loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 10 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

در مجموع Sony Xperia Z، تلاشی قابل شارژ رایتل ستایش از سوی سونی است اما به نظر نمی‏رسد این تلاش برای پرچمدار کردن یک گوشی آن هم با این همه رقیب سرسخت، کافی باشد. مجموعه این ایرادها ما را به این نقطه می‏رساند که در توصیه به کسانی که می‏خواهند Sony Xperia Z بخرند، کمی درنگ کنیم و تک تک این مسائل را خاطرنشان کنیم. وقتی کاربری پول زیادی بابت گوشی خود می‏دهد اما در مقام عمل می‏بیند سیستم عامل معمولی یا ناتوانی در اجرای برخی از بازی‏ها، گوشی او را ضعیف‏تر از گوشی هم‏رده قیمتی نشان می‏دهد، مایوس می‏شود و آرزو می‏کند کاش گوشی با همان قیمت ولی متفاوت‏تری خریده بود.
10 - اسپیکر شارژ رایتل بسیارضعیف:
می دانیم که هوآوی در تلاش است تا به جمع بزرگانی چون Samsung شارژ رایتل و HTC بپیوندد. در این راه تلاش بسیاری را نیز انجام داده است. این گوشی یکی از بهترین‌های این شرکت است. طراحی بسیار جذاب و ضخامت کم آن در کنار نوآوری‌هایی که در آن صورت گرفته می تواند هوآوی را بسیار بالا بکشد. البته شاید نتوان این گوشی را با بزرگانی همچون Galaxy S4 و HTC One مقایسه کرد اما ویژگی‌هایی در این گوشی هستند که به همین راحتی نمی‌توان از آن گذشت.
بعضی از کاربران گزارش کردند زمانی که گوشی به شارژ است و LED هشدار دهنده نشان می‌هد که شارژ رایتل باتری شارژ کامل شده گوشی هنوز شارژ نشده و کاربر را گمراه خواهد کرد و در صورت چک نکردن درصد باتری و اعتماد به LED هشدار دهنده باعث می‌شود تا آن را از شارژ بکشید در حالی که هنوز شارژ تکمیل نشده است.
13 - عملکرد شارژ رایتل متناقض LED هشدار دهنده:
مانند تمام گوشی‌های لمسی امروزی در جلوی گوشی یک صفحه نمایش لمسی که اندازه‌ای برابر 4.7 اینچ دارد قرار گرفته، این صفحه نمایش کیفیتی برابر 720×1280 پیکسل دارد و در اصل این صفحه نمایش کیفیت HD دارد. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 312 پیکسل در اینچ است. در زیر این شارژ رایتل صفحه نمایش لوگوی هوآوی قرار دارد و در زیر آن هوآوی یک طراحی بسیار زیبا به صورت منحنی را به کار برده است.
11 - ضعف در اتصال به شبکه شارژ رایتل بی سیم Wi-Fi:
طراحی و راحتی در دست شارژ رایتل
بعضی از کاربران گزارش شارژ رایتل داده‌اند که در هنگام عکسی یک نقطه سیاه بر روی صفحه نمایش و منظره یاب گوشی ظاهر می‌شود.
در سمت چپ گوشی نیز چیزی جز خروجی جک 3.5 میلیمتری صدا که توسط یک درپوش پوشیده شده است دیده شارژ رایتل نمی‌شود. این درپوش یک ویژگی جالب دارد و آن این است که در سر آن یک سوزن قرار گرفته که توسط آن می توانید درگاه سیسم کارت و کارت حافظه را خارج کنید.در بالای گوشی میکروفون دوم گوشی و در کنار آن نیز درگاه اتصالی گوشی قرار دارند که از برای شارژ کردن گوشی و اتصال به رایانه می‌توانید استفاده کنید، قرار گرفتن درگاه اتصالی گوشی در بالا برای کاربران شاید کمی نا آشنا باشد اما به علت طراحی بسیار زیبایی که در قسمت پایین گوشی دیده می‌شود می‌توان آن را ندیده گرفت، در پایین گوشی نیز همانطور که گفتیم به جز یک طراحی نیم دایره‌ای زیبا گزینه دیگری دیده نمی‌شود.
نظر شما چیست؟ آیا به نظر شارژ رایتل شما در این رده قیمتی، خرید اکسپریا زد کاری درست است یا ترجیح می‏دهید مدل‏های دیگری بخرید.
12 - Black Spot شارژ رایتل Syndrome:
کاربران بسیاری گزارش داده‌اند که صفحه نمایش گوشی به راحتی خط می‌افتد حتی یکی از کاربران حرفه‌ای در بررسی خود گزارش داده بود با اینکه به جز آیفون 4S و این گوشی در کنار هم چیز دیگری در جیب خود نداشته صفحه نمایش این گوشی به راحتی خط برداشته در حالی که آیفون 4S هیچ شارژ رایتل مشکلی پیدا نکرده است.
قدرت دریافت سیگنال های وای فای گوشی نسبت به رقبا ضعیف تر است و بسیاری از کاربران گزارش دادند که سیگنال وای فای بعد از 2 تا 10 دقیقه استفاده قطع می‌شود و برای اتصال مجدد باید گوشی را خاموش و شارژ رایتل روشن کنند.
نظر شارژ رایتل جی اس ام
در سمت راست گوشی درگاه سیم کارت، حافظه خارجی، دکمه کم و زیاد گردن صدا و دکمه پاور قرار شارژ رایتل دارند.
14 - پردازنده‌ای شارژ رایتل ضعیف تر از HTC One و Galaxy S4:
این گوشی تنها یک اسپیکر دارد و این اسپیکر نیز شارژ رایتل کیفیت مناسبی ندارد در تستی که ما انجام دادیم هنگام پخش صدای بلند گوش کاربر را آزار خواهد دید.
این گوشی اولین 4 هسته‌ای کمپانی سونی است بنابراین نباید به عنوان اولین تجربه از آن انتظار داشته باشید تا بتواند از نظر قدرت با پرچمداران کمپانی‌های اچ تی سی و سامسونگ که پیش از این‌ بارها گوشی 4 هسته‌ای تولید کردند رقابت کند. سامسونگ به تولید گوشی گلکسی اس 4با پردازنده 8 هسته‌ای پرداخته درست زمانی که سونی تازه وارد رقابت 4 هسته‌ای‌ها شده و همچنین در HTC One قدرت شارژ رایتل پردازنده بیشتر از Xperi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 274
  • بازدید سال : 277
  • بازدید کلی : 12,565