loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 290 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

درروش پیامکی، مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه پیامک صوتی برای وی ارسال شده است مطلع می شود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و می تواند با تماس با شماره های ۷۱۹ پیامک صوتی خود را بشنود.
مشترکین سیم کارتهای اعتباری می توانند هر زمان که مایل باشند با شماره گیری تلفن گویای رایگان 719، تا 60 ثانیه برای مشترک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مورد نظر خود به صورت صوتی پیام ارسال کنند.
براساس این گزارش، برای دریافت پیامک صوتی از طریق بستر پیام چندرسانه‌ای، گیرنده پیام می‌بایست ابتدا تنظیمات مربوط به MMS ایرانسل را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵*۳*۱۳۰* دریافت و مطابق دستورالعمل ارسالی، بر روی گوشی خود نصب کرده باشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مورد استقبال کاربران از سرویس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس گفت: با شناخته شدن این سرویس، هر روز بر کارایی آن افزوده می شود.
این درحالی است که چندی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اعلام کرد: 70 درصد ظرفیت وایمکس کشور هنوز خالی است و درخواستی برای آن نیامده است.
پس از ضبط پیام، این امکان دراختیار مشترکین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل قرار گرفته تا بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا در روز و ساعت دلخواه خود به یکی از ۳ روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای (MMS) برای مخاطب موردنظرخویش ارسال کنند.
در روش تماس خودکار، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و پیام صوتی ضبط شده را برای وی پخش می کند و در روش ارسال از طریق پیام چند رسانه ای نیز پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای مشترک مورد نظر ارسال می شود.
به نظر می‌رسد انتخاب فروشنده تجهیزات رادیویی در ابتدا با تعیین طرح خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تجاری (business plan) یک کریر (carrier) مشخص می‌شود که در آن نخست نیازمندی‌های یک کریر و همچنین نوع مشتریان آن بر‌حسب اینکه خانگی یا تجاری هستند مشخص می‌گردد و سپس خود را با تجهیزات رادیویی موجود در بازار هماهنگ و متناسب می‌کند.
در روش تماس خودکار، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و پیام صوتی ضبط شده را برای وی پخش می کند و در روش ارسال از طریق پیام چند رسانه‌ای نیز پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مشترک مورد نظر ارسال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌شود.
هزینه ارسال هر پیامک صوتی برای مشترکین سیم کارتهای اعتباری۶۲۰ ریال تعیین شده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
از دیگر قابلیت‌های این سرویس نوین، می‌توان به امکان ارسال یک پیامک صوتی برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چند مشترک و ارسال پیام‌های صوتی دریافت شده برای دیگر مشترکین به روش‌های مختلف از جمله ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای اشاره کرد.
فیضی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال منسوخ شدن سرویس وایمکس و جایگزینی سرویس جدید به جای آن وجود دارد یا نه، گفت: با توجه به وضعیت سرویس های ارتباطی کشور، وایمکس قابلیت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های خود را خواهد داشت و تا چندی دیگر سرویس جدید جایگزین آن نخواهد شد.
استقبال از وایمکس در میان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربران در حال افزایش است
برای اولین بار در ایران، سرویس پیشرفته پیامک صوتی به مشترکین سیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت های اعتباری ایرانسل عرضه شد.
پس از ضبط پیام، این امکان دراختیار مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل قرار گرفته تا بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا در روز و ساعت دلخواه خود به یکی از 3 روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای (MMS) برای مخاطب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موردنظرخویش ارسال کنند.
در روش پیامکی، مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه پیامک صوتی برای وی ارسال شده است مطلع می شود و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می تواند با تماس با شماره های 719 پیامک صوتی خود را بشنود.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ مشترکین سیم کارتهای اعتباری می توانند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هر زمان که مایل باشند با شماره گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود به صورت صوتی پیام ارسال کنند.
ده سوال اصلی که باید از ارایه کننده تجهیزات WIMAX خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پرسید
وی با اشاره به کارایی اینترنت پرسرعت بی سیم افزود: گسترش این سرویس نیازمند تبلیغات و فرهنگ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سازی از سوی اپراتورها و سایر نهادهای ذی ربط است.
از دیگر قابلیت های این سرویس نوین، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می توان به امکان ارسال یک پیامک صوتی برای چند مشترک و ارسال پیام های صوتی دریافت شده برای دیگر مشترکین به روش های مختلف از جمله ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای اشاره کرد. هزینه ارسال هر پیامک صوتی برای مشترکین سیم کارتهای اعتباری620 ریال تعیین شده است. براساس این گزارش، برای دریافت پیامک صوتی از طریق بستر پیام چندرسانه ای، گیرنده پیام می بایست ابتدا تنظیمات مربوط به MMS ایرانسل را از طریق شماره گیری کد دستوری #5*3*130* دریافت و مطابق دستورالعمل ارسالی، بر روی گوشی خود نصب کرده باشد. وایمکس نیوز - صابر فیضی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه اپراتورهای وایمکس کمتر از یکسال است که کار خود را شروع کرده اند و سرویس واگذار می کنند، گفت: با شناخته شدن این سرویس در میان مردم به مرور، استقبال از آن بیشتر می شود.
به گفته رضا تقی پور توسعه خدمات وایمکس در کشور نیاز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به فرهنگ سازی دارد و تا کاربران هزینه خدماتی که دریافت می کنند را نپردازند، این امر میسر نمی شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 12,322