loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 7 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

روی کاغذ نوکیا N8 جهش خوبی ایرانسل123 از نظر سخت افزاری دارد .دوربین ۱۲ مگاپیکسلی همراه با لنز Carl Zeiss و فلش Xenon همراه با فیلم برداری HD و خروجی HDMI که می توانید تصاویر و فیلم های گوشی را روی تلوزیون نگاه کنید.همچنین پشتیبانی از صدای Dolby و بدنه ی آلومینیومی همراه با ۵ رنگ مختلف (سفید ، نارنجی ، مشکلی ،سبز و آبی) از دیگر نقاط قوت این Nokia N8 محسوب می شوند .مقایسه امکانات نوکیا N8 و آیفون ۴ :
مقایسه ی عکس های گرفته شده با این ۲ گوشی را هم می توانید در این ایرانسل123 لینک ببینید همچنین در یوتوب مقایسه های خوبی بین این ۲ گوشی انجام گرفته است .
نوکیا ۸۰ درصد گوشی‌های ویندوزی‌ خود را فروخت – جديدترين اخبار ايران ایرانسل123 و جهان ممتاز نیوز
قیمت Nokia N8 هم اکنون در ایران ۸۴۰ هزار تومان می باشد که در مقایسه با آیفون ۴ یک میلیون تومانی کمی ارزان تر است و احتمالا طبق روال تمام گوشی های نوکیا ، این ایرانسل123 گوشی هم افت قیمتی تا ۳۰۰ هزار تومان در آینده خواهد داشت (در ایران).
با این حال، در آمریکا گوشی Lumia 822 نوکیا بالاترین میزان محبوبیت را در میان گوشی‌های ایرانسل123 ویندوزی دارد. اما در انگلیس میزان فروش گوشی‌ ۸S محصول شرکت HTC با استقبال بیشتری همراه شده است.
سیستم Navigation داخل گوشی که با GPS کار می کند در مقایسه با نقشه آیفون که با wifi هدایت می شود از برتری های نوکیا N8 نه تنها نسبت به آیفون بلکه نسبت به بقیه گوشی ها ایرانسل123 نیز می باشد
تحقیقات نشان داده که در طول نیمه اول سال ۲۰۱۳ میزان فروش گوشی‌های ویندوزفون ۸ با افزایش همراه شده ایرانسل123 است.
همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید هر دو گوشی دلایلی منطقی برای خرید دارند که البته هر کدام دارای نقاط ضعف و قوت هستند .Nokia N8 اولین گوشی نوکیا هست که دارای آخرین ورژن از سیستم عامل سیمبیان می باشد ،Symbian S^3 .این ورژن از سیمبیان دارای عملکرد و پایداری ایرانسل123 بالاتری نسبت به نسخه های قبلی می باشد و تغییرات زیادی در اینترفیس داده نشده است .سرعت و مولتی تاچ خوب این گوشی را هم ردیف آیفون و اسمارت فون های آندروید قرار داده است .
نسخه ویندوزفون 8 گوشی 41 مگاپیکسلی نوکیا به بازار می‌آید – ایرانسل123 جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
یکی از جدیدترین اسمارت فون ها هست که در ردیف رقابت با گوشی هایی مثل آیفون ، گالاکسی و مدل های فاخر HTC قرار دارد .این گوشی گامی بلند در بازار گوشی های هوشمند برای نوکیاست.این گوشی سرعت ،ظرافت و ایرانسل123 کیفیت بی نظیری دارد .
البته ایرانسل123 اگرچه نوکیا محبوبیت بسیاری در فروش گوشی‌های ویندوزی دارد، اما در ایالات متحده موفقیت بسیاری کسب نکرده است.
این گوشی مبتنی بر سیستم‌عامل سیمبیان بود؛ اما بر اساس ویدئویی که به‌تازگی از این ایرانسل123 گوشی منتشر شده قرار است نسخه‌ای از آن با سیستم‌عامل ویندوز فون به بازار بیاید.
آمارها نشان ایرانسل123 داده که بیش از ۸۰ درصد همه گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون را نوکیا به فروش رسانده است.
در طول ماه‌های قبل توزیع و عرضه ایرانسل123 گوشی‌های ویندوز فون با مشکل روبه‌رو بود و HTC و سامسونگ نتوانستند گوشی‌های خود را به خوبی به فروش برسانند.
شنیده‌ها حاکی است که قرار است از گوشی‌های مبتنی بر ایرانسل123 ویندوز فون هشت به زودی طی مراسمی که توسط مایکروسافت در نیویورک برگزار می‌شود، رونمایی شود.
به‌تازگی اطلاعاتی درباره نسخه‌ای از گوشی ۸۰۸ PureView نوکیا منتشر شده که مبتنی بر ویندوز فون ۸ است. نوکیا در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل بارسلون که اسفندماه سال ۲۰۱۲ ایرانسل123 برگزار شد از نخستین گوشی خود با پشتیبانی از دوربین ۴۱ مگاپیکسلی رونمایی کرد.
نوکیا N8 قابلیت آپگرید به S^4 یا سیستم عامل Meego را ایرانسل123 ندارد و تعداد کم توسعه دهندگان سیمبیان در مقایسه با iOS از معایب این گوشی است .
براساس اخباری که در این زمینه منتشر شده، نسخه ویندوزی گوشی ۸۰۸ PureView با نام ایرانسل123 Lumia 920 به بازار خواهد آمد. بر اساس این گزارش، این گوشی با ویندوز فون ۸ به بازار می‌آید و از صفحه نمایش ۵/۴ اینچی پشتیبانی می‌کند.
در مجموع نمی توان گفته که نوکیا N8 بهتر از آیفون ۴ می باشد اما این گوشی آمیزش خوبی از سخت افزارهای قوی ، ایرانسل123 سیستم نرم افزاری خوب و قیمت مناسب تر نسبت به آیفون ۴ است .اگر نوکیا این گوشی را با سیستم عامل آندروید روانه بازار می کرد مطمئنا طرفداران بیشتری کسب می کرد و شاید الان در جایگاه بهتری بود .
ویندوز فون سیستم‌عامل است که توسط شرکت مایکروسافت برای گوشی‌های هوشمند ساخته می‌شود و جانشین پلات‌فورم ویندوز موبایل است. ویندوز فون ۷ در نوامبر ۲۰۱۰ ایرانسل123 معرفی شد. در سیستم عامل ویندوز فون بر خلاف ویندوز موبایل، مایکروسافت به‌جای نشانه گرفتن بازار شرکت‌های بزرگ، بازار مصرف کنندگان را نشانه گرفته است.در این سیستم عامل به جای استفاده از شکل برنامه‌های مبتنی بر ویندوز (فایل‌های exe) از برنامه‌های مایکروسافت سیلورلایت استفاده شده است. ویندوز فون ۸ در اکتبر ۲۰۱۲ معرفی شد.
نوکیا N8 هم مثل آیفون دارای صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است ایرانسل123 اما از تکنولوژی OLED در صفحه آن استفاده شده است .برخلاف Samsung Galaxy S ، نوکیا N8 بدنه ی آلومینیومی دارد که باعث طراحی بهتر آن شده است .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 206
  • بازدید کلی : 12,494