loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

به گفته خرید شارژ مستقیم ایرانسل وی در صورتی که مشترکی مبلغ صورتحساب خود را پنج روز یا کمتر مانده به موعد صدور صورتحساب آن دوره پرداخت کند، میزان دو درصد اعتبار رایگان در صورت حساب دوره بعدی وی منظور خواهد شد.
پرداخت آنلاین صورتحساب خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل با مبلغ دلخواه ممکن شد
به خرید شارژ مستقیم ایرانسل نقل ار ایسنا ، آرش کریم*بیگی - مدیر روابط عمومی ایرانسل با بیان این مطلب گفت: مشترکان سیم*کارت*های دائمی ایرانسل درصورت تمایل می*توانند مبلغی غیر از مبلغ صورت*حساب خود را نیز از طریق پرداخت اینترنتی به حساب سیم*کارت خود واریز کنند.
وی افزود: اما با این وجود اپراتورها می*توانند درخواست خود را برای افزایش تعداد مشترکین به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارایه کنند و پس خرید شارژ مستقیم ایرانسل از بررسی رگولاتوری و ارایه مجوز می*توانند مشترکین خود را افزایش دهند.
به گفته مدیر روابط عمومی ایرانسل، این شرکت با هدف تشویق مشترکان به استفاده از روش*های پرداخت غیرحضوری ، به کلیه خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشترکانی که با استفاده از این روش به پرداخت صورتحساب و یا واریز اعتبار برای استفاده از سرویس رومینگ سیم کارت دائمی اقدام می*كنند، 2 درصد از مبلغ پرداختی را به عنوان هدیه به حساب سیم*کارت مشترک گردانده و از مبلغ صورتحساب دوره بعد وی کسر می*کند.
به گفته وی مشترکان سیم*کارت*های دائمی ایرانسل، برای فعال*سازی سرویس رومینگ سیم*کارت خود هم می*توانند از طریق پرداخت خرید شارژ مستقیم ایرانسل آنلاین اقدام كنند.
به خرید شارژ مستقیم ایرانسل گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، مشترکان سیم*کارت*های دائمی ایرانسل می*توانند مبلغ صورتحساب خود را از طریق مراجعه به وب*سایت اینترنتی ایرانسل به نشانی صفحه اصلی و با استفاده از یکی از کارت*های عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.
دور خرید شارژ مستقیم ایرانسل جدید طرح انتخاب شماره دلخواه ایرانسل آغاز می*شود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، خرید شارژ مستقیم ایرانسل معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: مطابق آنچه که در پروانه اپراتور دوم تلفن همراه آمده، ایرانسل در جذب تعداد مشترکین تلفن همراه سقف ندارد.
بهای سیم‎کارت اعتباری با شماره انتخابی ایرانسل ، با احتساب 3هزار تومان اعتبار اولیه موجود در آن و حق الزحمه شركت پست بابت تحویل در محل مشترك و دریافت مدارك ، مجموعا 15 هزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل تومان تعیین شده كه در هنگام ثبت*نام اینترنتی از طریق پرداخت اینترنتی به*وسیله كارت یكی از بانك*های عضو شبكه شتاب و یا پرداخت از طریق کارت شارژ ایرانسل دریافت می*شود.
متقاضیان برای ثبت*نام باید ابتدا به وب*سایت رسمی ایرانسل به نشانی صفحه اصلی مراجعه کرده و وارد پورتال ثبت*نام شماره طلایی شوند سپس شماره موردنظر خود را در محل مشخص شده وارد کنند. درصورتی که شماره* انتخابی شده پیش از این توسط سایرین رزرو نشده باشد، خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیستم، انتخاب آنان را تایید كرده و به مرحله بعدی هدایت می*كند.
به نقل از خرید شارژ مستقیم ایرانسل ايلنا ، حسن رضوانی معاون سازمان رگولاتوري در اولين نشست رئيس جديد اين سازمان در جمع خبرنگاران در زمينه سقف پروانه اپراتور دوم اظهارداشت: در پروانه اين اپراتور هیچ قیدی برای حداکثر تعداد مشترکان ایرانسل وجود ندارد، ما قبلا بر سر تعداد 15 ميليون و 800 هزار مشترك فعال به توافق رسيده بوديم ولي اصل مطلب اين است كه اين اپراتور محدوديت مشترك ندارد و مي تواند ضمن كسب مجوز از سازمان مشتركان خود را بيشتر كنند.
