loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

تقاضاهای ایرانسل برای شارژ اتوماتیک ایرانسل تامین نیازهای ارزی بی پاسخ مانده است
همچنین علاقه‌مندان به استفاده از وایمکس ایرانسل می توانند از میان تعرفه‌های دوره‌ای ماهانه، شش ماهه، یک شارژ اتوماتیک ایرانسل ساله و مصرف آزاد، تعرفه مورد نظر خود را انتخاب و با توجه به سرعت اینترنت مورد نیازشان ازمیان سرعتهای 128 تا 2048 کیلوبیت برثانیه، سرعت اینترنت مورد نیاز خود را برگزینند.
قلمبردزفولی همچنین از ایجاد سایت های استاندارد مورد تایید سازمان انرژی اتمی از لحاظ بی ضرر بودن تشعشعات خبر داد و گفت شارژ اتوماتیک ایرانسل : تشعشات سایت های ایرانسل بین یک صدم تا یک پانصدم حدمجاز است .
علاقه‌مندان به استفاده از وایمکس ایرانسل می ‌توانند از طریق یکی از روش‌های ثبت نام از طریق پورتال ایرانسل، مراجعه به یکی از مراکز خدمات و یا فروشندگان مجاز منتخب وایمکس ایرانسل و یا تماس با شماره 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از دیگر خطوط، به شارژ اتوماتیک ایرانسل ثبت نام وایمکس اقدام کنند.
وایمکس ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل رایگان شد
وی افزود: در حوزه بین الملل با ۳۹۴ اپراتور دنیا رومینگ سیمکارتی ها دایمی داریم و رومینگ سیم کارت های اعتباری ایرانسل نیز با ۱۳۰ اپراتور برقرار شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
مدیرعامل ایرانسل از مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست در زمینه تامین ارز مورد نیاز ، این اپراتور را حمایت کنند. قلمبر دزفولی گفت: تاکنون سه بار در زمینه نیازهای ارزی با سازمان تنظیم مقررات مکاتبه کرده ایم و شارژ اتوماتیک ایرانسل لی تاکنون پاسخی به مکاتبات ما داده نشده است .
وی افزود: با این حال ایرانسل نیز مانند سایر بخشهای اقتصادی کشور با تحریم های بانکی دسته و پنجه نرم شارژ اتوماتیک ایرانسل می کند.
به گفته ی قلمبر دزفولی براساس پروانه، ایرانسل باید طی هفت سال فعالیت و تا پایان سال ۱۳۹۲ معادل ۸۱ هزار میلیارد ریال به شارژ اتوماتیک ایرانسل دولت پرداخت کند که تاکنون توانسته ۵۶ هزار میلیارد ریال درآمد عاید دولت کند.
مدیر عامل ایرانسل با بیان اینکه ۱۰۰ درصد شبکه ایرانسل تحت پوشش اینترنت یا خدمات GPRS است ، به رشد ۱۰۹ درصدی ترافیک دیتای ایرانسل طی یکسال گذشته ( مهر ۹۰ تا مهر ۹۱ ) اشاره کرد و گفت: رفتار مشترکان نشان دهنده رویکرد مشترکان به خدمات دیتا است. وی ضمن اظهار اینکه ایرانسل ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار نقطه فروش و بیش از ۴۰۰ هزار فروشنده در سطح کشور دارد ، از بکارگیری بیش از یک هزار و ۸۷۰ نفر بصورت مستقیم و اشتغال بیش از ۳۹ شارژ اتوماتیک ایرانسل هزار نفر در شبکه برون سپاری شده فنی ، فروش و پشتیبانی خبرداد.
قلمبر دزفولی ، میانگین نرخ قطعی مکالمات ایرانسل را ۷۹ صدم درصد اعلام کرد و گفت: متوسط شارژ اتوماتیک ایرانسل نرخ قطعی در تهران ۲/۱ ( یک ممیز دو درصد ) و متوسط نرخ قطعی در شیراز نیم درصد است که نسبت به رقم ۵/۱ درصد که تعهد ایرانسل است ، جلوتر هستیم .
وی افزود: ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲۶ هزار سایت در کشور ایجاد کرده و بیش از ۱۰۴ هزار TRX در سطح کشور فعال است.
