loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 22 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

 دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسل با قابلیت فیلم برداری ۳۰ شارژ مستقیم ایرانسل فریم در ثانیه در کیفیت VGA
اکنون مشخصات اصلی این شارژ مستقیم ایرانسل گوشی را مرور می کنیم:
خب بهتر است اول از همه بگوییم که این گوشی در دو نسخه عرضه خواهد شد. یکی از ان تک سیم کارته و دیگری دو سیمکارته! این دو گوسی از نظر امکانات فرقی با هم ندارند اما نسخه ی دو سیم کارته طبیعی می باشد که سرعت پردازنده اش کمی کمتر از نسخه ی تک سیمکارته خواهد بود. این گوشی نسخه ۴٫۱ اندروید را خواهد داشت و از نظر نرم افزاری بسیار به روز می باشد. خب مثل همیشه اول عکس های رسمی این گوشی را می بینیم. ( این گوشی در سه رنگ ، سفید ، مشکی شارژ مستقیم ایرانسل و قرمز عرضه خواهد شد.)
این بخش مهمی از مشخصات روی کاغذ این گوشی کوچک می باشد که برایتان لیست کردم اما در ادامه به شارژ مستقیم ایرانسل بررسی تخصصی تر خواهیم پرداخت.
Xperia E را می توان بهترین گزینه برای کسانی دانست که پول چند میلیونی برای خرید گوشی ندارند اما می خواهند یک گوشی هوشمند داشته باشند که می تواند همه کار بکند. بله این گوشی بهترین گزینه برای ان ها می باشد. بیشتر گوشی ها با این مارک ارزان شارژ مستقیم ایرانسل بود ، دارای کیفیت نا مطلوب می باشند اما سونی در این زمینه کیفیت را فراموش نکرده و همانطور که گفتم این شرکت از این راه سود خوبی می برد. در ادامه به بررسی تخصصی این غول کوچک می پردازیم تا کسانی که قصد خرید ان را دارند ، بیشتر با این گوشی اشنا شوند.
نوکیا در ۱۴ May گوشی جدید خود را معرفی می کند! شارژ مستقیم ایرانسل
۴ گیگابایت حافظه ی شارژ مستقیم ایرانسل داخلی و پشتیبانی از microSD
گوشی های لومیا بسیار سنگین هستند و حدودا شارژ مستقیم ایرانسل نزدیک به ۲۰۰ گرم وزن دارند اما نوکیا می خواهد با ساختن گوشی های خود با المینیوم این مشکل را برطرف کند. در متن دعوتنامه هم جملاتی مانند “ببینیم چه چیزی در اینده است” و یا ” باز هم داستان لومیا” به چشم می خورد که باعث یقین خوانندگان از معرفی شدن یک لومیا ی جدید در این جشن می باشد.
باتری ۱۵۳۰ شارژ مستقیم ایرانسل میلی امپری
ساعت های هوشمند! این نام شاید این روز ها در خیلی مکان شنیده می شود. بله شاید اینده ی چند سال دیگر این ساعت های هوشمند باشند چراکه شرکت های زیادی دست به کار شده اند و در حال ساخت ساعت های هوشمندی هستند که خود بتواند کار های زیادی بکند. تا بحال تنها شرکت سونی ساعتی هوشمند ساخته است که ان نیز یک وسیله همراه گوشی می شارژ مستقیم ایرانسل باشد و به گوشی هومشند شما وصل می شود و شما می توانید بعضی کار ها را با ان ساعت انجام دهید و نیازی به بیرون اوردن گوشی نمی باشد اما تقریبا همه ی شرکت ها در حال ساخت گوشی های خود کفا هستند.