به گفته وی کد شناسه 12 رقمی ویژه هر مشترک ، روی صورتحساب وی درج شده است. هم*چنین مشترکان برای اطلاع از این کد می*توانند کد #1*1*130* را از خرید شارژ مستقیم ایرانسل خط ایرانسل خود شماره*گیری كنند.
پس از تایید سیستم مبنی بر موجود بودن شماره خرید شارژ مستقیم ایرانسل طلایی مورد نظر و وار*د کردن اطلاعات لازم ، مرحله ثبت*نام آغاز می*شود. در این مرحله علاوه بر تکمیل مشخصات فردی، درج نشانی پست الکترونیک و یک شماره تلفن*همراه الزامی است زیرا در تمامی مراحل، اطلاعات مربوط به ثبت*نام از طریق پیام*کوتاه و پست الکترونیک به اطلاع متقاضی خواهد رسید.
در ادامه اين نشست، خرید شارژ مستقیم ایرانسل لطف اله سبوحی*معاون صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز تاکید کرد: آنچه که در پروانه ایرانسل آمده، تعداد مشترکانی است که اپراتور خود را متعهد به واگذاری سیم کارت به آنها کرده است.
مدیر روابط عمومی ایرانسل گفت: مشترکان سیم*کارت*های دائمی این اپراتور برای پرداخت خرید شارژ مستقیم ایرانسل صورتحساب خود از طریق اینترنت تنها به وارد کردن شماره تلفن همراه ایرانسل و کد شناسه خود نیاز دارند.
وی افزود: در زمان تدوین پروانه شورای اقتصاد تعداد مشترک را تصویب می*کند که براساس آن سقف تعداد مشترک برای ایرانسل لحاظ نشده اما در اسناد پشتیبانی که پروانه این اپراتور دارد، آمده است که هر بنگاه اقتصادی نمی*تواند بیش از ۴۰ درصد سهم بازار را داشته باشد و برهمین اساس هم این اپراتور می*تواند تا رسیدن به سهم ۴۰ درصدی خرید شارژ مستقیم ایرانسل از بازار تعداد مشترکان فعال خود را افزایش دهد.سبوحی گفت: براساس همین محدودیتی که برای بنگاه*های اقتصادی قرار داده شده نیز کمیسیون تنظیم مقررات سقف ۳۸ میلیون مشترک تلفن همراه در پروانه شرکت مخابرات ایران را قید کرده است.
متقاضیان می*توانند شماره دلخواه خود را از بین شماره*های طلایی نظیر شماره*های مرتب خرید شارژ مستقیم ایرانسل ، شماره فعلی تلفن*همراه ، تلفن ثابت منزل و یا محل كار خود، تاریخ تولد یا ازدواج ، یك ردیف شماره*های سریالی و پشت سرهم برای اعضای خانواده ، دوستان یا همكاران ، تركیب حروف ابجد كه مفهوم خاصی را ایجاد می*كند ، شماره حساب بانكی ، شماره ملی ، شماره شناسنامه ، شماره خودرو و یا هر شماره دلخواه دیگر از ردیف اعلام شده را به دلخواه ، به عنوان شماره سیم کارت اعتباری ایرانسل خود انتخاب کنند.
به نقل از ایستنا ، از روابط عمومی ایرانسل ،* با اجرای دور جدید واگذاری شماره طلایی ، ایرانسل این امکان منحصر به فرد را در اختیار متفاصیان قرار می*دهد تا شماره تلفن *همراه دلخواه خود را از میان شماره*های موجود از ۰۹۳۹۱۰۰۰۰۰۰ تا خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۰۹۳۹۹۹۹۹۹۹۹ انتخاب كنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، ایرانسل اعلام كرد به عـنوان تنها ارائه*دهنـده خدمات خرید شارژ مستقیم ایرانسل "شماره طلایی" در کشـور ، دور جـدید ایــن طرح را از بامداد یکشنبه ۶ تیر تا ساعت 23 و 59 دقیقه پنجشنبه ۳۱ تیرماه سال جاری و از طریق وب* سایت رسمی خود به نشانی صفحه اصلی ارائه می*دهد.
پروانه همراه اول سقف دارد/پروانه ایرانسل سقف ندارد خرید شارژ مستقیم ایرانسل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 283
  • بازدید سال : 286
  • بازدید کلی : 12,574