loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

باقر صمدی مدیر ارشد بازاریابی شرکتی ایرانسل در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تلکام در گفتگو با کنگره موبایل ایران عنوان کرد با توجه به توان بالقوه و فراوان در حوزه ارائه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه، شرکت ایرانسل به عنوان یکی از پیشگامان این حوزه شارژ اتوماتیک ایرانسل با راه اندازی ویترین ایرانسل، پلتفرم ویژه ای ایجاد نموده تا شرکت های سرویس دهنده (Service provider) انواع خدمات خود را متناسب با نیازهای روزمره افراد از طریق آن به مشترکین این اپراتور ارائه کنند.
ایرانسل در راستای روند ارائه خدمات جدید، برای اولین بار در ایران، سرویس پیشرفته "اعلام دسترسی" را شارژ اتوماتیک ایرانسل به مشترکین خود عرضه کرد.
ایرانسل به عنوان تنها شرکت فعال درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موفق به دریافت تندیس،لوح تقدیر و گواهینامه بین المللی کیفیت برتر در صنایع ارتباطات همراه و اینترنت، لوح تقدیر مدیریت موفق و خلاق و گواهینامه بین المللی با سطح Aاز سوی مرکز استاندارد های بین شارژ اتوماتیک ایرانسل المللی کاناداو نیزگواهینامه بین المللی صنعت خلاق از سوی اتحادیه اروپا از چهارمین اجلاس سران و مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشور شد.
ارائه خدمات نوین مالی بر بسترNFC بر روی شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم کارت
وی افزود هم اکنون ۱۲ شرکت شارژ اتوماتیک ایرانسل در این بخش مشغول به کار بوده و سرویس های مختلفی را که به طور کلی در دو نوع Text-base (مانند سرویس های مبتنی بر SMS) و Multimedia (که اکثراً بر بستر MMS هستند) ارائه می کنند.
اقتصادايران آنلاين:با توجه به گسترش روز افزون خدمات ارزش افزوده شارژ اتوماتیک ایرانسل (VAS) بر روی فناوری های همراه (موبایل، تبلت و ...) در جهان و اقبال فراوان کاربران به آنها، این نوع خدمات همواره یکی از روش‌های کلیدی اپراتورها برای درآمدزایی و جذب و حفظ مشتریانشان بوده است.
درچهارمین اجلاس سران و مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشور، تندیس، لوح تقدیر و گواهینامه بین المللی کیفیت برتر در صنایع ارتباطات همراه و اینترنت، لوح تقدیر مدیریت موفق و خلاق و گواهینامه بین المللی با سطح Aاز سوی مرکز استانداردهای بین المللی کانادا و گواهینامه بین المللی شارژ اتوماتیک ایرانسل صنعت خلاق اتحادیه اروپا به ایرانسل اعطا شد.
برای شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده از این سرویس جدید کافیست کد دستوری #شماره مشترک ایرانسل مورد نظر*155* را از خط ایرانسل شماره گیری کرده تا به محض بازگشت مشترک مورد نظر به شبکه تا 24 ساعت، امکان تماس با او از طریق یک پیام کوتاه خودکار اعلام گردد.
براساس این گزارش، استفاده از این سرویس تنها برای مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل امکان‌پذیر است و هزینه استفاده از این سرویس برای هر بار درخواست اعلام دسترسی ۱۳۰ ریال تعیین شده شارژ اتوماتیک ایرانسل است.اعطای گواهینامه بین المللی کیفیت برتر در صنایع ارتباطات همراه و اینترنت به ایرانسل
سرویس اعلام دسترسی برای اولین بار در ایران توسط شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل عرضه شد
از زمان ورود SMS به عنوان قدیمی‌ترین سرویس ارزش افزوده موبایل و به نوعی پدربزرگ تمام خدمات فعلی، این بازار دستخوش تغییرات و نوآوری‌های فراوانی شده است. امروزه اپراتورهای تلفن همراه در کشور حجم وسیع و گوناگونی از انواع این سرویس‌ها را به مشترکین خود ارائه می کنند که استقبال زیاد کاربران از آنها، زمنیه ساز ایجاد بازار بزرگی برای اپراتورها و شرکت های ارائه دهنده خدمات شارژ اتوماتیک ایرانسل در این حوزه شده تا هر روز مشترکین خود را با عناوین جدیدی غافلگیر کنند.
