loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

شارژ اتوماتیک ایرانسل در اکتبر و یا ستامبر به بازار عرضه می شود، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است.
این به این معنی همان مقدار پیکسلی که شما در یک تلویزیون که چهار سال پیش ،بیش از ۱۰۰۰ پوند هزینه می کردید وجود داشت در حال حاضر در جیب شما قرار دارد. هر دو صفحه نمایش درعین سادگی دارای زرق و برق است، اما صفحه نمایش Iphone 5 مدیریت می شود. از سوی دیگر، صفحه نمایش S4 دارای شارژ اتوماتیک ایرانسل رنگ های اشباع شده، کاملا مطابق تصویر واقعی است. آنچه باعث تمایل به بهتر بودن iphone 5 شده است، قابلیت دید در فضای باز به دلیل روشنایی بیشتر صفحه نمایش آن است. همچنین می تواند تیره تر از s4 شود، که باعث می شود بیشتر مناسب برای استفاده در شب (در تاریکی) باشد.
سخت افزار و شارژ اتوماتیک ایرانسل عمر باتری
قرار است گوشی هوشمند Oppo Find 6 پاییز امسال وارد بازار جهانی شود اما شارژ اتوماتیک ایرانسل هنوز تاریخ دقیق عرضه و قیمت نهایی آن منتشر نشده است.
این گوشی هوشمند مانند مدل قبلی خود شامل نمایشگر لمسی ۵ اینچی می‌شود که تصاویر در آن با شارژ اتوماتیک ایرانسل کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش در‌می‌آیند. برای این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده اما آنچه که این محصول را از مدل‌های مشابه موجود در بازار جهانی متمایز می‌کند دوربین دوم این گوشی هوشمند است.
جدیدترین اخبار حاکی از آن است که نسل آتی گوشی هوشمند Oppo Find با نام Find 6 و با شارژ اتوماتیک ایرانسل قابلیتی روانه بازار می‌شود که تاکنون در هیچ گوشی هوشمندی دیده نشده است.
دوربین پرچم دار جدید سونی، ۱۶ مگاپیکسل همراه با موتور پردازش BIONZ و Lens G سونی می باشد. سونی اعلام کرده است که این دوربین به راحتی تمامی دوربین های موجود شارژ اتوماتیک ایرانسل بر روی اسمارت فون های اندرویدی را شکست خواهد داد.
شایعات منتشر شده همچنین حاکی از آن است که گوشی یاد شده از فناوری پرداخت‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایلی NFC پشتیبانی می‌کند که البته هنوز خبری در مورد پشتیبانی از کارت حافظه microSD و باتری جداشدنی آن منتشر نشده است.
به تازگی اطلاعاتی از این محصول که با نام Sony i1 شناخته می شود، منتشر شده است، i1 سونی مجهز به یک سنسور Exmor RS می باشد، که از سنسور نصب شده بر روی N8 شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا بزرگتر بوده، همچنین سونی از الگوریتم جدیدی در پردازش تصاویر در این محصول استفاده کرده و رابط کاربری دوربین هم مانند دوربین های رده Cyber-Shot این شرکت می باشد.
صفحه نمایش i1، پنج اینچ فول اچ دی Reality بوده، که در ساخت آن از تکنولوژی Triluminos Display همراه با X-Reality استفاده شده است، همچنین مجهز به Mobile Bravia Engine 2 می باشد. این صفحه نمایش عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش خواهد گذاشت، پردازنده اسنپ دراگون سری ۸۰۰ به همراه پردازنده گرافیکی شارژ اتوماتیک ایرانسل ادرنو ۳۳۰ و ۲ گیگابایت رم از پس تمامی پردازش های i1 برخواهند آمد.
galaxy s4، یک پردازنده قدرتمند چهار هسته ای، همچنین به عنوان یک تلویزیون / DVR از راه دور نیز می توان آن را به حساب آورد. دارای NFC، یک باتری قابل تعویض توسط کاربر نیز هست و دارای رم ۲ گیگابایتی است. iPhone 5 مجهز به یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی و یک رم ۱ گیگابایتی است. s4 مجهز به حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت است و درگاه کارت حافظه به کاربر این امکان را می دهد که با توجه به احتیاج خود تا ۶۴ گیگابایت به حافظه‌ی این گوشی اضافه کند. galaxy s4 دارای سیستم عامل آندروید ۴٫۲٫۲٫ شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین فوق العاده ۱۳ مگاپیکسل. کاربر می‌تواند با galaxy s4 به مدت ۱۴ ساعت مکالمه کند. گوشی‌ مجهز به دوربین دوم هست. وضوح دوربین دوم galaxy s4 دو مگاپیکسل است. وزن این گوشی، ۱۳۰ گرم است و وزن iPhone 5 ۱۱۲گرم است. تراکم پیکسلی iPhone 5 میزان ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ است. مجهز به سیستم عامل iOS 6 است.
منابع آگاه موثق اعلام شارژ اتوماتیک ایرانسل کردند که نسل آتی گوشی هوشمند Oppo به پردازنده پرقدرت چهارهسته‌ای Snapdragon 800 مجهز شده و دارای رم ۲ گیگابایتی می باشد.
در حالی که گوشی‌های هوشمند کنونی با دوربین دوم ضعیف‌تر از ۳ مگاپیکسل به دست کاربران جهانی می‌رسند، این گوشی منحصر به‌ فرد دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی را در خود جا داده که شارژ اتوماتیک ایرانسل تاکنون چنین قابلیتی در هیچ گوشی دیده نشده است.
سونی در حال ساخت اسمارت فون Honami می باشد، شارژ اتوماتیک ایرانسل که احتمالا یکی از مهمترین محصولات سال ۲۰۱۳ به شمار می آیدو انتظار می رود توجهات زیادی را از سوی کاربران به خود جلب کند. سونی پس از عرضه موفقیت آمیز Xperia Z، قصد دارد تا بهترین تجربیات خود را در زمینه دوربین توسط Honami به کاربران ارائه دهد.
باتری ۳۰۰۰mAh به همراه سیستم عامل اندروید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۴٫۲٫۲ و قابلیت مقاومت در برار آب و گرد و غبار از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد.
ر چند روز گذشته اخباری در مورد عرضه محصولات جدید سونی در نیمه دوم سال ۲۰۱۳ میلادی شارژ اتوماتیک ایرانسل منتشر شد، اخباری که مروبوط به اسمارت فون Honami بود. اکنون اطلاعات بیشتری در مورد Honami منتشر شد.
سونی در ساخت بدنه i1 از ترکیب فلز و شیشه به همراه فیبرکربن استفاده کرده است، که این دستگاه شارژ اتوماتیک ایرانسل از ضخامتی برابر ۱ ساننتی متر برخوردار است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 92
  • بازدید کلی : 12,380