loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

 سبوحی تاکید کرد: طبق پروانه صادره برای اپراتورهای ارتباطات بین‌المللی ماهواره‌ای، موضوع پروانه این شرکت‌ها، خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارائه خدمات تلفنی، نمابر و انتقال داده‌های باند باریک و خدمات ارزش افزوده از طریق ارتباطات ماهواره‌ای به صورت سیار و ثابت به تمام متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی است.
گوگل اطلاعات زیادی راجع به این سرویس منتشر نکرده است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
موبایل های سونی به دلیل قابلیت های فراوان ، تنوع ، کیفیت بالا خرید شارژ مستقیم ایرانسل و زیبایی ، جایگاه خوبی در بین کاربران ایرانی پیدا کرده است . ما می خواهیم این جایگاه را قوی تر کرده و به کاربران موبایل سونی کمک کنیم که از موبایل خود بهتر استفاده کنند و همیشه ما را در کنار خود داشته باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوگل که پیشتر اعلام کرده بود در صدد راه اندازی یک خرید شارژ مستقیم ایرانسل شبکه اجتماعی است نام این شبکه راGoogle +1 اعلام کرد اما ظاهرا تا بهار سال ۲۰۱۱ راه اندازی آن به تاخیر افتاده است.
تعدادی از مدیران سرویس‌دهندگان وبلاگ فارسی در نامه‌ای به کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ، برخی مسائل و مشکلات در زمینه تشخیص و اعمال خرید شارژ مستقیم ایرانسل مصادیق فیلترینگ در ووبلاگ‌های فارسی را مطرح کردند.
بر اساس این گزارش، سرگئی برین، یکی از موسسان گوگل روی خرید شارژ مستقیم ایرانسل این پروژه کار می کند.
طبق اعلام روابط عمومی رایتل، شرکت در این مسابقه برای عموم هم وطنان آزاد است. آثار نیز می‌توانند به صورت تک رنگ، سیاه خرید شارژ مستقیم ایرانسل و سفید و یا رنگی باشند، همچنین تمامی عکس‌ها باید فاقد قاب بوده و با فرمت jpg و با حجم حد اکثر 4 مگابایت ارسال شوند و حداکثر زمان فیلم‌های ارسالی نیز می بایست 30 ثانیه باشد.
متاسفانه شرکت های عرضه کننده و فروشندگان موبایل سونی در ایران ، تاکنون فعالیت آنچنان خوبی در ارائه آموزش های نحوه خرید شارژ مستقیم ایرانسل استفاده کاربران از موبایل سونی نداشته و اکنون شرکت سونی موبایل با همکاری یک شرکت ایرانی ، اقدام به ارائه آموزش و پشتیبانی موبایل های سونی خواهد کرد.
علاقه سونی به اتصال موبایل های سونی به سایر محصولات سونی مثل تلویزیون ، باعث جدایی سونی از شرکت اریکسون شد و هم اکنون موبایل های سونی این قابلیت را دارند که به وسیله کابل و یا خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیستم بی سیم ، به محصولات متنوع سونی متصل شوند .
ایرانسل از امکان استفاده از آهنگ پس خرید شارژ مستقیم ایرانسل زمینه در زمان انجام مکالمات، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
آرش کریم بیگی، مدیر روابط عمومی ایرانسل در خصوص نحوه فعال سازی این سرویس گفت: پس از عرضه این سرویس، مشترکین ایرانسل جهت استفاده از آهنگ پس زمینه، کافی است کدی را پیش از شماره تلفن همراه مورد خرید شارژ مستقیم ایرانسل نظر خود و بدون صفر شماره گیری کنند تا بتوانند از آهنگ پس زمینه استفاده کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای به نقل از ایتنا ، بخشی از نامه: «آنچه از برآیند عملکرد فعلی نهاد فیلترینگ مشاهده می‌شود ارسال دعوتنامه غیررسمی برای کاربرانی ایرانی جهت استفاده از سرویس‌های خارجی است. متأسفانه کاربرانی خرید شارژ مستقیم ایرانسل که با توجه به روند فعلی فیلترینگ استفاده از سرویس‌های وبلاگ خارجی را مطمئن‌تر از نمونه‌‌های داخلی می‌دانند هر روز بیشتر می‌شوند.»
لازم به ذکر است کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت خیریه بهنام دهش پور، آرزوهای خود را به یک درخت نمادین به نام "درخت خرید شارژ مستقیم ایرانسل آرزو" در خیریه نصب می کنند و خیرین هر آرزویی را که مایل باشند برآورده می کنند.
مدیر روابط عمومی ایرانسل، با اشاره به اینکه امکان استفاده از این سرویس در تماس با خطوط تلفن ثابت نیز فراهم شده اظهار کرد: خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشترکین سیمکارتهای ایرانسل برای استفاده از این سرویس در تماس با خطوط تلفن ثابت هم کافی است کدی را پیش از شماره تلفن ثابت مورد نظر خود و بدون صفر شماره گیری کنند تا این سرویس برای آنان فعال شود.
به نقل از ايسنا، با راه‌اندازی این سرویس، کلیه مشترکین سیم کارتهای ایرانسل این امکان را خواهند داشت تا از میان موسیقی و آواهای موجود، خرید شارژ مستقیم ایرانسل یکی را انتخاب و در طول مکالمه در پس زمینه مکالمه پخش کنند.
لذا در صورتیکه که کاربر موبایل های سونی هستید و یا قصد خرید موبایل سونی دارید و خرید شارژ مستقیم ایرانسل علاقمندید که از تمام قابلیت های موبایل خود استفاده کنید ، آدرس ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید تا اخبار مربوط به آموزش های ما ، نکات مخفی موبایل ها ، مراکز رسمی فروش ، لوازم جانبی ارائه شده در ایران و بسیاری از موارد دیگر مخصوص موبایل های سونی ، برای شما ارسال گردد.
همچنین فروش های ویژه و جشنواره های موبایل سونی نیز در ایران برگزار خواهد شد که اخبار آن از طریق ایمیل به اطلاع شما می رسد.گوگل اعلام کرده خرید شارژ مستقیم ایرانسل شبکه اجتماعی خود را با نام Google +1 راه اندازی می کند.
پایگاه اینترنتی رگولاتوری در بخش «دارندگان پروانه»، خرید شارژ مستقیم ایرانسل اسامی شرکت‌های دارای پروانه خدمات GMPCS را دو شرکت «کامپیوتری پردازش باز نوین» و «ارتباطات تلفن آسیا» در محدوده فعالیت سراسر کشور اعلام کرده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 12,305