loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 این گوشی ایرانسل یک دو سه نیز یکی دیگر از گوشی های خانواده کهکشانی سامسونگ به حساب می آید که دارای سیستم عامل آندروید ۴٫۱٫۰ (ژلی بین) است .صفحه نمایش این گوشی هوشمند ۴٫۳ اینچ می باشد . از دیگر ویژگی های این گوشی شرکت سامسونگ می توان به دوربین اول ۵ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۰٫۳ مگاپیکسلی آن اشاره نمود . پردازنده این کهکشانی نیز دو هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتز می باشد .
بررسی بهترین گوشی ایرانسل یک دو سه های دو سیم کارته اندروید
بررسی بهترین گوشی های دو ایرانسل یک دو سه سیم کارته اندروید
بررسی بهترین ایرانسل یک دو سه گوشی های دو سیم کارته اندروید
این محصول دو سیم کارته نیز ساخت شرکت HTC است . این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی می باشد و پردازنده آن نیز چهار هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتز ایرانسل یک دو سه Cortex-A5 است . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به دوربین اول ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۱٫۶ مگاپیکسلی آن اشاره کرد . سیتم عامل این گوشی نیز آندروید ۴٫۱٫۲ (ژلی بین) می باشد.
امروزه تلفن های همراه دو سیم کارته بسیار محبوب شده اند و کاربران زیادی به سوی خود جذب می کنند ، در بین این گوشی های دو سیم کارته گوشی های اندرویدی نقشه پررنگ تری را ایفا می کنند و از محبوبیت بیشتری بهرمند هستند . از این رو برآن شدیم تا بهترین گوشی های دو سیم کارته اندروید موجود در بازار را به ایرانسل یک دو سه شما معرفی کنیم :
بررسی بهترین گوشی های دو ایرانسل یک دو سه سیم کارته اندروید
البته انویدیا پس از مدت ها که تکانی اساسی به فعالیت های خود داده است تصمیم گرفته است کمی گسترده تر عمل کند به همین دلیل پشتیبانی کاملی از عناوین محبوبی هم چون Watch Dogs، Batman: Arkham Origins، The Witcher 3: Wild Hunt و Splinter Cell: Blacklist به عمل خواهد آورد. شما را نمی دانم ایرانسل یک دو سه ولی من که نمی توانم Batman و The Witcher را بدون لوگوی انویدیا تصور کنم!
در زمینه PC انویدیا هم چنین اطلاعات بیشتری از چشم انداز کاری خود را فاش کرد. این شرکت اعلام کرد که PC بازان باید خود را برای عناوین بلاک باستری مانند Assassin’s Creed IV، CoD: Ghosts و GTA V آماده ایرانسل یک دو سه کنند که پاییز امسال منتشر خواهند شد. ولی غافلگیری اساسی تایید GTA V برای PC است که توسط انویدیا اعلام می شود! این به آن معنی است که انویدیا شریک سخت افزاری راک استار در توسعه GTA V برای PC خواهد بود و شاید هم بیشتر از آن! البته این ماجرا زیاد دور از ذهن نیست چرا که انویدیا سال قبل شریک توسعه Max Payne 3 بود و لوگوی The Way It’s Meant To Be Played در این بازی گنجانده شده بود. تا اینجای کار همه می دانیم که Battlefield 4 یکی از عناوین Gaming Evolved امسال می باشد که AMD نقشه های زیادی برای آن کشیده است. آیا GTA V می تواند پاسخ انویدیا به میدان نبرد AMD باشد؟ علاوه بر آن آیا پس از مدت ها چشممان به جمال لوگوی The Way It’s Meant To Be Played روشن خواهد شد؟ چرا که آخرین بازی انویدیا، Metro: Last Light بود.
این گوشی هوشمند ساخت شرکت ایسر می باشد . صفحه نمایش این گوشی ۴٫۵ ایرانسل یک دو سه اینچ است و دارای پردازنده چهار هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی Cortex-A7 می باشد . دوربین اول این محصول ۸ مگاپیکسل و دوربین دوم آن نیز ۲ مگاپیکسل است . سیستم عامل این محصول نیز اندروید ۴٫۲٫۱ (ژلی بین) می باشد . قیمت این گوشی نیز حدود ۳۰۰ دلار می باشد که به عنوان بهترین گوشی دو سیم کارته نیز به حساب می آید .
گوشی Galaxy Win جزو گوشی های کهکشانی شرکت سامسونگ به حساب می آید که از دو ایرانسل یک دو سه سیم کارت پشتیبانی می کند . سیستم عامل این گوشی هوشمند اندروید ۴٫۱٫۲ (ژلی بین) است و پردازنده آن نیز چهار هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتز Cortex-A5 می باشد . دوربین اول این محصول ۵ مگاپیکسل و دوربین دوم آن نیز ۰٫۳ مگاپیکسل است . همچنین این محصول دارای نمایش ۴٫۷ اینچی نیز می باشد .
I دو سیم کارته ساخت شرکت LG است . از ویژگی های این محصول می توان به دوربین اول ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۰٫۳ مگاپیکسلی آن اشاره کرد . این گوشی دارای صفحه نمایش ایرانسل یک دو سه ۴٫۳ اینچی می باشد و سیستم عامل آن نیز آندروید ۴٫۱٫۲ (ژلی بین) است . پردازنده به گار گرفته شده در این محصول نیز دو هسته ای ۱ گیگاهرتز Cortex-A5 است .
بازار PC در حال رشد است. هم چنان که لپتاپ های ارزان قیمت زیر فشار تبلت های هم قیمت و حتی ارزان تر، می باشند. فروش سیستم های مخصوص بازی و انواع ورک استیشن به رشد خود ادامه خواهد داد. بسیاری از کاربران PC را به چشم یک ابزار همه جانبه برای انجام کارهای روتینی مانند وبگردی و تماشای فیلم می نگرند. ولی چنین کارهایی و حتی بیشتر از آن را با یک تبلت هم می توان انجام داد. در مقابل گیمرها در حال آماده سازی PC های خود برای عناوین مورد انتظار پاییز امسال می باشند. این فرنچایزهای بلاک باستر شامل Call of Duty: Ghsots، Grand Theft Auto V و Assassin’s Creed IV: Black Flag می باشد.ممکن است به ایرانسل یک دو سه خاطر بیاورید زمانی را که راک استار به دنبال توسعه دهنگانی جهت پورت آخرین عناوین این شرکت برای PC، بود. شاید انویدیا قرار است که در این زمینه کمک حال راک استار شود و GTA V را خیلی تمیزتر برای PC کدنویسی کند و منفعتی هم شامل حال کارت های GeForce GTX این شرکت شود. در نظر داشته باشید که عناوین ساخته شده توسط انجین Frostbite 3 نیز به صورت اختصاصی برای کارت های AMD بهینه می شود و خواهد شد. GTA V و Battlefield 4 هر دو از مورد انتظارترین عناوین امسال می باشند که اگر AMD و انویدیا بتوانند این دو عنوان را برای PC بازارن آماده کنند همه بسیار خرسند خواهیم شد! هر چند هنوز معلوم نیست کدام یک برنده خواهد شد با این حال کاملا مشخص است که GTA V پرطرفدارتر از چهارمین میدان ن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 191
  • بازدید ماه : 239
  • بازدید سال : 242
  • بازدید کلی : 12,530