loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 10 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

اما چون Nexus 7 فعلی کم کم دارد به شارژ مستقیم ایرانسل فراموشی سپرده می شود پس نباید تا زمان عرضه ی آن زمان زیادی باقی مانده باشد !
سیستم عامل به کار رفته در این تبلت همان ویندوز 8 است اما با یک تفاوت که نسخه RT ویندوز8 به شارژ مستقیم ایرانسل حساب می‌آید، در مورد تفاوت و محدودیت‌های این نسخه برای شما
لمسی طراحی شده است، اما این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم که این حالت لمسی مانند آنچه در صفحات لمسی می‌بینید نیست زیرا برای تایپ کردن این صفحه کلید کمی فشار دادن انگشتان بر روی آن لازم است، به طور خلاصه در ابتدای کار با این صفحه کلید کمی گیج خواهید شد زیرا به درستی نمی‌دانید چه میزان فشار نیاز است تا بتوانید با آن تایپ کنید اما با کمی کار کردن با آن این حد آستانه را خواهید فهمید و از کار کردن با آن بسیار لذت خواهید برد.این صفحه کلید زمانی که آن را می‌بندید به عنوان یک محافظ از صفحه برای سرفیس استفاده خواهد شد و زمانی که آن را به پشت سرفیس بچرخانید ویژگی‌های لمسی آن غیرفعال شده شارژ مستقیم ایرانسل و بنابراین دیگر لازم نیست نگران کار با صفحه لمسی تبلت خود باشید زیرا به هر میزانی که بر روی صفحه کلید که در قسمت پشت قرار دارد فشار وارد کنید هیچ حرکتی از صفحه کلید نخواهید دید.
طبق حدس و گمان هایی که از پیش زده می شد، این گوشی هوشمند جدید Oppo 6 نامیده نمی شود ، بلکه جدیدترین شایعات حاکی از این است که نسل جدید این سری از گوشی های هوشمند Oppo 7 شارژ مستقیم ایرانسل نامیده می شود و تاریخ عرضه ی آن اواخر ماه سپتامبر پیش بینی شده است .
به همراه سرفیس مایکروسافت یک صفحه کلید جدید که نظیر آن را تا به حال ندیده بودیم ارائه کرد، شارژ مستقیم ایرانسل این صفحه کلید که دقیقاً مانند صفحه کلید یک لپ تاب است به صورت
ما طبق شایعات قبلی می دانستیم که شرکت Oppo در حال کا کردن بر روی نسل بعدی گوشی شارژ مستقیم ایرانسل های هوشمند خود است ، اما امروز اطلاعات جدیدتری راجع به این گوشی به دست ما رسیده است .
متاسفانه شارژ مستقیم ایرانسل هنوز اطلاعای از تاریخ عرضه ی این دستگاه به طور رسمی ارائه نشده است .
دارای دوربین جلو شارژ مستقیم ایرانسل و عقب
توضیحاتی داریم. در اینجا منوی استارت دقیقاً مانند همان منوی استارت در ویندوز 8 است. چنانچه به صفحه دسکتاپ مراجعه کنید بازهم همان ظاهر آشنای ویندوز 8 را شارژ مستقیم ایرانسل مشاهده می‌کنید. همان My computer و همان آیکون‌های آشنا در اینجا به چشم می‌خورند.
کمپانی هوآوی در شارژ مستقیم ایرانسل صفحه اجتماعی خود تعدادی عکس از این گوشی را منتشر کرده است که شامل عکس گوشی و جعبه آن است. پیش از این در مورد مشخصات این گوشی خبرهای زیادی منتشر شده بود و بر طبق همین خبرها می‌دانیم که هوآوی می‌خواهد با معرفی یک گوشی بسیار نازک تمام کمپانی‌های عرصه گوشی سازی را به چالش بکشد در ادامه عکس‌های منتشر شده توسط هوآوی را مشاهده می‌کنید.
تبلتی از شرکت Asus ، که ظاهرا نام Nexus را هم به دوش می کشد در FCC چهره ی خود را نشان داد ! مشخصات شارژ مستقیم ایرانسل این تبلت ، گویای این است که این تبلت به احتمال زیاد ، نسل دوم Nexus 7 است .
و اما مشخصات فاش شده شارژ مستقیم ایرانسل از این تبلت جدید Asus :
در این نسخه از ویندوز 8 خوشبختانه آفیس به صورت پیش فرض نصب است که دقیقاً همان نسخه‌ای شارژ مستقیم ایرانسل است که در دسکتاب می‌بینید. در اینجا مانند همان نسخه دسکتاپ امکان تایپ فارسی و ... به خوبی امکان پذیر است.
نرم شارژ مستقیم ایرانسل افزار
هنوز هیچ خبری در مورد اندازه ی صفحه آن در دسترس شارژ مستقیم ایرانسل نیست . ولی Nexus 10 از یک باطری ۹۰۰۰ mAh استفاده می کند . پس می توان نتیجه گرفت که اندازه ی این تبلت به احتمال زیاد ۷ اینچ باشد .
شارژ مستقیم ایرانسل هسته ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز
به طور خلاصه تنها برنامه‌هایی بر روی این تبلت شارژ مستقیم ایرانسل نصب خواهند شد که به صورت مستقیم از بازار خود مایکروسافت دانلود شوند و به نوعی حس استفاده از سیستم عامل موبایل را برای شما تداعی خواهد کرد.
در استفاده از این تبلت هیچ تفاوتی با ویندوز8 مشاهده نمی‌کنید تنها تفاوت اینجا است که بر خلاف نسخه معمولی ویندوز8 در این نسخه از ویندوز امکان نصب برنامه‌ها مانند آنچه که در نسخه دسکتاپ می‌بینید وجود ندارد. به این صورت که اگر شما برنامه‌ای را دانلود کنید نمی‌توانید آن را شارژ مستقیم ایرانسل بر روی این تبلت نصب کنید و یا به طور مثال برنامه‌ای مانند گوگل کروم که از سایت خود گوگل دانلود می‌کنید نمی‌توانید بر روی این تبلت نصب کنید.
اگر قصد خرید این تبلت را در ایران دارید شارژ مستقیم ایرانسل به یک نکته توجه کنید در ایران متأسفانه به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌ها امکان دسترسی به بازار مایکروسافت وجود ندارد و تنها با استفاده از یکسری روش‌های خاص می‌توان به این بازار دسترسی پیدا کرد و از برنامه‌های داخل آن استفاده کرد.
باطری ۴۰۰۰ mAh شارژ مستقیم ایرانسل
صفحه کلید شارژ مستقیم ایرانسل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 127
  • بازدید کلی : 12,415