بنابر اعلام، این جوایز بین المللی و نشان بین المللی کیفیت برتر در صنایع ارتباطات همراه و اینترنت بر اساس ارزیابی متعدد سنجش سطح شارژ اتوماتیک ایرانسل میزان خدمات و نوآوری و توجه به نیاز مصرف‌کنندگان و با تکیه بر 9 شاخص اساسی بین‌المللی و نظرسنجی علمی یکساله بین 900 شرکت فعال در 34 حوزه صنعت کشور، به ایرانسل اعطا شد.
همچنین در این اجلاس مهندس علیرضا قلمبردزفولی مدیرعامل ایرانسل به عنوان یکی از 7 مدیر برتر کشور در حوزه مدیریت موفق و خلاق، انتخاب و لوح تقدیر مدیر موفق، به همراه گواهینامه بین‌المللی مدیریت خلاق با سطح A جهانی از شارژ اتوماتیک ایرانسل سوی مرکز استانداردهای کانادا به وی اعطا شد.
مدیر ارشد شارژ اتوماتیک ایرانسل بازاریابی تجاری ایرانسل اعلام کرد:
درچهارمین اجلاس سران و مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشور و مراسم اعطای جایزه بین المللی مدیریت موفق و خلاق، جایزه بین المللی صنعت خلاق و جایزه و همچنین نشان بین المللی کیفیت برتر در صنایع ارتباطات همراه و اینترنت به همت دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و با حمایت وزارت اموراقتصاد و دارایی، وزارت شارژ اتوماتیک ایرانسل صنعت، معدن و تجارت، سازمان سرمایه گذاری، اتاق بازرگانی صنایع و معادن 14 استان کشور و دیگرنهادهای دولتی و با حضور بهروز علی شیری، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران،
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به کمک این سرویس جدید، در صورتی که یک مشترک ایرانسل با دیگر مشترکین ایرانسل تماس بگیرد و به دلیل خاموش بودن گوشی وی یا به هر دلیل دیگری تماس برقرار نشود، مشترک تماس گیرنده می‌تواند از در دسترس قرار گرفتن مجدد مشترک مورد نظر خود در شبکه، از طریق یک پیام کوتاه خودکار شارژ اتوماتیک ایرانسل مطلع شود.
علی صالح آبادی رییس سازمان بورس شارژ اتوماتیک ایرانسل و اوراق بهادار، علیرضا صالح رییس امور کمیسیون ها و شوراهای اقتصادی نهاد ریاست، غلامرضا کرامتی فرد معاون سرمایه گذاری های صنعتی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، حمیدرضا خان پور مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای و جمع زیادی از تولیدکنندگان و مدیران برتر بخش خصوصی کشور، صبح روز پنج شنبه 25 آبان ماه در محل سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای ایران برگزار شد.
به گزارش اقتصادايران آنلاين در ایران نیز از زمان ورود SMS به عنوان قدیمی‌ترین سرویس ارزش افزوده موبایل و به نوعی پدربزرگ تمام شارژ اتوماتیک ایرانسل خدمات فعلی، این بازار دستخوش تغییرات و نوآوری‌های فراوانی شده است. امروزه اپراتورهای تلفن همراه در کشور حجم وسیع و گوناگونی از انواع این سرویس‌ها را به مشترکین خود ارائه می کنند که استقبال زیاد کاربران از آنها، زمنیه ساز ایجاد بازار بزرگی برای اپراتورها و شرکت های ارائه دهنده خدمات در این حوزه شده تا هر روز مشترکین خود را با عناوین جدید

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 118
  • بازدید کلی : 12,406