وی ادامه داد : در برخی شارژ اتوماتیک ایرانسل خطوط هوایی نیز مشترکان ایرانسل می توانند هنگام پرواز امکان تماس بدهند ولی نامی از این شرکت های هوایی نبرد.
وی در مورد عملکرد ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل طی پنج سال گذشته گفت: عملکرد ایرانسل طی دوره فعالیت جلوتر از تعهداتی است که برای این اپراتور در پروانه تعیین شده است .
وی افزود: همچنین بیش از ۲۴ هزار روستا و ۲ هزار و ۲۰۰ شهر و دهستان و بیش از ۲۱ هزار کیلومتر از شارژ اتوماتیک ایرانسل جاده های کشور تحت پوشش ایرانسل قرار دارد.
بنا بر اعلام، کلیه علاقه مندان به استفاده از این طرح می توانند با انتخاب یکی از شارژ اتوماتیک ایرانسل مودم های ایرانسل که شامل مودم داخلی و مودم USB وایمکس هرکدام به ارزش 999 هزار ریال و مودم فضای باز به ارزش یک میلیون و 999 هزار ریال و نیز مودم همراه وایمکس به ارزش یک میلیون و 999 هزار ریال به جمع مشترکان وایمکس ایرانسل بپیوندند.
مدیرعامل ایرانسل میزان درآمد ایرانسل در سال ۱۳۹۰ را بالغ بر شارژ اتوماتیک ایرانسل ۳۵ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۸۰ درصد درآمد ایرانسل از محل خدمات صدا و ۲۰ درصد مربوط به خدمات دیتا است.
ایرانسل اعلام کرد در طول پاییز امسال هزینه شارژ اتوماتیک ایرانسل ترافیک مصرفی کاربران اعتباری وایمکس خود را در برخی از ساعات شبانه روز رایگان محاسبه خواهد کرد.
قلمبر دزفولی در مورد تاثیر تحریم های اقتصادی اظهار داشت: هیچ تغییری در رفتار طرف های تجاری ایرانسل مشاهد نکرده ایم و یک ارایه دهنده تجهیزات ( وندور) اروپایی عدم علاقه خود را نسبت به خروج از شارژ اتوماتیک ایرانسل بازار ایران اعلام کرده است .
مدیرعامل ایرانسل با بیان اینکه در حوزه ورزش حامی ویژه و انحصاری کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ بودیم، از تخفیف ویژه ۷۴ درصدی برای زائران حج تمتع خبر شارژ اتوماتیک ایرانسل داد.
وی افزود: برای مثال تعهد ایرانسل پوشش ۷۵ درصدی جمعیت کشور تا پایان سال ۱۳۹۲ بود،اما ایرانسل هم اکنون ۸۲ درصد جمعیت کشور را تحت شارژ اتوماتیک ایرانسل پوشش دارد .
درآمد ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل در سال گذشته به ۳۵هزار میلیارد ریال رسید
به گزارش سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از یک مهرماه تا 30 آذرماه سال جاری، هزینه ترافیک مصرفی کاربران اعتباری وایمکس ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل از ساعت 2 تا 6 رایگان خواهد بود.
مدیرعامل ایرانسل در مورد رویدادهای مهم سال ۱۳۹۱ این اپراتور، به پوشش جزیره شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانی ابوموسی و تامین خدمات ارتباطی مورد نیاز اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد اشاره کرد و گفت: ایرانسل تنها اپراتوری است که اکثر مناطق نفتی خلیج فارس را تحت پوشش دارد.
بر اساس این گزارش، درحال حاضر شهرهای تهران، شهریار، شهرقدس، شارژ اتوماتیک ایرانسل قرچک، اندیشه، اسلام شهر، شورآباد، ری، ورامین، لواسان، تبریز، شهرک صنعتی چرم شهر، شهرک صنعتی اطلس، سردرود، اصفهان، خمینی شهر، محمود آباد، خوراسگان، دانشگاه نجف آباد، شاهین شهر، کاشان، بهارستان، شهرک صنعتی جی، کرج، فردیس، هشتگرد، مشهد، توس، اهواز، دزفول، اندیمشک، شیراز، گلستان و شهرک صنعتی بزرگ شیراز تحت پوشش وایمکس ایرانسل قرار دارند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 12,336