loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

 ده شارژ ایرانسل گجت پرطرفدار اندرویدی
براساس گزارش های موسسه تحقیقاتی ComScore ، شرکت کره‌ای سامسونگ، همچنان جایگاه برتر خود در بازار گوشی های موبایل در ایالات متحده را حفظ و تقویت می کند. این کمپانی در نوامبر ۲۰۱۲ حدود ۲۶٫۹ درصد کل مشترکین موبایل در این کشور را در دوره سه ماهه به خود اختصاص داد که در شارژ ایرانسل مقایسه با دوره سه ماهه قبل ، افزایش ۱٫۲ درصدی را نشان می دهد.
اپل یا سامسونگ؟ شارژ ایرانسل
دیگر تقریبا بر همگان آشکار است که سامسونگ بیشترین سهم بازار محصولات اندرویدی را به خود اختصاص داده است. اما طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده توسط شارژ ایرانسل Localytics، هشت گوشی از ده گوشی پرمصرف جهان، ساخت کمپانی سامسونگ است!
پردازنده‌ی هشت هسته‌ای سامسونگ شارژ ایرانسل
پردازنده‌ی هشت شارژ ایرانسل هسته‌ای سامسونگ در گالکسی اس 4
اما تنها محصولات شارژ ایرانسل اندرویدی این نمودار که ساخت کمپانی سامسونگ نیستند، تبلت Kindle Fire آمازون و گوشی DROID RAZR کمپانی موتورولا می‌باشند که رتبه های هفتم و نهم این نمودار را به خود اختصاص داده‌اند.
در حال حاضر Galaxy Note 10.1 شارژ ایرانسل LTE در سه رنگ قرمز،سفید و مشکی در دسترس است. بر اساس برخی گزارش ها سامسونگ ممکن است رنگ قرمز ارغوانی را در سطح جهانی عرضه کند ،اما شاید هم این اتفاق رخ ندهد!
سامسونگ اعلام کرده است که به مناسبت روز ولنتاین یک نوع رنگ جدید برای شارژ ایرانسل Galaxy Note 10.1 LTE ارائه میکند.آخرین نسخه همراه با رنگ قرمز ارغوانی این رایانه ی لوحی(تبلت)در کره در دسترس خواهد بود.تنها برای روز ولنتاین!
تولید پردازنده هشت شارژ ایرانسل هسته‌ای توسط سامسونگ
تنها محصولات اندرویدی شارژ ایرانسل این نمودار که ساخت کمپانی سامسونگ نیستند، تبلت Kindle Fire آمازون و گوشی DROID RAZR کمپانی موتورولا می‌باشند.
رنگ جدید احتمالا مخاطبان زن را هدف قرار داده. جدای از تغییر رنگ، سایر مشخصات شارژ ایرانسل Galaxy Note 10.1 LTE در نسخه ی اصلی باقی خواهد ماند.
این چیپ که دارای معماری ۲۸ نانومتری می‌باشد، دارای دو پردازنده چهار هسته ای می‌باشد. اولین پردازنده، از شارژ ایرانسل نوع Cortex-A7 بوده که هنگامی که بار محاسبانی سنگینی بر روی دستگاه نیست (مثل مرورگری اینترنت و یا تماشای ویدئو)، فعال شده و بسیار کم مصرف می‌باشد. طبق ادعای سامسونگ، این پردازنده ۷۰% سریع‌تر از پردازنده دو هسته ای تبلت Nexus 10 می‌باشد. اما پردازنده چهار هسته ای دوم از نوع Cortex-A15 بوده که قدرت فوق‌العاده بالایی دارد و تنها هنگام انجام محاسبات سنگین (مثل اجرای بازی‌های سه بعدی) فعال می‌شود و طبق ادعای سامسونگ، حداقل دو برابر سریع‌تر از تمام پردازنده های موبایل موجود در بازار است.
Exynos 5 Octa ممکن است که در حال حاضر سریع‌ترین پردازنده شارژ ایرانسل موجود در بازار باشد ولی باید دید که در مقابل رقبایی چون NVIDIA Tegra 4 و Qualcomm Snapdragon 800 چطور عمل خواهد کرد. انتظار می‌رود که گوشی Galaxy S IV اولین محصولی باشد که از این پردازنده استفاده خواهد کرد.
در حال حاضر دو گوشی Galaxy S III و Galaxy S II توانسته‌اند ۱۷٫۴ درصد از کل گوشی‌های در دست کاربران را به خود اختصاص بدهند. گوشی نسبتا قدیمی Galaxy Ace، با ۳ درصد از سهم این نمودار، در رتبه سوم قرار شارژ ایرانسل دارد. گوشی‌های عظیم‌الجثه Galaxy Note و Galaxy Note II نیز با سهم کلی ۴٫۶ درصد، رتبه های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.
در این دوره زمانی اپل در جایگاه دوم قرار گرفت. در حالی که سهم بازار آن ۱۸٫۵ درصد شارژ ایرانسل بود. ال جی الکترونیک نیز با ۱۷٫۵ درصد سهم بازار در جایگاه سوم جای گرفت. سهم بازار ال جی در پایان آگوست ۲۰۱۲ حدود ۱۸٫۲ درصد بود. کمپانی ComScore اظهار داشت که سیستم عامل اندروید گوگل در فاصله ماه های سپتامبر تا نوامبر ۲۰۱۲ ، ۱٫۱ درصد از سهم بازار را بدست آورد که نشان می دهد ۵۳٫۷ درصد گوشی های هوشمند در آمریکا دارای این سیستم عامل می باشند. iOS اپل در ۳۵ درصد گوشی ها بارگذاری شده بود در حالی که پلت فرم بلک بری Research In Motion با ۷٫۳ درصد سهم بازار در جایگاه سوم قرار گرفت.انتظار می‌رود که گوشی Galaxy S IV اولین محصولی باشد که از این پردازنده استفاده خواهد کرد
Samsung Exynos 5 Octa، اولین پردازنده هشت هسته ای برای گوشی‌ها و تبلت‌هاروز گذشته، در کنفرانس مطبوعاتی ویژه ای که در شارژ ایرانسل نمایشگاه CES 2013 برگزار شد، سامسونگ از اولین پردازنده هشت هسته ای مخصوص گوشی‌ها و تبلت های آینده خود، با نام Exynos 5 Octa پرده برداری کرد.روز گذشته، در کنفرانس مطبوعاتی ویژه ای که در نمایشگاه CES 2013 برگزار شد، سامسونگ از اولین پردازنده هشت هسته ای مخصوص گوشی‌ها و تبلت های آینده خود، با نام Exynos 5 Octa پرده برداری کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 207
  • بازدید سال : 210
  • بازدید کلی : 12,498