loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 16 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

با پیشخوان ایرانسل، مشترکین برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی، دیگر نیازی به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانند از طریق ویترین ایرانسل و خرید شارژ مستقیم ایرانسل با تلفن همراه خود، در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار بگیرند.
تقدیر خرید شارژ مستقیم ایرانسل احمدی نژاد از ایرانسل در مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به المپیک
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور در ادامه روند ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای خرید شارژ مستقیم ایرانسل جدید و جذاب تلفن همراه در کشور و همگام با آخرین فناوری روز دنیا، سرویس روزنامه همراه را با نام تجاری «پیشخوان ایرانسل» در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد.
سرویس روزنامه همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل توسط ایرانسل عرضه شد
براساس این گزارش، آخرین فهرست رسانه‌های عرضه شده بر روی پیشخوان ایرانسل با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به خرید شارژ مستقیم ایرانسل شماره ۸۴۹۴ قابل دریافت بوده و متقاضیان اشتراک، کافی است کد ویژه رسانه مورد نظر خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۴۹۴ ارسال کنند.
محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی رسانه خرید شارژ مستقیم ایرانسل مورد نظر همراه خواهد بود و مشترکین با استفاده از این سرویس از «روزنامه همراه» برخوردار شده و می‌توانند به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراه خود بخوانند.
برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل نخستین بار در کشور
سومین دوره اجلاس توسعه صنایع ملی ایران و مراسم اعطای جایزه ملی رضایتمندی مشتریان، جایزه بین‌المللی مدیریت موفق و خلاق و همچنین گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۴ در زمینه رضایتمندی مشتریان، با حمایت وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت اتاق بازرگانی صنایع و معادن ۱۴ استان بزرگ کشور و با حضور بهروز علی شیری، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، غلامحسین خرید شارژ مستقیم ایرانسل حسینی‌نیا، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، داریوش پاک‌بین، رئیس اتاق تعاون مرکزی ایران، امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، اکبر شریفی، معاون شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران، غلامرضا سلیمانی مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مدیرکل ACS، آلبرت یاقوزیان، معاون پژوهشی پژوهشکده وزارت امور اقتصاد و دارایی و جمع زیادی از تولیدکنندگان و مدیران برتر بخش خصوصی کشور، عصر روز سه شنبه و در محل سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
با عرضه آزمایشی سرویس «پیشخوان ایرانسل» و برای نخستین بار در کشور، مشترکین ایرانسل می‌توانند از طریق تلفن همراه خود و در قالب پیام چند رسانه‌ای خرید شارژ مستقیم ایرانسل (MMS) در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار، گزارش‌ها و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار گیرند.
در مراسم بدرقه کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، که سه شنبه شب و در محل آکادمی ملی المپیک برگزارشد، محمود احمدی نژاد با اهدای لوح تقدیری، از ایرانسل به عنوان اولین و تنها حامی کاروان اعزامی ایران به المپیک تقدیر کرد. در این لوح تقدیر، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر ایرانسل به عنوان نخستین و تنها حامی مالی کاروان ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ تقدیر و تشکر به عمل آمده و تاکید شده که حمایت‌های مالی خرید شارژ مستقیم ایرانسل و معنوی ایرانسل از سفرای ورزشی ایران در مهمترین آوردگاه ورزشی جهان با قدردانی تمامی اعضای جامعه ورزش ایران همراه است.
در پایان این تقدیرنامه ویژه، ابراز امیدواری شده که با اتکا به عنایات ایزد منان و همدلی روزافزون جامعه ورزشی ایران و ایرانسل در حمایت از ورزش ملی و همدلی روزافزون و استمرار چنین همکاری‌های موثری، درآینده شاهد الگوگیری دیگر بخش های جامعه تولید و صنعت کشور در جهت حمایت از ورزش کشور باشیم. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
سرویس روزنامه خرید شارژ مستقیم ایرانسل همراه توسط ایرانسل عرضه شد
مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، سه شنبه شب و با حضور محمود احمدی نژاد، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، حمید سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، زریبافان مشاور رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک، بهرام خرید شارژ مستقیم ایرانسل افشارزاده دبیر کل ملی المپیک و جمع کثیری از پیشکسوتان، ورزشکاران راه یافته به این مسابقات و خانواده‌ آنان با حمایت ایرانسل در محل اکادمی ملی المپیک برگزارشد.
پس از اشتراک، هزینه هر نسخه محصول ارسال شده به متقاضی، به صورت خرید شارژ مستقیم ایرانسل جداگانه در حساب وی منظور می‌شود و تا قبل از ارسال دستور لغو اشتراک، نسخه‌های منتشر شده بر روی پیشخوان ایرانسل برای مشترک ارسال می‌شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 12,295