loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 9 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

نمای ۳۶۰ درجه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Apple iPhone 4s
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عدم پشتیبانی از قابلیت شماره گیری هوشمند
-عدم پشتیبانی از فلش در مرورگر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وب
شاید آنها به صراحت به این مشکل در آیفون قبلی اشاره نکرده باشند ، اما مشخصا به کاربران شان احترام گذاشته و حالا امکانات جدیدی برای آن ها تعبیه کرده اند.چیزهایی چون پردازنده دو هسته ای و شتاب دهنده گرافیکی ، iOS 5 و یکپارچکی با iCloud ، دوربین جدید و Siri همه و همه نیازمندی های دنیای دیجیتال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید هستند.
عناصر و مواد جدیدی که در iPhone 4 به کار گرفته شده اند ، در حفظ وزن آن تاثیر بسزایی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل داشته اند. یک نوار استیل گوشی را از بالا تا پایین احاطه کرده و شیشه ای ضد خش هم جلو و هم پشت گوشی را پوشانده است. کناره پشتی منحنی وار که نشان اپــل بر روی آن خود نمایی می کرد هم دیگر دیده نمی شود. شاید این امر بیشتر به ضرر کاربران باشد تا شکل ظاهری گوشی . iPhone 4 بسیار عالی به نظر می رسد اما استفاده از آن به اندازه گوشی های قبلی آسان نیست و خیلی مطمئن در دست جای نمی گیرد. این گوشی نسبت به دو گوشی قبلی برای در دست گرفتن کمی لغزنده و بی ثبات تر شده است .
یک سال بعد صفحه نمایش های Super AMOLED به دنیای HD پا نهادند و در Samsung Galaxy Nexus ما اولین صفحه نمایش HD دنیای تلفن های همراه را خواهیم دید.مسلما این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه نمایش بهترین صفحه نمایش موجود است و iPhone 5 سعی در دست یافتن به آن خواهد داشت اما صفحه نمایش Retina هنوز هم جزو صفحه نمایش های برتر بازار است.
-عدم امکان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تعویض باتری توسط کاربر
- نبود قابلیت چندوظیفه گی در مورد تمامی نرم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل افزارها
-تعبیه نشدن اسلات کارت حافظه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل microSD
Siri در مرحله آزمایشی است و سرویس های مربوط به مکان یابی هم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در خارج از آمریکا در دسترس نیست
قابلیت های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفنی
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وابستگی بسیار زیاد به iTunes جهت بار گذاری فایل های مالتی مدیا
در میان کتابچه ها (بروشور iPhone 4s و کتابچه راهنما) با ابزاری برای خارج کردن سیم کارت و دو عدد برچسب اپــل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مواجه می شویم. این ها تمام لوازمی هستند که در درون این جعبه قرار گرفته اند .
-تنها از microSIM Card خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پشتیبانی می شود
نقاط خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ضعف اصلی
از سوی دیگر ، این گوشی همان گوشی ای است که پیش از این دیده اید.احتمالا گوشی الان در جیب تان است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و لیست نقاط ضعف و قوت گوشی هم برایتان آشنا به نظر می رسد، اینطور نیست؟مطمئنم به این نکته توجه کرده اید.آخرین چیزی که اپل به آن نیاز داشت طراحی جدید آنتن ها بود که حالا این کار هم انجام شده است.
محتویات جعبه Apple iPhone خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 4s :هیچ چیز شگفت انگیزی وجود ندارد
-نبود اسپیکرهای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل استریو
اگر به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دنبال فاکتورهایی برای ارتقای گوشی تان از iPhone 4 به این گوشی هستید ، بهتر است صفحه نمایش را از این لیست خارج کنید. اما اگر صادق باشیم ، صفحه نمایش های اندکی را خواهید یافت که از نظر شفافیت ، رنگ های زنده ، عمق بالا، خوانایی فوق العاده در برابر تابش نور آفتاب و زوایای دید با Retina برابری کنند.
-نبود رادیو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اف ام
آیفون جدید در جعبه ای کوچک عرضه می شود که لوازم زیادی را هم در خود جای نداده است. جعبه تنها اندکی از خود گوشی بزرگتر است و طبیعتا جای کمی هم برای لوازم جانبی در کنار آن تدارک دیده شده است.شارژر، کابل USB و همان هدست هایی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که در کنار نسخه های ۳GS و ۴ دیده بودیم ، در اینجا هم به چشم می خورند.
-عدم امکان انتقال فایل از طریق بلوتوث و عدم وجود حالت Mass Storage خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در حین اتصال به کامپیوتر
احتمالا بهترین صفحه نمایش سال ۲۰۱۰ را باید به آیفون ۴ نسبت داد. البته Super AMOLED ها و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ClearBlack ها هم چیزهایی برای گفتن داشتند اما صفحه نمایش IPS Retina با بهره گیری از نور پس زمینه LED وبالاترین رزولوشن موجود یعنی ۹۶۰ x 640 پیکسل نسبت به آن ها چشم گیرتر بود.
طراحی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
- تماس های تصویری FaceTime تنها از طریق Wi-Fi خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قابل استفاده هستند
تصور می کردیم مبدل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل microUSB که قرار بود در کنار نسخه اروپایی گوشی عرضه شود را در حعبه بیابیم اما متاسفانه از ان هم اثری نبود. نمی دانم کمیسیون EU (هسته اجرایی اتحادیه اروپا)در این مورد چه چیزی برای گفتن خواهند داشت.
گوشی همچون همنامان پیشین خود ابعادی معادل ۱۱۵٫۲ x 58.6 x 9.3 میلی متر دارد و یکی از زیباترین گوشی های هوشمندی است که تا به حال دیده ایم. iPhone 4s هم به شدت باریک است و وزن آن هم تنها سه گرم نسبت به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل iPhone 4 افزایش یافته است.
صفحه نمایش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Retina
شاید اپل ریسک بزرگی در مورد صورت ندادن هیچ تغییری در صفحه نمایش Retina کرده باشد ، اما هم شما و هم آن ها باید نگران مسائل بزرگتری باشند.بهبود صفحه نمایش تنها یک بازی اعداد است .اگر هیچ چیز خوب پیش نرود در انتها خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می توان رزولوشن را افزایش داد. اما در مورد مسئله محسوس تری چون ظاهر و شخصیت گوشی چه فکر می کنید.آن ها برای طراحی iPhone 5 در چالش بزرگی قرار خواهند داشت.
iPhone 4S اینجاست و برای بررسی همیشگی سخت افزاری ما آماده شده است.در قسمت بعد هم همراه ما باشید تا شما را با نگاهی اجمالی با آیفون جدید آشنا کنیم.کمی صبر کنید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ، شاید همه چیز به آن شکلی که تصور می کنید ، نباشد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 271
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 271
  • بازدید ماه : 319
  • بازدید سال : 322
  • بازدید کلی : 12,610