loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

 باید منتظر آمارهای دقیق سونی از فروش اکسپریا Z ماند ولی همین که تحلیلگران موفقیت احتمالی آن را پیش بینی کرده اند، می تواند نشانه ای مثبت باشد. احتمال می رود اکسپریا Z بتواند شارژ اتوماتیک ایرانسل سهم و جایگاه سونی در بازار تلفن های هوشمند را به خوبی ارتقا دهد.سیستم عامل فایرفاکس در کنگره جهانی موبایل امسال نقش پر رنگی داشت و اگر چه به همراه تلفن های ارزان قیمت با مشخصات فنی بسیار ضعیف معرفی شد اما برخی از کمپانی های معتبر و اپراتورهای مطرح دنیا قرار است از آن حمایت کنند.
یکی از حرکت های صحیحی که سونی در چند وقت اخیر انجام داد، معرفی و عرضه پیش دستانه پرچمدار امسالش Xperia Z در CES 2013 بود.این تلفن که در هفته اول سال میلادی جاری معرفی شد، شاید به نوعی نجات بخش سونی هم باشد. حالا تحلیلگران فروش آن را در 40 روز اول عرضه، در حدود 4.6 میلیون دستگاه تخمین زده اند که رقم بسیار امیدوار کننده ای برای این شرکت است؛ البته شارژ اتوماتیک ایرانسل هنوز سونی آمار دقیقی اعلام نکرده.
در دموی ارایه شده می بینیم که یک کاربر با دسته پلی استیشن ۳ مشغول بازی روی اکسپریا sp است. تلفنی که در میان رده های سونی قرار دارد. بنابراین می توانید روی وجود این امکان روی اکثر تلفن های خانواده اکسپریا حساب باز کنید شارژ اتوماتیک ایرانسل و لازم نیست حتما تلفنی پرچمدار مانند اکسپریا z داشته باشید
یکی از خبرهای داغ از فستیوال موبایل بارسلون MWC، تصمیم کمپانی سونی برای بررسی پشتیبانی از سیستم عامل جدید بنیاد موزیلا شارژ اتوماتیک ایرانسل یعنی فایرفاکس بود. این تصمیم در خلال همکاری های گسترده سونی با اپراتور موبایل Telefonica گرفته شده و این کمپانی ژاپنی امیدوار است اولین گوشی های مبتنی بر سیستم عامل فایرفاکس خود را در سال آینده رونمایی کند.
در اینجا با شارژ اتوماتیک ایرانسل وجود ضرر، یک پیشرفت شگرف در مقایسه با سال قبل مشاهده می شود، یعنی فصل آخر 2011 که به دنبال کاهش در فروش بخش تلویزیون سونی و فجایع محیطی حاصل از بلایای طبیعی، ضرر فصلی به بزرگی 2.1 میلیارد دلار گزارش شده بود. و اما در مقایسه فصل به فصل، یعنی سه ماه سوم 2012 نیز پیشرفت محسوس است. در پاییز 2011 سونی درآمد 20 میلیاردی، درآمد عملیاتی 388 میلیونی و ضرر خالص 198 میلیون دلاری را گزارش کرده بود.
سونی در شارژ اتوماتیک ایرانسل حال بازساری کامل فعالیت های خود برای بازگشت به ریل سودآوری است و در این مسیر، سه ماه آخر سال 2012 را با درآمد 20.84 میلیاردی، درآمد عملیاتی 496 میلیونی و ضرر خالص 115 میلیون دلاری به پایان رسانیده.
چند دلیلی که می شود برای موفقیت احتمالی و هنوز تایید شارژ اتوماتیک ایرانسل نشده این محصول و قرار گرفتن در بین پر فروش ترین های سال 2013 آورد عبارت هستند از:
- ویژگی های جالب اکسپریا Z نظیر نمایشگر شارژ اتوماتیک ایرانسل تمام اچ دی 5 اینچی، مقاومت بدنه در برابر آب و خاک، و طراحی زیبا و چشم نواز با بدنه ای از جنس شیشه و متریال به کار رفته در اتومبیل های مسابقه ای.
با ان حساب تلفن شما شبیه به شارژ اتوماتیک ایرانسل یک کنسول بازی عمل کرده و با داشتن چنین دسته ای که از طریق بلوتوث به تلفن متصل می شود، می توانید از بازی های موبایل لذت بیشتری ببرید.
کمپانی شارژ اتوماتیک ایرانسل ژاپنی سونی نیز در اقدامی جاه طلبانه تصمیم دارد تا از طریق مشارکت با اپراتور موبایل تلفونیا گوشی های مبتنی بر سیستم عامل نوپای فایرفاکس را در سال آینده رونمایی نماید.
- پیش دستی شارژ اتوماتیک ایرانسل سونی در معرفی و عرضه اکسپریا Z که آن را زودتر از محصولاتی نظیر اچ تی سی وان، گلکسی S4، و البته اپتیموس جی پرو در ویترین فروشگاه ها قرار داد.
باب ایشیدا، رئیس گروه محصولات تجاری ارتباطات سیار سونی در شارژ اتوماتیک ایرانسل بیانیه خود در کنگره جهانی موبایل گفت.
پیش بینی سونی برای فصل اول 2013، رسیدن به درآمد عملیاتی 1.4 میلیارد دلاری و سودآوری است. باید دید آیا شروع فروش محصولات موبایل جدید و پلی استیشن 4 به تحقق این پیش بینی خواهد انجامید یا خیر.حالا سونی می گوید که مدل های جدید خانواده اکسپریا به شارژ اتوماتیک ایرانسل صورت پیشفرض با دسته بازی پلی استیشن 3 کار خواهند کرد.
سونی بخشی از این پیشرفت را مدیون افزایش محسوس فروش سنسورهای دوربین است این در حالی است قصد بستن یکی از کارخانه های تولید لنز خود و بازنشسته کردن زود هنگام 2000 کارگر آن را دارد. در سمت دیگر کسب شارژ اتوماتیک ایرانسل و کار بازی و کنسول، و بخش تلویزیون های LCD سونی هم با کاهش در فروش مواجه شده اند. انتظار می رود که سونی در مراسم دوم اسفند پلی استیشن 4 را معرفی و خونی تازه در رگ های بخش کنسول بازی خود جاری کند.
اما فروش تلفن های هوشمند هم از 8.8 میلیون در فصل قبل به 8.7 میلیون کاهش یافته که هر چند چشمگیر نیست ولی از آنجایی که تلفن ها جزو محصولات کلیدی سونی هستند، این نزول باید شارژ اتوماتیک ایرانسل جدی گرفته شود. سونی با این فروش همچنان در بین 5 فروشنده برتر تلفن های هوشمند حضور دارد و امیدوار است با اکسپریا Z بتواند بخش موبایل خود را به رتبه های بالاتر برساند. همچنین تبلت اکسپریا Z هم می تواند باعث حضور بهتر سونی در بازار تبلت ها شود. انتظار می رود فروش این دو محصول، پیشرفت چشمگیری را برای سونی رقم بزند.
در ادامه همکاری های شرکت های ال جی و هوآوی برای تولید تلفن های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل فایرفاکس، امروز سونی هم اعلام کرد که قصد پیوستن به این گروه را دارد تا بتواند اولین گوشی مبتنی بر این پلتفرم شارژ اتوماتیک ایرانسل را در سال 2014 روانه بازار کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 208
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 259
  • بازدید کلی : 12,547