loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 6 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

  میکروفون ایرانسل یک دو سه HDR و صدای beats
کاربران می توانند اچ تی سی وان را به صورت طلای زرد ۲۴ عیار ، طلای سفید و یا رز ایرانسل یک دو سه گلد دریافت کنند. (مدل طلای سفید ۳۲۹۹ دلار است)برای برخی کاربران، گرفتن گوشی هوشمند پلاستیکی کنار ساعت رولکس و اتومبیل آئودی، جذاب و زیبنده به نظر نمی رسد و بر همین اساس کمپانی Goldgenie تصمیم گرفت تا اچ تی سی وان را از جنس طلا ساخته و عرضه کند. این کمپانی گوشی های هوشمند زیادی را مطلا کرده که از جمله آنها می توان آیفون۵ ، بلک بری را نام برد.گوشی مذکور آنلاک بوده و در همه جای دنیا می توان از آن استفاده کرد که همراه شارژر و کابل یو اس بی فروخته می شود.
- سیستم عامل ایرانسل یک دو سه آندروید جلی بین
-نمایشگر ۴٫۷ ایرانسل یک دو سه اینچی / ۱۰۸۰/ ۴۶۸ppi/ Super LCD
- 137 ایرانسل یک دو سه در ۶۸ در ۹ سانتی متر به وزن ۱۴۳ گرم
- ایرانسل یک دو سه NFC/ بلوتوث ۴/ وای.فای/ DLNA
اين گوشی هوشمند كه چند روز پيش در بازار جهانی عرضه شد، به بازار ايران هم رسيد و اكنون با قيمت ١٫٦٣٠٫٠٠٠ به فروش می ایرانسل یک دو سه رسد.اين گوشی سونی دارای ويژگی هايی مانند صفحه نمايش ۴٫٦ اينچ با پوشش ضدخش Gorilla، پردازشگر دوهسته ای ١٫٧ گيگاهرتزی، دوربين ٨ مگاپيكسلی، حافظه داخلی ٨ گيگابايت، خروجی تلويزيون، سيستم عامل اندرويد ۴٫١ و پشتيبانی از كارت حافظه MicroSD تا 32GB است.
پيدا کردن تلفن همراه به مراتب اسان تر از کنترل است، حال اگر تلفن شما کنترل تلويزيون بود، پيدا کردن ایرانسل یک دو سه کنترل ديگر مشکل نبود.
مشخصات فنی اچ ایرانسل یک دو سه تی سی وان :
- دوآل اسپیکر ایرانسل یک دو سه جلو با آمپلی فایر (HTC BOOMSOUND)
کمپانی اچ تی سی یکی از موفق ترین گوشی های خود – HTC ONE- را از جنس طلا به قیمت ایرانسل یک دو سه ۲۹۰۰ دلار راهی بازار کرد.
- ایرانسل یک دو سه دو گیگ رم
طراحی بسیار زیبای جعبه ایرانسل یک دو سه را نیز باید به این ادیشن محدود، اضافه کرد.
اين نرم افزار مخصوص تلفن ایرانسل یک دو سه هاي با سيستم عامل سيمبين است.
- پردازنده ۱٫۷ گیگاهرتزی چهار ایرانسل یک دو سه هسته ای Qualcomm snapdragon 600
اين نرم افزار نه تنها براي تلويزيون ایرانسل یک دو سه بلکه براي تمام وسايل صوتي و تصويري کاربرد دارد.
- ایرانسل یک دو سه باطری ۲۳۰۰ mAh

شرکت هواوی (Huawei) هفته‌ی گذشته باریک‌ترین گوشی دنیا را معرفی کرد. Huawei Ascend P6 آخرین مدل از گوشی‌های هوشمند این شرکت است. این شرکت چینی که اکنون بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی ابزارهای ارتباطی در جهان به حساب می‌آید قصد دارد با عرضه‌ی Ascend P6، به بازار گوشی‌های قدرتمند که اکنون توسط چند شرکت ایرانسل یک دو سه اشغال شده است وارد شود. در این مقاله می‌خواهیم بهترین گوشی از هر کدام از این شرکت‌ها یعنی Samsung Galaxy S4 ، ،HTC ONE ،Huawei Ascend P6 و Sony Xperia Z را با هم مقایسه کنیم.
اگر وسيله الکترونيکي شما در ليست دستگاه هاي ایرانسل یک دو سه اين برنامه نبود مي توانيد ديتابيس آن را دانلود کنيد و در سيستم برنامه قرار دهيد.براساس خبرهای رسيده، گوشی هوشمند Xperia SP سونی وارد بازار تهران شد.
کمپانی HTC در اواسط بهار 1392 از گوشی جدید خود با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت رونمایی کرد. این گوشی که Desire 600 نام دارد، تقریبا مشخصاتی شبیه به گوشی Desire SV دارد. البته از نظر ظاهری، این ایرانسل یک دو سه گوشی تا حدودی به سمت HTC One متمایل شده است. اما Desire 600 دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 540*960 پیکسل می‌باشد. سخت افزار این گوشی را یک چیپ Snapdragon 200 به همراه پردازنده چهار هسته ای از نوع Cortex-A5 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 203 و 1 گیگابایت حافظه رم تشکیل می‌دهند. در ضمن، این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را ندارد و فقط 8 گیگابایت حافظه داخلی آن در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. اما Desire 600 از شبکه 3G نیز پشتیبانی می‌نماید. دوربین موجود بر روی این گوشی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که قادر است با کیفیت HD فیلم برداری نماید. دوربین دوم این گوشی نیز یک دوربین 1.6 مگاپیکسلی جهت انجام مکالمات تصویری می‌باشد. نسخه 4.1 از سیستم عامل اندروید نیز سیستم عامل منتخب HTC برای این گوشی است که در کنار BlinkFeed معروف HTC، زیبایی و راحتی گوشی را چند برابر می‌نماید. در ضمن، بر روی این گوشی نیز دو اسپیکر در بالا و پایین قرار دارد که به تکنولوژی BoomSound مجهز هستند. طبق اعلام کمپانی تایوانی، این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید تا اواخر بهار عرضه خواهد شد که برای بررسی دقیق تا آن، باید تا آن زمان به انتظار بنشینیم.
پيدا کردن کنترل در بسياري از مواقع به يکي از بزرگترين مشکلات ما تبديل مي شود ، کوچک است در همه جايي مي تواند پنهان شده ایرانسل یک دو سه باشد ، پيدا کردنش بسيار سخت است.
تمام اين حالات را زماني ایرانسل یک دو سه در نظر بگيريد که برنامه ي مورد علاقه ي شما هم شروع شده است، چاره چيست ؟
Psiloc.irRemote از درگاه مادون قرمز ایرانسل یک دو سه تلفن تان براي ارتباط با وسايل صوتي و تصويري استفاده مي کند.
اين امکان ایرانسل یک دو سه براي شما وجود دارد تا با نصب نرم افزار Psiloc.irRemote تلفن خود را به کنترل تبديل کنيد.
- ۳۲ یا ۶۴ گیگ حافظه ایرانسل یک دو سه داخلی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 261
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 309
  • بازدید سال : 312
  • بازدید کلی : 12,600