loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 11 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 سونی در روزهایی باقی مانده به معرفی پرچمدار جدید خود بسیار پر سر و صدا بوده اما در روز گذشته اخبار خاصی از سونی در منابع خبری مختلف منتشر نشده بود. ما هم برای همین و به منظور تنوع چند تصویر زیبا از اکسپریا زد اولترا را برای شما قرار میدهیم . امیدوارم از irancell123 این تصاویر لذت ببرید.
من آموزش و فایل هارو در یک فایل زیپ گزاشته ام irancell123 که میتوانید انرا در زیر دانلود کنید.
پس از معرفی آخرین نسخه از اندروید سونی به سرعت دست به کار شده irancell123 و آزمایشات این نسخه را بر روی دستگاه های اکسپریا آغاز کرده است. در حالی که حدود ۱۲ ساعت از معرفی رسمی اندروید ۴٫۳ نگذشته بود سونی لیستی از گوشی هایی را که به این نسخه به روز میشوند را معرفی کرد. هرچند طبق گفته سونی آن لیست نهایی سونی برای به روزرسانی به اندروید ۴٫۳ نبود.
با irancell123 توجه به شباهت سخت افزاری اکسپریا اس و آکرو اس و اس ال در صورت عرضه این به روز رسانی برای اکسپریا اس دو دستگاه دیگر نیز این آپدیت را دریافت میکنند.
این دستگاه قرار است با نامهای C6902 , C6903 , C6906 وارد بازار های جهانی شود اما برای بازار ژاپن ماجرا کمی تفاوت دارد. NTT Docomo که پیش از این نیز گوشی هایی را برای خود جدا irancell123 از بازارهای جهانی داشت اکنون نیز قرار است که هونامی را با عنوان SO-01F وارد بازار ژاپن کند.
آپدیت های قبلی جلی بین ۴٫۱٫۲ برای اکسپریا اس با سری عددی B.0 منتشر میشدند اما irancell123 حالا آپدیت پیش رو با سری متفاوتی قرار است عرضه شود. به همین خاطر احتمال اینکه این آپدیت برای نسخه های بالاتر از ۴٫۱٫۲ باشد نیز وجود دارد اما احتمالش کم است زیرا ما در سایت ptcrb.com که بررسی کردیم دیدیم زمان اندروید 4 اپدیتی از A.0 به A.1 ارئه شد ولی نسخه ی اندروید تغییر نکرد حالا هم از B.0 به B.1 اپدیت میشود احتمالا اگه بخواد نسخه ی اندروید تغییر کنه باید با بیلد نامبر 6.3B باشه اما بازهم احتمال تغییر نسخه وجود داره.
اگر به یاد داشته باشید در ماه ژوئن بود که گزارشاتی مبنی بر ارائه آپدیت جدید سونی برای اکسپریا اس در ماه ژولای رسیده بود. که با وجود به پایان رسیدن ماه ژولای هنوز این آپدیت منتشر نشده است. اما حالا در تالار پشتیبانی سونی یکی از اعضای تیم پشتیبانی اعلام کرده که آپدیت جدیدی برای این گوشی با سری ساخت ۶٫۲٫B.1.XX در irancell123 راه است.
یکی از بزرگ ترین دغدغه های کاربران اندرویدی ایرانی عدم استفاده از گوگل پلی (اندروید مارکت) است که اول تحریم بودیم و بعد از برداشتن تحریم های دیگه کسی نفهمید چه شد چون بعضی وقت ها برنامه باز میشد ولی زمان دانلود پیغام فیلتر میداد irancell123 ولی به هر حال ما امروز این دغدغه را به سادگی حل کرده ایم که خود ماهم اینطور استفاده میکنیم این روش کاملا کار میکند ولی نیاز به دستگاه روت یا دستگاه هایی که اندروید 4 به بالا نیاز دارد.و بر روی دستگاه های : xperia slو xperia solaو xperia pو galaxy s2و galaxy s3 امتحان شده.
به نقل از Fredik Ekstrand مدیر بخش نرم افزاری سونی این آپدیت هم اکنون در حال آزمایش بر روی دستگاههای اکسپریا است. تغییرات این نسخه نسبت به قبل شامل بهبود عملکرد سیستم، قفل صفحه نمایش، لانچر، دفترچه تلفن، مجموعه برنامه های رسانه های irancell123 جدید (واکمن، آلبوم، فیلم)، گزینه های بیشتر برای پیام های متنی، به روز رسانی وضعیت های صوتی و صفحه کلید با امکانات جدید می باشد.
چند روز irancell123 قبل بود که خبری مبنی بر آپدیت جدید سونی برای اکسپریا اس و اس ال برای شما قرار داده بودیم. حالا تصاویری از این آپدیت به بیرون درز کرده که ساختار این به روز رسانی را نشان میدهد. این آپدیت که تردید در نسخه اندروید آن نیز وجود داشت حالا مشخص شده است که بر پایه همان اندروید ۴٫۱٫۲ خواهد بود.
حالا سونی در خبری تکمیلی اعلام کرد تمامی دستگاه های اکسپریا ۲۰۱۳ به اندروید ۴٫۳ به روز میشوند اما نکته ای که برای بسیاری امیدوار کننده است اینکه قرار است تعدادی از دستگاه های ۲۰۱۲ نیز به طور مستقیم از اندروید ۴٫۱ به ۴٫۳ به روز شوند. البته سونی هنوز اسمی از گوشی های ۲۰۱۲ که قرار است آپدیت جدید را دریافت کنند نبرده است اما انتظار میرود تعدادی از این گوشی ها با توجه به توان سخت افزاری بالاتر بتوانند این آپدیت را irancell123 دریافت کنند.
شماره ساخت این آپدیت irancell123 ۶٫۲٫B.1.96 و بر پایه اندروید ۴٫۱٫۲ خواهد بود. اما مهمترین نکته در این به روزرسانی این طور که اعلام شده است حل مشکل فیلم برداری در حالت فول اچ دی ۱۰۸۰ خواهد بود. این آپدیت تا اواخر همین ماه میلادی یعنی دهه اول شهریور ماه منتشر خواهد شد.
xperiablog پرجمدار جدید سونی با نام هونامی قرار است که در ماه سپتامبر و در نمایشگاه موبایل برلین رونمایی شود. بدون شک این دستگاه یکی irancell123 از پر سر و صدا ترین دیوایسهای این نمایشگاه خواهد بود که قرار است بعد از معرفی به تمامی بازارهای جهانی عرضه شود.
در این ویدیو کارکرد با قلم روی گوشی،گرفتن عکس با دوربین،تماشای ویدیو و تست پنجمارک نیز مشاهده میشود،در آخر نیز توسط ۲ خانم تایلندی تست ضد آب بودن آن صورت میگیرد،پیشنهاد میکنیم این ویدیوی جالب را از دست irancell123 ندهید! شما میتوانید از لینک آپارات ان را تماشا و دانلود کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 205
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 205
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 256
  • بازدید کلی : 12,544