loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 7 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

 مروزه شاید کمتر کسی زمانی که قصد انتخاب یک گوشی را دارد به این نکته که کیفیت مکالمه آن در چه حدی است توجه کند و حقیقتا تمام گوشیهای موجود در بازار نیز از کیفیت مکالمه خوبی برخوردارند که نیاز به تحقیق در این مورد توسط کاربران را از بین می برد. هر دو گوشی از یک میکروفون برای حذف صداهای اضافی در حین مکالمه استفاده کرده اند بنابراین در محیط های شلوغ نیز تجربه شارژ مستقیم ایرانسل مکالمه خوبی را خواهید داشت و ارسال و دریافت صدا در حین مکالمه نیز شفاف و به اندازه کافی بلند است بنابراین بیایید در اینجا هر دو گوشی را با هم برنده اعلام کنیم و حقیقتا نیز همینطور است و هیچ کدام بر دیگری برتری چشمگیری ندارند.
مشخصات و بررسی موبایل جدید نوکیا شارژ مستقیم ایرانسل lumia atlas
این دو گوشی از جهات بسیار زیادی با یکدیگر یکسان هستند و علت آن نیز سیستم عامل جدید این دو گوشی یعنی Windows Phone 8 است. اما نه تنها در سخت افزار شارژ مستقیم ایرانسل این دو گوشی بلکه در سیستم عامل این دو سوپرفون نیز تفاوتهایی وجود دارد که شخصیتی جداگانه را برای آنها به همراه می آورد.
امروزه با تمام لمسی شدن گوشیهای هوشمند صفحه نمایش یکی از رکنهای اساسی در انتخاب گوشی مناسب است. هر دو گوشی از صفحه نمایش بسیار با کیفیتی بهره برده اند. Lumia 920 به یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با کیفیت 768×1280 شارژ مستقیم ایرانسل و تراکم پیکسلی 332 پیکسل در اینچ مجهز است در عین حال نوکیا در این صفحه نمایش از تکنولوژی PureMotion HD+ استفاده کرده که به شارپ شدن رنگها در صفحه نمایش و عمیق شدن رنگ مشکی کمک بسیار زیادی کرده است. اما در 8X یک صفحه نمایش 4.3 اینچی با کیفیت 720×1280 و تراکم پیکسلی 342 پیکسل در اینچ استفاده شده است که این صفحه نمایش نیز رنگها را به خوبی نشان می دهد و عمق رنگ مشکی نیز در آن مناسب است. شاید انتخاب برنده در این قسمت کمی سخت باشد اما عقیده ما بر این است که لومیا 920 در این مورد از رقیب خود جلوتر است و در مقایسه صفحه نمایش دو گوشی متوجه می شوید که کیفیت صفحه نمایش Lumia 920 از 8X بهتر است.
هر دو گوشی دارای دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئویی فول اچ دی هستند. دوربین هر دو گوشی قابلیت عکسبرداری از تصاویر را با کیفیت 3264 × 2448 دارد. اما در اینجا یک نکته وجود دارد و آن این است که نوکیا در اینجا علاوه بر استفاده از لنز کارخانه کارل زایس از یک تکنولوژی به نام PureView استفاده کرده است که قبلا نیز این تکنولوژی را در دوربین 41 مگاپیکسلی گوشی PureView 808 خود به کار گرفته بود این دوربین علاوه بر تهیه عکسهای بسیار با کیفیت، در نور کم بسیار خوب عمل می کند و در واقع هیچ گوشی در دنیا نیست که بتواند Lumia 920 را در عکاسی در نور کم شکست دهد. کار ما در اینجا برای انتخاب برنده بسیار راحت است زیرا دوربین Lumia 920 شارژ مستقیم ایرانسل نه تنها در این رقابت بلکه در رقابت با تمام رقیبان فعلی خود یک برنده بلامنازع است و حقیقتا این گوشی بهترین دوربین را در بین تمام گوشی های هوشمند بازار دارد.
پس از معرفی رسمی موبایل های lumia 920 و lumia 820 توسط شرکت نوکیا اینبار اپراتور Version قصد شارژ مستقیم ایرانسل دارد به طور رسمی موبایل جدید شرکت نوکیا یعنی nokia lumia atlas را معرفی و وارد بازار موبایل کند گوشی جدید کمپانی نوکیا با کد Lumia Atlas بطور اختصاصی توسط اپراتور Verizon Wireless عرضه می شود و لوگوی Verizon روی این گوشی مشاهده می شود. ظاهرا این گوشی نسخه ای از Lumia 820 با ویژگی های همانند است اما برای شبکه این اپراتور درنظر گرفته شده است. نوکیا همچنین مدل Lumia 810 را که نسخه ای از Lumia 820 است برای T-Mobile عرضه کرد.
اینکه موبایل جدید نوکیا از سیستم عامل ویندوز فون windows phone 8 استفاده خواهد کرد تقریبا قطعی شارژ مستقیم ایرانسل شده است ، عکس منتشر شده از نوکیا Lumia Atlas در وب نشان می دهد که در مقایسه با گوشی های Lumia 810 و Lumia 820 لبه های آن انحنای بیشتری دارد و دارای دوربین مکالمه تصویری و لوگوی Verizon است. انتظار می رود اپراتور Verizon به زودی این گوشی را بطور رسمی معرفی کند.
امروز نمی خواهیم این دو گوشی را بررسی کنیم بلکه می خواهیم یک مقایسه بین آنها انجام دهیم و در شارژ مستقیم ایرانسل هر کدام از این مقایسه ها برنده را نیز اعلام کنیم. پس شروع می کنیم.
نوکیا Lumia 810 همچنین دارای یک صفحه نمایش ۴٫۳ اینچ WVGA Clear Black ، دوربین ۸MP در قاب پشت ، دوربین ثانویه ۱٫۲MP ، قاب پشت قابل تعویض و شارژ بی سیم است. نوکیا و T-Mobile تاکنون ویژگی های سخت افزاری بیشتری را در رابطه با این گوشی ارائه نداده اند. نوکیا Lumia 810 به یک سری سرویس ها مانند Nokia Drive ، Nokia Music ، Nokia City Lens و Nokia Transit نیز مجهز است. قیمت و زمان دقیق عرضه گوشی شارژ مستقیم ایرانسل تاکنون مشخص نشده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، اپراتور T-Mobile اعلام کرد که درآینده نزدیک بطور اختصاصی گوشی نوکیا Lumia 810 را عرضه می کند. این گوشی هوشمند ویندوزفون ۸ در ارتباط نزدیک با نوکیا Lumia شارژ مستقیم ایرانسل 820 است و تفاوت آنها تاحدودی در طراحی و ویژگی T-Mobile 42Mbps HSDPA می باشد.
عرضه اختصاصی نوکیا Lumia 810 به زودی شارژ مستقیم ایرانسل در T-Mobile – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 12,331