loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 8 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 براساس کد جدیدی که در نسخه آزمایشی جدید از iOS 7 کشف شده، نسل بعدی آیپد مینی از نظر قطعات داخلی بهبود یافته، اما صفحه نمایش شارژ اتوماتیک ایرانسل آن تغییر محسوسی نکرده و از همان رزولوشن نسل اول برخوردار است.
بخش گرافیکی اپلیکیشن‌ها در SKD نسخه آزمایشی چهارم از iOS 7، فاقد قسمت @2x است که در ابزارهای مجهز به صفحه نمایش رتینا بکار می‌رود. این بدین معناست که نسل جدید این تبلت بدون نمایشگر رتینا همراه خواهد بود. پیش از این اکثر کارشناسان بر این باور بودند که یکی از مهمترین بروز رسانی‌ها در نسل جدید آیپدمینی استفاده از صفحه نمایش رتینا شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهد بود. برخی نیز اعلام کردند که اپل برای حفظ ضخامت باریک آیپد مینی و استفاده از صفحه نمایش رتینا با چالش جدی روبرو است و این نوع از صفحه‌های نمایش بسیار ضخیم‌تر از صفحه نمایش فعلی بکار گرفته شده در نسل اول iPad Mini هستند.
تبلت بعدی سامسونگ SM-P600 نام دارد، که شارژ اتوماتیک ایرانسل مجهز به پردازنده Snapdragon 800 و صفحه نمایش 10 اینچ با رزولوشن 2560 در 1600 است. به این ترتیب تراکم صفحه به 299 پیکسل در اینچ می‌رسد. ظاهر این تبلت فاقد قلم S-Pen است.
اگر این اتفاق شارژ اتوماتیک ایرانسل رخ دهد آن وقت کار برای iPad Mini در رقابت با نکسوس 7 جدید که از صفحه نمایش 7 اینچ با رزولوشن بسیاب بالای 1920 در 1200 پیکسل بهره می‌برد، بسیار سخت خواهد شد. شاید هم اپل هنوز در تلاش برای یافتن راهی برای باریک‌ کردن صفحه نمایش رتینا و استفاده از آن در آیپد مینی باشد و نهاینا به نتیجه برسد. وب سایت 9to5Mac عمیقا کدهای SDK نسخه جدید iOS 7 را موشکافی کرده و متوجه شده است که iPad Mini جدید از نظر صفحه نمایش تغییری نخواهد کرد.
کدهای J75, J76 و J77 نشان می‌دهند که آیپد مینی جدید از تراشه A6 که پیش از این در آیفون 5 نیز بکار گرفته شده بود، بهره می‌برد. A6 از نظر شارژ اتوماتیک ایرانسل قدرت و بازده نسبت به سیستم-روی-یک-چیپ A5 که در آیفون 4S و آیپدمینی اول بکار رفته، به مراتب قوی‌تر است. و به این ترتیب بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها، سریعتر از نسل اول در آیپد مینی دوم اجرا خواهند شد.
وب سایت 9to5Mac عمیقا کدهای SDK نسخه جدید iOS 7 را موشکافی کرده و متوجه شده است که iPad Mini جدید از نظر صفحه نمایش تغییری نخواهد کرد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
چند روز پیش اطلاعات مربوط به تبلت 12.2 اینچی و 10.1 اینچی شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید سامسونگ به بیرون درز کرد و حالا evleaks منبع مطمئن شایعات دنیای فناوری در توییتر خود اعلام کرده که این دو تبلت دارای رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل هستند و سامسونگ از دو پردازنده اکتا و Snapdragon 800 در آنها بهره خواهد برد.
کدهای J75, J76 و J77 نشان می‌دهند که آیپد مینی جدید از تراشه A6 که پیش از این در آیفون 5 نیز بکار گرفته شده بود، بهره می‌برد. A6 از نظر قدرت و بازده نسبت به سیستم-روی-یک-چیپ A5 که در آیفون 4S و آیپدمینی اول بکار رفته، به مراتب قوی‌تر است. و به این شارژ اتوماتیک ایرانسل ترتیب بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها، سریعتر از نسل اول در آیپد مینی دوم اجرا خواهند شد.
براساس این اطلاعات احتمالا SM-P900 جزو خانواده گلکسی نوت شارژ اتوماتیک ایرانسل است و با نام گلکسی نوت 12 روانه بازار می‌شود تا در کنار گلکسی نوت 3، گلکسی نوت 8 و گلکسی نوت 10 قرار گیرد. تبلت SM-P600 نیز احتمالا در خانواده گلکسی تب‌های جای داده خواهد شد.
بخش گرافیکی اپلیکیشن‌ها در SKD نسخه آزمایشی چهارم از iOS 7، فاقد قسمت @2x است که در ابزارهای مجهز به صفحه نمایش رتینا بکار می‌رود. این بدین معناست که نسل جدید این تبلت بدون نمایشگر رتینا همراه خواهد بود. پیش از این اکثر کارشناسان بر این باور بودند که یکی از مهمترین بروز رسانی‌ها در نسل جدید آیپدمینی استفاده از صفحه نمایش رتینا خواهد بود. برخی نیز اعلام کردند که اپل برای حفظ ضخامت شارژ اتوماتیک ایرانسل باریک آیپد مینی و استفاده از صفحه نمایش رتینا با چالش جدی روبرو است و این نوع از صفحه‌های نمایش بسیار ضخیم‌تر از صفحه نمایش فعلی بکار گرفته شده در نسل اول iPad Mini هستند.
اگر این اتفاق رخ شارژ اتوماتیک ایرانسل دهد آن وقت کار برای iPad Mini در رقابت با نکسوس 7 جدید که از صفحه نمایش 7 اینچ با رزولوشن بسیاب بالای 1920 در 1200 پیکسل بهره می‌برد، بسیار سخت خواهد شد. شاید هم اپل هنوز در تلاش برای یافتن راهی برای باریک‌ کردن صفحه نمایش رتینا و استفاده از آن در آیپد مینی باشد و نهاینا به نتیجه برسد. چند روز پیش اطلاعات مربوط به تبلت 12.2 اینچی و 10.1 اینچی جدید سامسونگ به بیرون درز کرد و حالا evleaks منبع مطمئن شایعات دنیای فناوری در توییتر خود اعلام کرده که این دو تبلت دارای رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل هستند و سامسونگ از دو پردازنده اکتا و Snapdragon 800 در آنها بهره خواهد برد.
تبلت 12.2 اینچی جدید سامسونگ با نام مدل SM-P900 راهی بازار می‌شود و همچون دیگر اعضاء خانواده نوت از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این تبلت دارای رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل خواهد بود و این بدین معناست که تراکم شارژ اتوماتیک ایرانسل 247 پیکسل در اینچ را ارائه می‌کند.
تبلت 12.2 اینچی جدید سامسونگ با نام مدل SM-P900 راهی بازار می‌شود و همچون دیگر اعضاء خانواده نوت از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کند. صفحه شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایش این تبلت دارای رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل خواهد بود و این بدین معناست که تراکم 247 پیکسل در اینچ را ارائه می‌کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 84
  • بازدید کلی : 12,372