loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 52 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

در بعضی سایت های خبری ، خبر رسیده که شرکت موفق شارژ اتوماتیک ایرانسل Asus در حال ساخت باریکترین تبلت می باشد. شرکت ایسوس که با ساخت گجت های محدود اما بسیار قدرتمند و با کیفیت به موفق های خوبی رسیده است اکنون می خواهد عنوان باریکترین تبلت را از ان خود کند. شرکت ایسوس قبل از این با ساخت پدفون به موفقیت بسیار خوبی رسیده است و در چند روز گذشته نیز با ساخت نکسوس ۷ دوم به موفقیت و فروش بسیار خوبی خواهد رسید. اکنون تبلت نکسوس ۷ دوم بهترین در بین تبلت های ۷ اینچی می باشد و اکنون ایسوس می خواهد باریکترین تبلت حدودا ده اینچی را بسازد تا در بین برند های تبلت ها یکه و تک تاز باشد.
قط چند روز تا معرفی گوشی Optimus G2 مانده است و لوازم جانبی برای این گوشی معرفی می شود. برای این گوشی کاور های مخصوصی معرفی شده است که بسیار زیبا و کاربردی هستند. این کاور به شما اجازه بسیاری از کار ها را می دهد. می توانید با این کاور در حالی که گوشی شما احاطه کرده است و گوشی شما بسته است ، ساعت را ببینید ، وضعیت اب و هوا را بفهمید و شارژ اتوماتیک ایرانسل حتی وقتی کسی با شما تماس گرفت ، بدون باز کردن کاور به تماس پاسخ دهید. حتی می توانید با استفاده از این کاور و در حالی که گوشی قفل می باشد ، به موزیک گوشی دهید و یا در هنگام الارم ان را خاموش کنید.همچنین اعلام شده است که این کاور در هفت رنگ بسیار متنوع خواهد بود که در عکس می توانید انها را مشاهده کنید. این گوشی ال جی بسیار حرفه ای خواهد بود چراکه بسیار کامل می باشد
شما با این ساعت ضد اب و ضد گرد و غبار می توانید تماس ها و پیام های خود را نگاه کنید و حتی ایمیل های خود ببینید. موبایل خود را در جایی قرار دهید و با ساعت به او دستور عکس گرفتن دهید. می توانید اپلیکیشن های بسیاری ار این ساعت خود کنترل کنید مثل برنامه های مسیر یابی و جی پی اس! حتی می توانید صدای گوشی را کم و زیاد کنید و یا شارژ اتوماتیک ایرانسل اهنگ در حال پخش را عوض کنید.
در مطالب قبلی خبر پرچم دار بعدی سونی را به شما داده بودیم و اکنون چند عکس دیگر از ان منتشر شده که بهترین عکس را شارژ اتوماتیک ایرانسل می توانید در عکس مطلب مشاهده کنید. این گوشی بنا به خبر ها صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن HD خواهد داشت و پردازنده ی چهار هسته ای بسیار قوی خواهد داشت.
سامسونگ سال‌ها است که در زمینه طراحی و ساخت ابزارهای پوشیدنی فعالیت می‌کند اما تا به امروز نتوانسته در این زمینه موفق باشد. در سال 1999 این کمپانی اولین ساعت مچی که کار تلفن همراه را نیز انجام می‌داد، با نام SPH-WP10 وارد بازار کرد. پس از آن در سال 2009 نیز ساعت دیگر با نام S9110 که تصویر آن را در ابتدای مقاله مشاهده شارژ اتوماتیک ایرانسل کردید وارد بازار شد. این ساعت دارای صفحه لمسی، بلوتوث و امکان همگام سازی ایمیل‌ها با اوت‌لوک بود. S9110 حدود 470 دلار قیمت داشت و هیچ وقت موفق نبود.ساعت مچی SPH-WP10 سامسونگ که امکان برقراری تماس تلفنی را داشت.
شرکت سونی چند روز پیش ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کرد. این ساعت که در واقع نمایشگر دوم گوشی شما می باشد ، با اندروید سازگار می باشد و کار های شگفت انگیزی انجام می دهد. این ساعت شیک و هوشمند ترین شارژ اتوماتیک ایرانسل گجت در سایز کوچک خود، می تواند کار هایی بسیار شگفت اور انجام دهد.
در حال حاضر نازکترین تبلت ، تبلت Xperia شارژ اتوماتیک ایرانسل Tablet Z می باشد که ۶٫۹ میلی متر ضخامت دارد و ایسوس در نظر دارد تبلتی با نازکی ۶ میلی متر بسازد. نظر شما در مورد شرکت ایسوس چیست
اما حالا با پلتفرم اندورید امکان ساخت یک ساعت هوشمند تمام شارژ اتوماتیک ایرانسل عیار میسر شده است و براساس اظهارات تازه مدیر بخش موبایل سامسونگ احتمالا امسال شاهد ساعت هوشمند سامسونگ خواهیم بود.
این ساعت با گوشی شما ارتباط برقرار می کند و می تواند همه ی اینکار ها را انجام دهد. درضمن فراموش نشود که این ساعت کار اصلی خود را فراموش نکرده است و ساعت و تاریخ و حتی شارژ اتوماتیک ایرانسل وضعیت اب و هوا را به شما نشان می دهد.
خبری شارژ اتوماتیک ایرانسل منتشر شده است که در ان از یک تکلونوژی بسیار پیشرفته خبر می دهد و ان این است که در ایفون بعدی قابلیت قفل بر اساس اثر انگشت قرار خواهد داشت! یکی از کارکنان اپل در توئیتی اعلام کرده که این تکلونوژی در ایفون های بعدی گنجانده خواهد شد و کاربران برای باز کردن قفل گوشی خود باید انگشت خود را بر روی صفحه نمایش بگذارند.
اگر این امر محقق شود ، موفقیت زیادی برای اپل خواهد بود چراکه با این تکلونوژی گوشی های موبایل بسیار امن تر شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهند بود و شکستن قفل انها امکان پذیر نخواهد بود و این برای حفظ امنیت رمز ها و اطلاعات شخصی کاربر ها ، امری ضروری می باشد. نظر شما چیست؟
همچنین این گوشی قرار است دوربین ۲۰ مگاپیکسلی داشته باشد و همینطور خوش دستی را که در اکسپریا زد نبود را به این پرچم دار شارژ اتوماتیک ایرانسل اضافه کند. این گوشی در ماه سپتامبر در نمایشگاه IFA در برلین رونمایی خواهد شد. نظر شما در مورد این وشی چیست.
پیش از این، شایعاتی در رابطه با ساعتی به نام Galaxy Altius منتشر شده بود و تصاویری از رابط کاربری آن بدست شارژ اتوماتیک ایرانسل آمده بود. مدیر بخش موبایل سامسونگ اطلاعات بیشتری در رابطه با پروژه ساعت هوشمند این شرکت بیان نکرده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 179
  • بازدید کلی : 12,467