loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

ین پردازنده به صورت دو دسته چهارهسته ای طراحی شده است : دسته ایرانسل یک دو سه قدرتمند ARM Cortex-A15 که برای پردازش کارهای سنگین، و دسته Cortex-A7 برای هنگام سازی و پردازش برنامه های سبک است که این طراحی، در صرفه جویی مصرف باتری و انرژی گوشی نقش بسزایی دارد.
سامسونگ ایرانسل یک دو سه موبایل هوشمند Galaxy s4 را رونمایی کرد. سامسونگ به دنبال جذب مشتریان اپل در آمریکا
برای سال 2013، سامسونگ از پردازنده 8 هسته ای خود برای گوشی های همراه خود استفاده خواهد نمود. این چیپ ست جدید Exynos 5 Octa نام دارد و از تکنولوژی جدید ARM به نام big.LITTLE processor استفاده می ایرانسل یک دو سه نماید.
سامسونگ تبلتي با رزولوشن 2560 در 1600 ایرانسل یک دو سه معرفي مي کند
samsung_exynos_5_octa ایرانسل یک دو سه
ایده این طراحی پردازنده باعث می گردد تا ایرانسل یک دو سه در هنگام اجرای برنامه های سبک، از تمام انرژی بردازنده استفاده نشده و در مصرف باتری صرفه جویی زیادی گردد.
این تلفن هوشمند جدید ایرانسل یک دو سه مجهز به آخرین ورژن سیستم عامل آندروئید ۴٫۱ هم است.
هنوز بصورت رسمی مدلی که ایرانسل یک دو سه مجهز به این چیپ ست قدرتمند باشد از طرف سامسونگ اعلام نگردیده است.
به گزارش سایت آمار و نظرسنجی دیساپ، شرکت سامسونگ ایرانسل یک دو سه از گوشی جدید هوشمند خود به نام GALAXY S4 در سالن Radio City نیویورک رونمایی کرد. این گوشی موبایل دارای ویژگی هایی است که سامسونگ معتقد است می تواند مدت ها گوی رقابت را از دیگر رقبا برباید.
مهمترین ویزگی هوشمند این موبایل تشخیص نگاه و تعقیب آن جهت اجرای دستورات می باشد. برای مثال اگر کلیپ ویدئویی در صفحه موبایل باشد و شما به سمت صفحه موبایل تان نگاه کنید، کلیپ شروع به نمایش خواهد کرد. حال اگر لحظه ای نگاه تان از کلیپ در حال پخش به ایرانسل یک دو سه سمت دیگری دوخته شود به صورت اتوماتیک کلیپ به حالت عدم پخش یا pause در خواهد آمد.
نخست باید اشاره کرد که بهای تعیین شده برای GalaxyS4 mini برابر 27900 روپیه (حدودا 465 دلار) و برای Galaxy S4 ایرانسل یک دو سه Zoom معادل 29900 روپیه (حدودا 500 دلار) می‌باشد.
سامسونگ اعلام کرده است که این نسخه Mini گزینه مناسبی برای افرادی است که ایرانسل یک دو سه در جستجوی تلفن های کارآمدتر هستند.
کمپانی سامسونگ از نسخه فشرده تلفن هوشمند خود با صفحه لمسی همانند آیفون ایرانسل یک دو سه ۵ رونمایی کرد.
26-12-1391 ایرانسل یک دو سه
با اینکه این گوشی طرفداران زیادی را پیدا کرده است ولی مدیران این شرکت هزینه های بسیاری را در آمریکا خرج کرده اند که قصد دارند گوی رقابت را از اولین رقیب شان در آمریکا یعنی اپل بربایند. اپل دارای کاربران ثابت بسیاری در آمریکا می باشد که در صورتی که سامسونگ بتواند درصدی از این کاربران را جذب نماید ایرانسل یک دو سه برای سامسونگ برد محسوب می شود.
به گفته سامسونگ، این چیپ ست 70 درصد مصرف باتری کمتری نسبت ایرانسل یک دو سه به Exynos 5 Dual دارد.(پردازنده ای که در تبلت Google Nexus 10 بکار برده شده است و دارای قدرت پردازش بسیار بالایی است)
گلکسی اس 4 کوچک و دوربین- تلفن کهکشانی نسل چهارم راهی بازار دیگری شدند. این بار مردم کشور در ایرانسل یک دو سه حال توسعه هندوستان میزبان این زوج کهکشانی بودند تا از اواخر ماه جاری جدید ترین‌های سامسونگ را در دست گیرند.
و همچنین سامسونگ اعلام کرده است که چیپ ست Exynos 5 Octa تا دوبرابر رندر بالاتری در ایرانسل یک دو سه گرافیک های سه بعدی نسبت به چیپ ست Exynos 4 Quad دارد.
به نقل از بازار خبر؛ تلفن هوشمند Galaxy S III Mini در مقایسه با نسخه قبلی Galaxy S III کوچک تر و سبک تر است. این تلفن هوشمند دارای صفحه لمسی چهار اینچی در مقایسه با صفحه ۴٫۸ اینچی در نسخه قبلی است.در حال حاضر چندین تبلت سطح بالا از شرکت های مختلف در بازار وجود دارد، این درحالیست که چندین تبلت دیگر نیز آماده عرضه به بازار طی چند ماه آینده می ایرانسل یک دو سه شوند. یکی از تبلت های سطح بالایی که هم اکنون در بازار است، نکسوس ۱۰ می باشد که با همکاری سامسونگ و گوگل تولید شده و دارای صفحه نمایشی با رزولوشن خیره کننده ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل می باشد.
حال اطلاعاتی از یک تبلت جدید سامسونگ با نام SM-P900 و از طریق وبسایت UAProf سامسونگ بدست آمده است که نشان میدهد این شرکت کره ای بدنبال عرضه یک تبلت سطح بالای دیگر به بازار است. طبق اعلام وبلاگ ژاپنی RBMen، ظاهرا این تبلت در ایرانسل یک دو سه سه مدل عرضه خواهد شد که عبارتند از SM-P900 – ۳G ,SM-P901 – Wi-Fi و SM-P905 – LTE.
صفحه نمایش آن دارای وضوح ۸۰۰×۴۰۰ پیکسل است. هسته دوبل ۱٫۵GHz ورژن S III به ۱GHz کاهش یافته و دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی ایرانسل یک دو سه است.
براساس اطلاعات بدست آمده این تبلت ممکن است با نام Samsung Galaxy Tab 3 Plus عرضه گردد. از جمله اطلاعات این تبلت که تاکنون بدست آمده می توان به صفحه نمایشی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، پردازنده ARM11 با حدااکثر سرعت ۱.۴ گیگاهرتزی و سیستم عامل اندروید ایرانسل یک دو سه ۴.۲.۲ اشاره نمود. شاید بهترین زمان برای معرفی گلکسی تب ۳ پلاس در رویداد IFA 2013 باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 12,395