loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 18 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

 هر چند به نظر می رسد چنین محصولاتی خرید شارژ مستقیم ایرانسل وجود خارجی داشته باشند ولی بعید است سامسونگ معرفی پرچمدار جدید خود را با رونمایی همزمان از آنها تحت الشعاع قرار دهد.
فناوری لمس شناور برای گلکسی S 4. پیش تر این فناوری توسط سونی در تلفن XPERIA Sola به کار گرفته شده خرید شارژ مستقیم ایرانسل و سامسونگ فقط آن را به همراه SPEN برای گلکسی نوت عرضه کرده بود که ویژگی Air View را در دسترس کاربر قرار می داد. اما گفته می شود که این بار و برای هوشمند تر شدن پرچمدار جدید سامسونگ نسبت به هر دستگاه دیگری در بازار، قرار است لمس شناور را بدون SPEN در گلکسی S 4 هم ببینیم.
سامسونگ همچنین اعلام کرد این اطلاعیه، به موجب ماده ۲ -۱۰ شرایط استفاده از برنامه‌های کاربردی سامسونگ برای خریداران خرید شارژ مستقیم ایرانسل و ماده ۲-۲۳ شرایط و ضوابط خدمات سامسونگ، یک اخطاریه قبلی در خصوص توقف خدمات برنامه‌های کاربردی تلقی می‌گردد.
این اطلاعیه در حالی منتشر می‌شود که اغلب دارندگان تبلت و گوشی‌های هوشمند سامسونگ در ایران از طریق اپ استور سامسونگ آپدیت می‌شوند و این خرید شارژ مستقیم ایرانسل کمپانی برنامه جایگزینی برای آپدیت شدن گوشی‌های ایرانی اعلام نکرده است.
شارژ بی سیم. DigiTimes به نقل از چندین منبع گزارش می دهد که گلکسی S 4 با قابلیت شارژ بی سیم مبتنی بر استاندارد Qi به بازار عرضه خواهد شد ولی هنوز مشخص نیست که این ویژگی و خرید شارژ مستقیم ایرانسل شارژر القایی مورد نیاز، جزئی از محتویات جعبه این محصول خواهند بود یا اینکه شارژر و درب پشتی مخصوص شارژ القایی جداگانه به فروش می رسند.
گفتنی است یکی از برگ‌های برنده سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند ایران، اپ استور ایرانی خود بوده خرید شارژ مستقیم ایرانسل است که با این حرکت، خود را در رده سایر گوشی‌های بدون پشتیبانی خواهد انداخت و کاربران دلیلی برای خرید نخواهند داشت.
سامسونگ در این اطلاعیه پیشنهاد داده تا پیش از تاریخ مذکور برنامه‌های کاربردی گوشی سامسونگ توسط کاربران ایرانی بروزرسانی شود، در غیر اینصورت پس از آن تاریخ، بروزرسانی برنامه‌ها امکان‌پذیر خرید شارژ مستقیم ایرانسل نخواهد بود.
سامسونگ می گوید این معماری می تواند تا ۷۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و باعث می شود عمر باتری ابزار همراه شما بیشتر شود. سامسونگ می گوید: «با تکنولوژی پیشرفته صفحات خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایش امروزی، در حال گذار به سوی رزولوشن های بالاتر و شفاف تر هستیم. و Exynos 5 Octa به اندازه کافی قدرتمند است که از پس نمایشگرهای WQXGA یا ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل هم بر آید. و کاربران را قادر می سازد تا ویدیوها را با کیفیت عالی روی تبلت ها و اسمارت فون های اعلای خود تماشا کنند.»
به گزارش ایتنا از خبرآنلاین کمپانی سامسونگ در اطلاعیه‌ای خرید شارژ مستقیم ایرانسل از طریق ایمیل برای اعضای اپ استور خود، اعلام کرد از تاریخ {۲۲ می، ۲۰۱۳} خدمات برنامه‌های کاربردی سامسونگ به جهت برخی موانع حقوقی موقتاً متوقف خواهد شد.
این اطلاعیه در حالی منتشر می‌شود که اغلب دارندگان تبلت و گوشی‌های هوشمند سامسونگ در ایران از طریق اپ استور خرید شارژ مستقیم ایرانسل سامسونگ آپدیت می‌شوند و این کمپانی برنامه جایگزینی برای آپدیت شدن گوشی‌های ایرانی اعلام نکرده است.
با معرفی گلکسی اس چهار اکنون سامسونگ تبدیل به تیتر یک خبرها شده است. البته این خرید شارژ مستقیم ایرانسل شرکت کره ای برای امروز تنها به همین یک خبر بستنده نکرده است: قرار است تولید انبوه چیپ هشت هسته ای Exynos 5 Octa سامسونگ از نیمه دوم سال جاری میلادی آغاز گردد.
نمایشگر AMOLED با متریال PHOLED. طبق شنیده ها سامسونگ برای نمایشگر گلکسی S 4 متریالی جدید که PHOLED خرید شارژ مستقیم ایرانسل سبز نام دارد را توسعه داده. استفاده از رنگ سبز-زرد در این نوع پنل باعث کاهش مصرف انرژی تا ۲۵ درصد نسبت به AMOLED های قبلی می شود. از آنجایی که در تیزر تبلیغاتی سامسونگ هم گفته می شود “این یکی از جذاب ترین محصولاتی است که از زمان رنگی شدن تلویزیون ها به بازار آمده” انتظار دور از ذهنی نیست که نمایشگر گلکسی S 4 از تکنولوژی های جدید برخوردار باشد.
گلکسی S 4 مینی و ساعت هوشمند سامسونگ. پروژه ای به نام پروژه J در سامسونگ وجود دارد که اولین بار سم موبایل به آن اشاره خرید شارژ مستقیم ایرانسل کرد. یکی از محصولات توسعه یافته در این پروژه گلکسی S 4 است ولی دو محصول دیگر نیز وجود دارند که سم موبایل بر اساس تجهیزات جانبی در حال توسعه برای آنها، معتقد است گلکسی S 4 مینی و ساعت هوشمند سامسونگ هستند. اما هنوز عرضه یکی از آنها (احتمالا ساعت) قطعی نشده.
این چیپ که از طراحی ۲۸ نانومتری بهره می برد، اولین بار به عنوان یک خبر جذاب در CES 2013 رونمایی شد. نسخه ای که اکنون قرار است در خرید شارژ مستقیم ایرانسل گلسی اس ۴ مورد استفاده قرار گرفته و پس از آن هم به صورت انبوه وارد بازار شود، دارای چهار هسته با معماری Cortex-A15 است که برای فعالیت های سنگینی چون عکاسی یا بازی مورد استفاده قرار می گیرند. چهار هسته بعدی این چیپ هم از نوع کم مصرف هستند که برای کارهای سبک تر مانند اینترنت گردی، تماشای ویدیو و پخش موسیقی استفاده می شوند.
چندین تُن شایعه در بازار مکاره خبر پخش شده و حدس بزنید چه؟ انگشت خرید شارژ مستقیم ایرانسل اشاره تمام آنها به سمت ۲۴ اسفند و مراسم سامسونگ است. در اینجا به طور یکجا به آنها می پردازیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 12,351