loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 10 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

 رای این گوشی میان رده یک دوربین با کیفیت 8 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است که می‌تواند عکس هایی با کیفیت 3264×2448 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیکسل تهیه کند. دوربین این گوشی همه چیزهایی که شما نیاز دارید مانند تشخیص چهره، تشخیص لبخند، حالت HDR و امکانات دیگر را که یک کاربر عادی نیاز دارد در خود گنجانده است.
باز هم یک عکس لو رفته توسط یک منبع خبری معتبر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یعنی evleaks منتشر شده است.
وی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تأکید کرد: هم اکنون شبکه همراه اول مانند 2 اپراتور دیگر فلت (یکسان) شده و جابه جایی و بین شهری از شبکه این اپراتور حذف شده است. همراه اول دیگر نمی تواند به طرح قدیم (استانی و بین استانی) بازگردد و ادامه اجرای طرح فلت (یکسان) قطعی است.
کونیماسا سوزوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی سونی موبایل گفت: Xperia Z1 نشانگر نقطه عطفی با اهمیت برای Sony در راستای تلاش های مستمرمان برای ارائه تجربه هایی فراموش نشدنی به مصرف کنندگان مان است. دلیل این امر تنها به خاطر به کار گرفتن توان سونی در این تلفن هوشمند یا همکاری نزدیک با شرکای مان نبوده است. دلیل اصلی این است که ما با این محصول استاندارد جدیدی برای تلفن های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هوشمند ممتاز وضع می کنیم.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، گوشی سونی Xperia Z1 از سپتامبر ۲۰۱۳ در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بازارهای جهان عرضه می شود.
سونی امروز گوشی هوشمند ضدآب Xperia Z1 را به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه تجربه ای یکتا و پیشگامانه از دوربین معرفی کرد.
دوربینی پیشگام در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جهان برای تلفن هوشمند
مدیرعامل همراه اول خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گفت: به این ترتیب پس از 7 سال تعرفه 7 ریال کمتر تعیین شده است.
در کل این گوشی برای افرادی که دنبال یک گجت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارزان قیمت هستند گزینه مناسبی است. مهمترین مزیت این گوشی نسبت به رقبای خود طراحی زیبا و کاربر پسند آن است. اما برای این گوشی رقیبی سرسخت در بازار با قیمتی حتی کمتر وجود دارد که به راحتی می تواند آن را کنار بزند. نام این گوشی LG L9 است. L9 با داشتن صفحه نمایشی بزرگتر و با کیفیتر و باتری قوی‌ترمی‌تواند گزینه مناسب تری برای خرید باشد. ما در مجموع از این گوشی رضایتی نسبی داشتیم. Xperia L در خود چیزی نداشت که بتواند ما را برای کار کردن بیشتر با گوشی ترغیب کند. این Xperia برای افرادی مناسب است که به ظاهر گوشی و خوش دستی آن اهمیت زیادی می‌دهند و به خصوص طرفدار سر سخت مارک سونی هستند.
وحید صدوقی با اعلام نظر خود در مورد تعیین سقف تعرفه 618 ریالی برای هر دقیقه مکالمه داخل شبکه سیم کارت دائمی اپراتورهای موبایل، اظهار داشت: در سال 85 که اپراتور دوم با تعرفه فلت (یکسان) کار خود را آغاز کرد، سقف تعرفه مکالمه داخل شبکه سیم کارت دائمی به اپراتور دوم 625 ریال ابلاغ شده بود، در اردیبهشت 92، سقف تعرفه 618 ریال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به اپراتورها از جمله اپراتور اول ابلاغ شده است.
اما شاید مهمترین گزینه کیفیت عکس‌هایی باشد که توسط دوربین تهیه می‌شود. وضعیت عکس‌های گرفته شده با گوشی کمی ما را گیج کرد زیرا با اینکه اشباعیت رنگ‌ها در عکس‌ها زیاد است و جزئیات به خوبی نمایش داده می‌شوند اما نویز عکس‌ها زیاد است و برای یک دوربین 8 مگاپیکسلی نتیجه خوبی به دست نمی‌آید. در کل برای یک گوشی سطح متوسط با قیمتی تقریبا ارزان این دوربین یکی از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بهترین‌ها است.
با توجه به عکس اینطور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به نظر می‌رسد که این فبلت اندازه 6 اینچی دارد که در آن کاشی‌های زنده ویندوزفون تغییر اندازه داده‌اند. رنگ فبلت زرد رنگ است و یک دوربین با کیفیت به همراه فلاش LED در پشت آن قرار دارد.
به گزارش جی اس ام اینبار این منبع خبری عکس به سراغ نوکیا رفته است و عکس فبلت این کمپانی را که نام 1520 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد منتشر کرده است. نوکیا آخرین تلاش‌های خود را انجام می‌دهد زیرا از سال 2014 دیگر هیچ گوشی هوشمندی با نام نوکیا تولید نخواهد شد.
Xperia Z1 برازنده ۵ اینچی تازه ترین عضو اضافه شده به سری محصولات ممتاز Z بوده و فناوری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های اثبات شده سونی Sony در کلاس جهانی از جمله بهترین های تخصص سونی در دوربین را به تلفنی هوشمند به گونه ای که تاکنون سابقه نداشته است، می آورد. Xperia Z1 مجهز به لنز برنده جایزه «G» متعلق به سونی با زاویه گسترده و روشن ۲۷ میلی متری و گشادگی دهانه دیافراگم .
البته برای اینکه بتوانیم این عکس‌ را نامطمئن بدانیم دلایلی نیز وجود دارد، اول اینکه لنز دوربین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و فلاش بسیار شبیه به 925 است و با توجه به شایعات گذشته لنز این دوربین باید کوچکتر باشد.دوم اینکه صفحه نمایش دقیقا مانند اسکرین شاتی است که پیش از این از صفحه نمایش این گوشی دیده بودیم، با این وجود evleaks منبع خبری مطمئنی است و باید به آن اطمینان کنیم، اما بهترین کار این است که صبر کنیم تا این گوشی توسط نوکیا معرفی شود.به گفته مدیر عامل همراه اول، در سال 85 سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه داخل شبکه دائمی ۶۲۵ریال به اپراتور دوم ابلاغ شد؛ تعرفه 618 ریالی که اردیبهشت 92 ابلاغ و متوقف شد، نسبت به 7 سال پیش 7 ریال نیز کمتر بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 150
  • بازدید کلی : 12,438