loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 17 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

برای استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، پس از تكمیل ثبت‌نام، كافی است در هر لحظه و هر كجا، كد دستوری #۷۲۴* توسط مشترك شماره‌گیری و در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل منوی نمایش داده شده سرویس مورد نظر انتخاب شود. در حال حاضر امكان خرید شارژ و پرداخت كلیه قبوض از طریق خدمات بانكداری همراه ایرانسل ممكن بوده و به زودی استفاده از خدماتی نظیر انتقال وجه، اعلام مانده حساب و دریافت صورت‌حساب نیز ممكن خواهد شد.
پس از اشتراک، هزینه هر نسخه محصول ارسال شده به متقاضی، به صورت جداگانه در حساب وی منظور می‌شود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و تا قبل از ارسال دستور لغو اشتراک، نسخه‌های منتشر شده بر روی پیشخوان ایرانسل برای مشترک ارسال می‌شوند.
برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نخستین بار در کشور
ايرانسل واحد نمونه خصوصی پنجمين جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگويی شد. در پنجمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی، شركت خدمات ارتباطی ایرانسل بعنوان واحد نمــــونه خدمتگزار و پاسخگوي بخش خصوصی معرفی و با اهدا لوح سپاس و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تنـــدیس ویــژه این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.
محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی رسانه مورد نظر همراه خواهد بود و مشترکین با استفاده از این سرویس از «روزنامه همراه» برخوردار شده و می‌توانند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراه خود بخوانند.
بنابر اعلام، در دوره آزمایشی این طرح و تا پایان خرداد ۹۰، نرخ هر نسخه از هر محصول، معادل هزینه یک پیام چندرسانه‌ای و ۳۲۰ ریال خواهد بود. همچنین از آنجایی که در طول جشنواره بهار ۹۰ ایرانسل، به ازای ارسال هر پیام چند رسانه‌ای فرصت ارسال یک MMS رایگان به مشترکین اعطا می‌شود، در این بازه زمانی، از هر دو نسخه ارسالی برای مشترکین، یک نسخه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رایگان محاسبه خواهد شد.
بنابر اعلام مسئولین این جشنواره، گزینش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل واحدهای نمونه پنجمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی با مدیریت جمعی از اساتید برجسته و پیشکسوت نظرسنجی كشور و با استفاده از روش‌های علمی پژوهشی از بین مراجعین دستگاهها و واحدها انجام پذیرفته است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم اختتامیه پنجمین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی كه عصر دوشنبه ١٨ مردادماه و به همت گروه پرسشگران جوان و با یاری قوای مجریه، مقننه و قضاییه در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد، شركت خدمات ارتباطی ایرانسل به سبب پاسخگویی به نیازهای مردم در عرصه ارتباطات و تكنولوژی، بعنوان واحد نمونه خدمتگزار و پاسخگوي بخش خصوصی معرفی و با اهدا لوح سپاس و تندیس ویژه این جشنواره به مهندس علیرضا قلمبر دزفولی -مدیرعامل ایرانسل- از سوی تنی چند از خانواده معظم شهدا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.
سرویس روزنامه همراه توسط ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عرضه شد
با عرضه آزمایشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سرویس «پیشخوان ایرانسل» و برای نخستین بار در کشور، مشترکین ایرانسل می‌توانند از طریق تلفن همراه خود و در قالب پیام چند رسانه‌ای (MMS) در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار، گزارش‌ها و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار گیرند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور در ادامه روند ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب تلفن همراه در کشور و همگام با آخرین فناوری روز دنیا، سرویس روزنامه همراه را با نام تجاری «پیشخوان ایرانسل» در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد. با پیشخوان ایرانسل، مشترکین برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی، دیگر نیازی به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانند از طریق ویترین ایرانسل و با تلفن همراه خود، در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار بگیرند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، تمامی مشتركین سیم‌كارت‌های این اپراتور كه دارای یكی از كارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب بوده و رمز اینترنتی كارت بانكی خود را دریافت نموده‌اند، می‌توانند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با استفاده از گوشی تلفن‌همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار و یا اعمال تنظیمات خاص در آن، از خدمات بانكداری همراه ایرانسل استفاده كنند. براساس این گزارش، مشتركین سیم‌كارت‌های ایرانسل، برای استفاده از این سرویس كافی است با شماره‌گیری كد دستوری #۷۲۴* و دنبال كردن دستورالعمل‌های بسیار ساده‌ای كه از طریق پیام‌كوتاه برای وی ارسال می‌شود، به صورت رایگان در این سرویس ثبت‌نام و آن را بروی خط ایرانسل خود فعال كنند.
سهولت استفاده و كارائی بالا، قابلیت استفاده در همه مدل‌های گوشی تلفن‌همراه، امنیت و محرمانگی بالا در تراكنش‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بانكی، خدمت رسانی رایگان، سرعت و كیفیت بالا، صرفه جویی در زمان و كاهش سفرهای درون شهری، امكان استفاده از چند كارت بانكی مختلف با قابلیت انتخاب در هنگام انجام تراكنش از جمله مزایا و جاذبه‌های خدمات بانكداری همراه ایرانسل می‌باشند.
برای نخستین بار در ایران، خدمات حقیقی بانكداری همراه، بعنوان ابزاری نوین در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک کشور، با قابلیت انجام خدمات بانكی از طریق خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن‌همراه در هر لحظه و هر كجا به مشتركین ایرانسل عرضه شد.
در پایان این گزارش، با تاکید بر اینکه این بستر نوین، فرصت مغتنمی برای گسترش تاثیرگذاری و تعمیق ارتباط رسانه‌ها با مخاطبان خود به حساب می‌آید، از مدیران مسئول خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رسانه‌های کشور دعوت شده تا در صورت تمایل برای حضور در مجموعه رسانه‌های فعال در این سامانه اطلاع‌رسانی مبتنی بر تلفن همراه، با پست الکترونیک vitrin@mtnirancell.ir مکاتبه نمایند.
سرویس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل روزنامه همراه توسط ایرانسل عرضه شد
براساس این گزارش، آخرین فهرست رسانه‌های عرضه شده بر روی پیشخوان ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۴۹۴ قابل دریافت بوده و متقاضیان اشتراک، کافی است کد ویژه رسانه مورد نظر خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۴۹۴ ارسال کنند.
خدمات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بانكداری همراه ايرانسل راه‌اندازی شد!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 247
  • بازدید ماه : 295
  • بازدید سال : 298
  • بازدید کلی : 12,586