعلام نمودند و برای 3 نفر از بهترین برنامه نویسان به ترتیب مبالغ 5، 3 و 1 میلیون تومان را به عنوان جایزه اعلام نمودند.
به گزارش فاوانیوز بە نقل از سینا از رویترز، نوکیا در کنار هواووی و ZTE چندین مدل گوشی ارزان قیمت را در کنگره شارژ اتوماتیک ایرانسل جهانی تلفن همراه بارسلونا عرضه خواهد کرد.
نوکیا اعلام کرد: گوشی‌های این شرکت شارژ اتوماتیک ایرانسل با این ویندوز از بە اشتراک‌گذاری اینترنتی و بلوتوثی و گزینه‌های بیش‌تر دوربین برخوردار خواهند شد.
کاربران لومیا با بە‌روزرسانی این ویندوز می‌توانند گزینه‌های تازه برائ صفحه قفل ساخته و شارژ اتوماتیک ایرانسل رنگ‌های تم بیش‌تری را تجربه کنند.
در ابتدای این سمینار خوشامد گویی از طرف آقای آن مدیر کل موبایل سامسونگ در ایران در چند جمله کوتاه بیان گردید و سپس استراتژی و هدف سامسونگ در شارژ اتوماتیک ایرانسل برگزاری این سمینار در 3 مبحث اعلام شد:کمک به جامعه موبایل ایران در راستای استفاده از نرم افزارهای بومی
این خبر شارژ اتوماتیک ایرانسل در تاریخ ۰۷م اسفند ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ذکر شده، در پرتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است
ویندوز 7.8 برائ گوشی‌های لومیا عرضه می‌شود – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز شارژ اتوماتیک ایرانسل
در قسمت دوم آقای شهاب سلطانی شارژ اتوماتیک ایرانسل زاده توضیحاتی در مورد Samsung Apps ارائه دادند و معرفی برنامه هایی که تا کنون ساخته شده و نحوه دانلود آنها از طریق برنامه Kies که می توانید از طریق http://SamsungApps.com این برنامه را دانلود نمایید و همچنین درمورد پرتال اپتیک جاوا که فقط توسط گوشی های سامسونگ و از طریق آدرس http://m.ir.samsungapps.com قابل مشاهده و پیگیری می باشد.
این خبر در تاریخ ۱۵ام بهمن ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ذکر شده، در پرتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است ایسنا- نوکیا، ویندوز ۷٫۸ را با قابلیت‌های تازه برائ تلفن‌های هوشمند لومیا عرضه خواهد کرد.شرکت نوکیا ویندوز ۷٫۸ را در ماه فوریه و برائ مدل‌های لومیا ۵۱۰، ۶۱۰، ۷۱۰، ۸۰۰ و ۹۰۰ روانه‌ی بازار خواهد کرد.کاربران این تلفن‌ها، بە‌زودی خبر بە‌روزرسانی نرم‌افزار را برروی دستگاه‌های خود دریافت خواهند کرد و البته پیش از بە‌روزرسانی ، اپراتور‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل شبکه باید آن را تایید کنند.
چکیده مطلب : در روز توسعه اپلیکیشنهای موبایل توصیه هایی خاص خواهیم شنید از کسانی که این کار شارژ اتوماتیک ایرانسل را انجام داده اند.
به گزارش پی‌سی‌ورلد، نوکیا از کاربران لومیا خواسته کە با شارژ اتوماتیک ایرانسل ورود بە قسمت تنظیمات گزینه notification را در گوشی‌های خود فعال کنند تا این بە‌روزرسانی را از دست ندهند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 196
  • بازدید کلی : 12,484