نوکیا در این چند روز دعوتنامه ای در روزنامه ها و مکان های مختلف منتشر کرده و در ان همه را به مراسمی در لندن دعوت کرده است. هنوز مشخص نیست که نوکیا می خواهد در این روز چکار کند اما حدس هایی زده می شود. احتمال زیاد دارد که نوکیا لومیا جدید شارژ مستقیم ایرانسل خودش را معرفی کند که دوربین Pureview دارد و به احتمال زیاد حدود ۴۰ مگاپیکسل خواهد بود. همچنین طی خبر های گذشته ممکن است نوکیا گوشی جدید خودش را از جنس المینیوم منتشر کند.
چیپ Qualcomm MSM7227A با شارژ مستقیم ایرانسل پردازنده ی Cortex-A5 با سرعت ۱ GHz و پردازنده ی گرافیک Aderno 200
این روز ها تنها نوکیا در حال کار بر روی موبایل های ویندوزی می باشد و بازار ویندوز فون ها به طور کامل در اختیار نوکیا می باشد.مزایده ای در حال برگزار است. مزایده ی نیم ساعت ملاقات با تیم کوک و خوردن یک فنجان قهوه با وی که پول رسیده از این طریق برای انجام امورات خیریه وقف خواهد شارژ مستقیم ایرانسل شد اما اتفاق جالب در این مزایده ، پیشنهاد قیمت ۲۳۰ هزار دلار از فرد ناشناسی که نام مستعاری که در زمان پیشنهاد قیمت وارد کرده “moatisthekey” می باشد و هنوز مشخصی نیست این فرد کیست؟!
ساعت هوشمند شارژ مستقیم ایرانسل گوگل در راه است
پشتیبانی از اینترنت سیم کارت شارژ مستقیم ایرانسل ها از هر نوعی بجز اینترنت نسل چهارم
این روز ها نیز شایعه وجود دارد که می گوید گوگل نیز در حال ساخت ساعت هوشمند می باشد که خود همانند یک گوشی هوشمند اندرویدی می باشد. البته این خبر هنوز تایید نشده شارژ مستقیم ایرانسل است اما احتمالش بسیار زیاد است چراکه گوگل به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در فناوری باید همچین محصولی را تولید کند. جز عکس های دستکاری شده از این ساعت گوگل چیزی در اینترنت وجود ندارد اما احتمال دارد که نهایتا در دو سال اینده همچین اتفاقی بیفتد.
512 مگابایت شارژ مستقیم ایرانسل رم
مسئولان اپل در حال جستجو و تعیین هویت فرد می باشند و انتظار دارند با همین شارژ مستقیم ایرانسل قیمت یک قرار ملاقات خوب با تیم کوک و این فرد برگزار کنند. این همه پول نیز برای انجام امورات خیریه و حقوق بشر صرف خواهد شد و هیچ خیری برای شرکت اپل نخواهد داشت. افراد معروف زیادی خواستار برنده شدن این قرار ملافات بودند و پول های خوبی را پیشنهاد کرده بودند اما این فرد انگار پول زیادی دارد و همچنین در دیدن تیم کوک بسیار سرسخت می باشد.
وای- فای ، بلوتوث ، جی پی اس ، هدفون ۳٫۵ میلی متری و سنسور شتاب سنج و حسگر و رادیو FM شارژ مستقیم ایرانسل
شرکت های زیادی گوشی های ارزان قیمت با امکانات محدود تولید می کنند تا افرادی که بودجه ی کمی برای خرید گوشی دارند را به خود جلب کنند اما در میان همه ی شرکت ها سونی در این زمینه جایگاه خاصی دارد. به عنوان مثال گوشی سونی به نام Xperia mini پرفروش ترین گوشی همین شرکت است و این نشان می دهد که شارژ مستقیم ایرانسل سونی در ارائه خدمات با قیمت مناسب ، بهترین است. همین چند وقت پیش نیز سونی از گوشی Xperia E رونمایی کرد.
صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی از نوع LCD شارژ مستقیم ایرانسل با رزولوشن QVGA یعنی (۳۲

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 215
  • بازدید سال : 218
  • بازدید کلی : 12,506