loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

این تلفن هوشمند جدید مجهز به آخرین شارژ اتوماتیک ایرانسل ورژن سیستم عامل آندروئید ۴٫۱ هم است.
ابعاد این مدل 8.6×70.6×136.6 میلیمتر است که در مقایسه با Galaxy S II چیزی نزدیک به 4.5 میلیمتر در عرض و اندکی بیش از یک سانتیمتر در ارتفاع با افزایش روبرو بوده است امری که با در نظر گرفتن افزایش 0.5 اینچی ابعاد صفحه‌نمایش بخوبی میزان مهندسی بکار گرفته شده در طراحی این مدل را یادآور می‌شود. وزن I9300 برابر با 133 گرم است که از این لحاظ نیز تنها 17 گرم اختلاف نسبت به شارژ اتوماتیک ایرانسل I9100 مشاهده می‌شود.
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_01.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_02.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
سامسونگ اعلام کرده است که این نسخه Mini گزینه مناسبی برای شارژ اتوماتیک ایرانسل افرادی است که در جستجوی تلفن های کارآمدتر هستند.
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_03.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
صفحه‌نمایش I9300 اما بدون شک یکی از اصلی‌ترین بخش‌های سخت‌افزاری این مدل است این صفحه‌نمایش 4.8 اینچی پس از Galaxy Nexus و Galaxy Note سومین شارژ اتوماتیک ایرانسل تجربه سامسونگ در بکارگیری وضوح HD یا 1280×720 پیکسلی در اسمارت‌فون‌ها محسوب می‌شود امری که فشردگی پیکسلی معادل 306ppi برای این پنل فراهم کرده است.
کمپانی سامسونگ از نسخه فشرده تلفن هوشمند شارژ اتوماتیک ایرانسل خود با صفحه لمسی همانند آیفون ۵ رونمایی کرد.
بدنه Galaxy شارژ اتوماتیک ایرانسل S III مطابق با رویه همیشگی سامسونگ در این کلاس بطور کامل از پلاستیک با کیفیت و براقی ساخته شده که تقریبا در اکثر قسمت‌ها در جذب اثر انگشت تردیدی به خود راه نمی‌دهد البته در قسمت پشت این مدل از یک لایه براق جداگانه استفاده شده که علیرغم پنهان ساختن برخی اثرات انگشت، تا حدود زیادی منجر به ایجاد ظاهری ارزان‌قیمت برای این بخش شده است.
اولین تجربه چهار هسته‌ای سامسونگ در کلاس اسمارت‌فون‌های پیشرفته همانگونه که کاملا پیش‌بینی می‌شد در کمترین زمان ممکن تمامی بازارهای جهانی را شارژ اتوماتیک ایرانسل به تسخیر خود در آورد؛ Galaxy S III محصولی که از مدتها پیش شایعات و حواشی متعددی در رابطه با مشخصات احتمالی سخت‌افزاری و پردازشی آن در میان کاربران و منتقدان به گوش می‌رسید بلاخره طلسم حضور را شکست و بصورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد. این اسمارت‌فون پیشرفته که تمامی رکوردهای پیشین ثبت سفارش را شکسته و در حال حاضر با عنوان برترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند در میان تمامی پلتفرم‌ها و برندهای گوناگون شناخته می‌شود موضوع بررسی دقیق و موشکافانه ما در این نوبت است. ما را در ادامه این مبحث همراهی نمائید.
بلاخره دنیای اندرویدفون‌ها نیز پس شارژ اتوماتیک ایرانسل از یکی دو سال حضور گوشی‌های تکراری با امکانات مشابه و قابلیت‌های معمولی شاهد حضور محصولی تازه با ویژگی‌های پیشرفته‌ای ست که می‌توان عنوان انقلابی را برای آن در نظر گرفت؛ Galaxy S III نسل سوم از تولیدات پیشرفته سامسونگ در کلاس اندرویدفون‌ها ست که با Galaxy S در دو سال گذشته آغاز شد، با Galaxy S II به خودنمائی در میان انبوه دیگر رقبا پرداخت و با Galaxy S III اینک به اوج خود رسیده است تا جائیکه اکثر منتقدان و فعالان بازار موبایل از این اسمارت‌فون که با نام I9300 نیز شناخته می‌شود با عنوان پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند در میان تمامی برندها و تمامی پلتفرم‌ها یاد می‌کنند. البته استفاده از این عنوان در شرایطی که تنها فقط یک اسمارت‌فون چهار هسته‌ای دیگر (HTC One X) در بازار حضور داشته و سایر برندها (بخصوص شرکت اپل) هنوز مدل‌های جدید خود در این زمینه را ارائه نکرده‌اند تا حدود زیادی غیر منصفانه به نظر می‌رسد. از جمله مشخصات پیشرفته Galaxy S III و عوامل تفاوت این مدل با سایر اسمارت‌فون‌های فعلی بازار می‌توان به موارد مشهودی مثل صفحه‌نمایش بزرگ HD، دوربین پیشرفته و پردازنده چهار هسته‌ای اشاره نمود هرچند که نکات مهم دیگری همچون طراحی ظاهری، حافظه داخلی بالا، کیفیت صدای خروجی و ظرفیت باتری نیز در این زمینه بی‌تاثیر نبوده‌اند.
به نقل از بازار خبر؛ تلفن هوشمند Galaxy S III Mini در مقایسه با نسخه قبلی Galaxy S III کوچک تر و سبک تر است. این شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن هوشمند دارای صفحه لمسی چهار اینچی در مقایسه با صفحه ۴٫۸ اینچی در نسخه قبلی است.
طراحی جعبه محتویات Galaxy S III از شباهت کاملی با دو نسل قبلی این خانواده برخوردار بوده و با سادگی هرچه شارژ اتوماتیک ایرانسل تمام‌تر تنها با موارد اصلی همراه یک گوشی ارائه شده است. رویه مینیمالیستی سامسونگ در استفاده از جعبه‌ای کوچک با امکانات محدود بخوبی یادآور شیوه همیشگی یکی دیگر از سازندگان بزرگ در این زمینه است. در این جعبه بجز خود دستگاه تنها یک شارژر USB کوچک، یک هدست سیمی با چند کنترلر محدود و یک کابل USB به چشم می‌خورد که علاوه بر برقراری اتصال شارژر با گوشی برای ارتباط با کامپیوتر و نقل و انتقال فایل نیز بکار گرفته می‌شود. غیبت دو کابل MHL و USB OTG از جمله مهمترین نکات منفی در جعبه محتویات این مدل محسوب می‌شود.
صفحه نمایش آن دارای وضوح ۸۰۰×۴۰۰ پیکسل است. هسته دوبل ۱٫۵GHz ورژن S III به ۱GHz کاهش یافته و دارای شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین ۵ مگاپیکسلی است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 158
  • بازدید کلی : 12,446